Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.
#metoo ja sitä rataa
Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.
Sinä olet ainut porukolli täällä.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
Läski ja tyhmäkin vielä yök.
Lues tuo mun eka kommentti uusiksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37
"Vanhana" - 37 😄
Aika kaukana vanhasta.
Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.
Ei reppana ymmärrä että se juna meni jo
Sun juna ei ikinä edes tule. Seisot suljetulla asemalla kunnes kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Äsken rautakaupassa 40-vuotias sairaan komea myyjä lähti väkisin perään neuvomaan kun etsin samoja Toggler-kipsilevyruuveja itseporaavine ankkureineen samasta paikasta josta olen niitä ennenkin löytänyt. Ehkä tyypin pitäisi mennä optikolle. Vaikka olenkin vaaleakutrinen, pitkä ja kaunis, olen siltikin jo 60.
N
Ok Niilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
Todella ikävää kun kuitenkin tykkäät pillusta. Tai luulet tykkääväsi kun olet vielä kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
EIjaksa.
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Miksi ihmeessä esim minä olisin itkenyt miesten lähestymisiä / ehdotteluita kun yksikään mies ei ole lähestynyt eikä ehdotellut ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
Todella ikävää kun kuitenkin tykkäät pillusta. Tai luulet tykkääväsi kun olet vielä kaapissa.
Ootko koskaan saanu penistäääää?
Se on vain plussaa ettei lihavat suomalaismiehet yritä lähestyä. Pilaavat kaiken eivätkä osaa keskustella tai käyttäytyä.
Flirttailu tapahtukoon niille tarkoitetuilla alustoilla, niin naiset saavat itse valita mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken rautakaupassa 40-vuotias sairaan komea myyjä lähti väkisin perään neuvomaan kun etsin samoja Toggler-kipsilevyruuveja itseporaavine ankkureineen samasta paikasta josta olen niitä ennenkin löytänyt. Ehkä tyypin pitäisi mennä optikolle. Vaikka olenkin vaaleakutrinen, pitkä ja kaunis, olen siltikin jo 60.
N
Ok Niilo.
Hanna, itseasiassa. Joo, näin kävi ja käy usein. Johtuukohan siitä että kuljen pää pystyssä, arvostan itseäni ja tiedän mitä teen. Se hehkuu ja hehku houkuttaa. Tänään komea rautamyyjä, eilen vähemmän komea työtön tyyppi ilmoitti rakastuneensa minuun kun käänsin jesarirullan pään kaksinkerroin.
Tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Hanna 60 (kesäkuussa 61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Miksi ihmeessä esim minä olisin itkenyt miesten lähestymisiä / ehdotteluita kun yksikään mies ei ole lähestynyt eikä ehdotellut ikinä?
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Ihan yhtä rauhassa sitä on saanut olla sekä ennen että jälkeen "me too"n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
EIjaksa.
Laiskat ja tyhmät äärioikeistolaiset tunnistaa jo 10-vuotiaana isosta älyllisestä gapista verrattuna ikäisiinsä. Ero vain kasvaa iän myötä, koska tieto ja tiedonkäsittely on kumuloituvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Riittävän moni nainen on itkenyt, minkä jälkeen miehet eivät enää välitä tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Laihduta.
Kasvsta isompi muna ja toimivat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Isketään, vaikka olen aika läski ja peräti 35-vuotias. Olen kyllä povekas, pitkähiuksinen ja feminiininen kasvonpiirteiltäni. Epäilen, että salaisuuteni on iloinen perusilme, runsas hymyily ja runsas katsekontakti. Käytän näitä kaikkia ihan lasten päiväkodin tätien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa kommunikoidessani, en pelkästään munajahdissa, joten tulevat luontevasti. Salaperäiseltä saati sitten tylyltä näyttäminen ei luultavasti toimi. Joillakin tietysti on luonnostaan se resting bitch face, jolle ei mitään voi.
Joopa joo. Tai, tietenkin jos jossain perähikiän huoltsikka baarissa "rehevänä" möllöttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei! 😎
Mitäs jos laihduttaisit?
Miksi ihmeessä?
EIjaksa.
Laiskat ja tyhmät äärioikeistolaiset tunnistaa jo 10-vuotiaana isosta älyllisestä gapista verrattuna ikäisiinsä. Ero vain kasvaa iän myötä, koska tieto ja tiedonkäsittely on kumuloituvaa.
Kusipääkin tuli palstalle selittää älystä.
Ei enää ikinä, olen keski-ikäinen, nuorena todella monet miehet töissä ja vapaa-ajalla yritti iskeä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo ja sitä rataa
Ihan yhtä rauhassa sitä on saanut olla sekä ennen että jälkeen "me too"n.
No ei kai nollasta paljon voi pois ottaa