Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa isketä kadulla silleen kuin leffoissa. Toki sellaiset pelimiehet tai torjumisia keräävät miehet voi yrittää mutta ne tuntuu yhtä tyhjältä kuin 500 samanlaista CV:tä työtä hakevilla.

Miten leffoissa isketään kadulla? 

Normaalit ihmiset törmää toisiinsa normaaleissa tilanteissa ja siitä se suhde voi alkaa. 

Vierailija
102/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa tuo iskemättömyys johtua, jostain muusta syystä kuin ulkonäöstä. Esimerkiksi siitä syystä, että olet vanhempia naisia vihaava vakiotrolli.

T:tavallistakin tavallisempi 60 v nainen jota yritetään iskeä edelleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa isketä kadulla silleen kuin leffoissa. Toki sellaiset pelimiehet tai torjumisia keräävät miehet voi yrittää mutta ne tuntuu yhtä tyhjältä kuin 500 samanlaista CV:tä työtä hakevilla.

Ei se määrä vaan laatu. Vaikka 499 onkin paskoja, se yksi voi olla täysosuma.

N60

Jep! minä tapailen 57v naista ja olen 41v mies meillä on kivaa yhteistä tekemistä  ja seksi on hyvää.

Päästään terve, viisas mies, loistavaa! Tsemp.

Kiiitos ja  hyvää vkl.

Vierailija
104/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''En ole. Elämä on kivaa ja miehissäkin on sua parempia yksilöitä, joilla on terve mieli 😘''

Varmasti on, mutta ei sinun kaltaisellesi mielenvikaiselle katkeralle sekopäälle. puspus kulta. Muista ottaa mielenterveyslääkkeet niin et juokse taas naapurin ovelle avautumaan kuinka varjot jahtaavat sinua.

Kylläpä sun egoon osui kipeästi. Mulla on hyvät suhteet naapureihini ja terve pää. Sinä sensijaan täysin ding dong. Mene lääkäriin, pikku persnatsi. Ja kun et kuitenkaan  mene niin kaulakiikku on hyvä. 

Vierailija
105/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''En ole. Elämä on kivaa ja miehissäkin on sua parempia yksilöitä, joilla on terve mieli 😘''

Varmasti on, mutta ei sinun kaltaisellesi mielenvikaiselle katkeralle sekopäälle. puspus kulta. Muista ottaa mielenterveyslääkkeet niin et juokse taas naapurin ovelle avautumaan kuinka varjot jahtaavat sinua.

Kylläpä sun egoon osui kipeästi. Mulla on hyvät suhteet naapureihini ja terve pää. Sinä sensijaan täysin ding dong. Mene lääkäriin, pikku persnatsi. Ja kun et kuitenkaan  mene niin kaulakiikku on hyvä. 

No tietysti olet vielä joku persuhullu :D Elämäsi on varmasti todella antoisaa. Älä vain viiltele ranteitasi turruttaaksesi kipua.

Vierailija
106/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelin pippeliä pakkasessa ei näytä naisia kiinostavan.

Vierailija
107/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa tuo iskemättömyys johtua, jostain muusta syystä kuin ulkonäöstä. Esimerkiksi siitä syystä, että olet vanhempia naisia vihaava vakiotrolli.

Juuri niin. Iloinen ja itsevarma on aina kauniimpi kuin sisältä kuollut sitruuna. Eikä tartte yksin olla jos ei halua.

Hanna 60

Vierailija
108/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on luultavimmin mies

Vierailija
109/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isketään, vaikka olen aika läski ja peräti 35-vuotias. Olen kyllä povekas, pitkähiuksinen ja feminiininen kasvonpiirteiltäni. Epäilen, että salaisuuteni on iloinen perusilme, runsas hymyily ja runsas katsekontakti. Käytän näitä kaikkia ihan  lasten päiväkodin tätien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa kommunikoidessani, en pelkästään munajahdissa, joten tulevat luontevasti. Salaperäiseltä saati sitten tylyltä näyttäminen ei luultavasti toimi. Joillakin tietysti on luonnostaan se resting bitch face, jolle ei mitään voi.

Toinen vinkki: käykää ulkona sellaisten ystävien kanssa, joiden seurassa olette parhaimmillanne ja kuplivimmillanne. Sellaisten, jotka nauravat jutuillenne, ja saavat teidät nauramaan. Iloisissa tunnelmissa olevaa naisporukkaa lähestytään helpommin kuin muutamaa puhelintaan selaavaa tai ryppyotsaiseen, vakavaan keskusteluun uponnutta naista, jotka nos

Itselläni ei ole aiheen tiimoilta ongelmaa, mutta en ainakaan itse oikeastaan etsi miestä, joka kiinnostuu nimenomaan nauravasta naisporukasta. 

Vierailija
110/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Mua on viimeksi tultu iskemään 15 vuotta sitten, kun opiskelin yliopistolla. 

Vierailija
111/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko kirveelläkään, että sua vanhaa akkaa kukaan oikeasti missään iskee. Taidat vaan kuvitella.

Vierailija
112/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti olet vielä joku persuhullu :D Elämäsi on varmasti todella antoisaa. Älä vain viiltele ranteitasi turruttaaksesi kipua.

Sinä poikapolo projisoit, en minä. Sua ärsyttää kun minunkin ikäiseni naisen elämä on parempi kuin sinun 😂

Elämä tehdään hyväksi itse. Se on asennekysymys.

N60

Vierailija
113/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Mua on viimeksi tultu iskemään 15 vuotta sitten, kun opiskelin yliopistolla. 

Oletko nainen?

Vierailija
114/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolit vaihtuvat noin 30 vuoden iässä. Miehet juoksevat siihen saakka naisten perässä, sitten on naisten vuoro juosta miesten perässä. Jos et vanhempana naisena osaa lähestyä miehiä, niin se on sinun ongelmasi. Muut vanhemmat naiset kyllä lähestyvät miehiä ihan itsenäisesti, ilman että odottavat, että heitä oltaisiin iskemässä.

Vierailija
115/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko kirveelläkään, että sua vanhaa akkaa kukaan oikeasti missään iskee. Taidat vaan kuvitella.

Miksi teet tästä uskonnon? Kaikki tajuavat, että sulla on kurjaa. Mullapa ei ole. Hoida kuuppasi kuntoon, siitä kaikki hyvä alkaa.

N60 (meitä näköjään useita täällä)

Vierailija
116/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel-liike houkuttaa syrjäytyneitä äärioikeistolaismiehiä.

Wikipedia

Vierailija
117/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi nainen ei kovinkaan kiinnosta ainakaan minua. He ovat usein kaavoihin kangistuneita ja hieman tylsiä. Eivätkä kovin sponttaanisti keksi itse mitään uutta kokeiltavaa elämään. Jututkin ovat aina niitä samoja.  Vaikka olisi nätti, kaunis ja hoikka, ei silti saa irti sellaista samanlaista janoa minkä nuorempi nainen saa aikaiseksi. Vanhemman naisen kanssa voi lähinnä tehdä seksuaaliset tarpeet, mutta sitä nuoremman naisen aiheuttamaa poltetta ja elämän janoa ei kyllä löydy mistään. 

Ihan mielenkiinnosta: minkaslaista "sponttaaniutta" oikein kaipaat? Minkälaista "uutta kokeiltavaa"? Jännä juttu, että sinä ilmeisesti ainoana ikäluokastasi olet nyt niin paljon muita nuorekkaampi ja "sponttaanimpi" - ei sillä, etteikö tällaisia tapauksia voisi olla, mutta vähän kiinnostaisi kyllä, että mikä SINUSSA sitten vetoaisi siihen nuoreen ihmiseen, jolla on poltetta ja elämänjanoa? Onko sinussa sama polte ja elämänjano kuin nuorissa, vai ajatteletko, että sinun kohdallasi nuori tekee poikkeuksen ja kiinnostuukin ihmisestä, joka edustaa iäkkäämpää elämänvaihetta?

Ei sillä, siinä olet oikeassa, että valtaosa ihmisistä on vähän tylsiä. Epäilen silti, että saatat itsekin lukeutua tähän joukkoon, vaikket sitä itse tiedostakaan. Nimittäin jos et ole onnistunut omasta ikäluokastasi vetämään puoleen niitä KIINNOSTAVIA ihmisiä, on aika epätodennäköistä, että olisit sellainen itsekään. Sori siitä. Mut ajatellaan positiivisesti, että aina voi yrittää kehittyä!

Vierailija
118/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Miksi teet tästä uskonnon? Kaikki tajuavat, että sulla on kurjaa. Mullapa ei ole. Hoida kuuppasi kuntoon, siitä kaikki hyvä alkaa.

N60 (meitä näköjään useita täällä)''

Itselleen vastaaminen on helvetin noloa.

Vierailija
119/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolit vaihtuvat noin 30 vuoden iässä. Miehet juoksevat siihen saakka naisten perässä, sitten on naisten vuoro juosta miesten perässä. Jos et vanhempana naisena osaa lähestyä miehiä, niin se on sinun ongelmasi. Muut vanhemmat naiset kyllä lähestyvät miehiä ihan itsenäisesti, ilman että odottavat, että heitä oltaisiin iskemässä.

Tämä ei pidä paikkaansa. Tällöin kuvioihin tulee mitä limaisempaa möhömahaa jotka yrittävät iskeä. Naisia ahdistellaan alusta loppuun saakka.

Vierailija
120/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Ja sitten kun naiset eivät jaksakaan vaivautua, niin miesten on edelleen juostava niiden vanhempienkin naisten perässä.