Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (214)
Kyllä. Samaa se on ollut teini-ikäisestä asti. Mua on yritetty pokata junassa, rautatieasemalla, Postissa, huoltoasemalla, yölinja-autossa ja tietenkin baarissa, sekä tiskin takana että edessä ja ties missä. Ja mikä ihaninta, iskeä on yrittäneet mm. serkkuni mies, poikani kummisetä, oma isäpuoleni sekä kansalaisopiston opettaja. Ja lisäbonuksena, mun on aina ollut todella vaikea saada naispuolisia ystäviä koska toiset naiset inhoavat mua.
Aivan sairaan kivaa, eikö?
Olen omasta mielestäni ihan perusnätti. Puhun ja nauran kyllä paljon. Mitään järjellistä selitystä tälle ei ole. Ja täytän tänä vuonna 45v eikä vielä ole loppunut. Viimeksi juttusille tunki uusi naapuri. Miespuolinen, kas kummaa. Eikä asia liittynyt millään tavalla tähän taloon.
Ei Suomessa isketä kadulla silleen kuin leffoissa. Toki sellaiset pelimiehet tai torjumisia keräävät miehet voi yrittää mutta ne tuntuu yhtä tyhjältä kuin 500 samanlaista CV:tä työtä hakevilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samaa se on ollut teini-ikäisestä asti. Mua on yritetty pokata junassa, rautatieasemalla, Postissa, huoltoasemalla, yölinja-autossa ja tietenkin baarissa, sekä tiskin takana että edessä ja ties missä. Ja mikä ihaninta, iskeä on yrittäneet mm. serkkuni mies, poikani kummisetä, oma isäpuoleni sekä kansalaisopiston opettaja. Ja lisäbonuksena, mun on aina ollut todella vaikea saada naispuolisia ystäviä koska toiset naiset inhoavat mua.
Olen omasta mielestäni ihan perusnätti. Puhun ja nauran kyllä paljon. Mitään järjellistä selitystä tälle ei ole. Ja täytän tänä vuonna 45v eikä vielä ole loppunut. Viimeksi juttusille tunki uusi naapuri. Miespuolinen, kas kummaa. Eikä asia liittynyt millään tavalla tähän taloon.
Vedit tarinan liian pitkälle. Ei uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Hartaasti toivon ettei yksikään mies ikinä tule mua iskemään...
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.
#metoo ja sitä rataa
Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.
Sinä olet ainut porukolli täällä.
On heitå näköjään kaksi. Voi luoja, nää ulit vois vetää ittensä kiikkuun kun niiden elämä on niin kamalaa. Mä vetäisin jos olisin kärttyinen incel, jolle elämä ei tarjoa muuta kuin pettymyksiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit tarinan liian pitkälle. Ei uskottava.
No, minulle se nyt on se ja sama pidätkö elämääni uskottavana vai et. Vastasin vain aloittajan kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartaasti toivon ettei yksikään mies ikinä tule mua iskemään...
Miksi?
Koska oon lihavalesbo
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa isketä kadulla silleen kuin leffoissa. Toki sellaiset pelimiehet tai torjumisia keräävät miehet voi yrittää mutta ne tuntuu yhtä tyhjältä kuin 500 samanlaista CV:tä työtä hakevilla.
Ei se määrä vaan laatu. Vaikka 499 onkin paskoja, se yksi voi olla täysosuma.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
On heitå näköjään kaksi. Voi luoja, nää ulit vois vetää ittensä kiikkuun kun niiden elämä on niin kamalaa. Mä vetäisin jos olisin kärttyinen incel, jolle elämä ei tarjoa muuta kuin pettymyksiä 😂
Onneksi et selvästikään ole yhtään katkera ja vihainen viestisi perusteella :D
Vierailija kirjoitti:
Kusin lattialle ja mies anto nahkavyöllä remmiä.
Tää ketju ei käsittele homoerotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Jep! minä tapailen 57v naista ja olen 41v mies meillä on kivaa yhteistä tekemistä ja seksi on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju ei käsittele homoerotiikkaa.
Mistä homoista homo puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37
"Vanhana" - 37 😄
Aika kaukana vanhasta.
Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.
Ei reppana ymmärrä että se juna meni jo
Millä perusteella? Laki kieltää, että ette saa enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Onneksi et selvästikään ole yhtään katkera ja vihainen viestisi perusteella :D
En ole. Elämä on kivaa ja miehissäkin on sua parempia yksilöitä, joilla on terve mieli 😘
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se selitys jo tuli: "Puhun ja nauran kyllä paljon".
M46
Nuorena joo, baarissa kun kaikki oli kännissä. Nyt kun olen 45 enkä baarissa kännissä, niin ei. En kai ole ruma tai mitään, timmissä kunnossa ikäisekseni, mutta vaatii varmaan aika paljon uskallusta tulla iskemään aikuista naista jossain kaupassa tai kadulla. Ja hyvä näin, varattukin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Jep! minä tapailen 57v naista ja olen 41v mies meillä on kivaa yhteistä tekemistä ja seksi on hyvää.
Päästään terve, viisas mies, loistavaa! Tsemp.
''En ole. Elämä on kivaa ja miehissäkin on sua parempia yksilöitä, joilla on terve mieli 😘''
Varmasti on, mutta ei sinun kaltaisellesi mielenvikaiselle katkeralle sekopäälle. puspus kulta. Muista ottaa mielenterveyslääkkeet niin et juokse taas naapurin ovelle avautumaan kuinka varjot jahtaavat sinua.
Vanhempi nainen ei kovinkaan kiinnosta ainakaan minua. He ovat usein kaavoihin kangistuneita ja hieman tylsiä. Eivätkä kovin sponttaanisti keksi itse mitään uutta kokeiltavaa elämään. Jututkin ovat aina niitä samoja. Vaikka olisi nätti, kaunis ja hoikka, ei silti saa irti sellaista samanlaista janoa minkä nuorempi nainen saa aikaiseksi. Vanhemman naisen kanssa voi lähinnä tehdä seksuaaliset tarpeet, mutta sitä nuoremman naisen aiheuttamaa poltetta ja elämän janoa ei kyllä löydy mistään.