Mies ahdisteli lasta Tokmannin leluosastolla, miksei nimeä julkaista?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011705100.html
Tällaisesta pitäisi olla nimi ja kuva lehdessä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, oletteko mitään vauvoja pakastaneet näin jouluna?
Eiköhän ne munan vilauttelijat ja r*****rit ole pikkasen yleisemmin tavattava laji, kuin lasten pakastajat. Taitaa olla sinullekin rakas harrastus. Vehkeesi esittely.
Tässä tämän ketjun ainoa funktio. Naaraiden pitää päästä haukkumaan toisia keskustelijoita.
Mielenkiintoisia nämä suomalaiset naaraat. Kunnon vihanlietsontaan. No, ei naaraiden kapasiteetti vissiin riitä muuhun, edes jouluna.
Hyvää työtä, olkaa ylpeitä itsestänne.
Saitko orkun, kun pääsit kirjoittamaan sanan "naaraat" noin monta kertaa yhdessä viestissä? Ihquu, päivystät varmasti täällä taas koko päivän, jotta pääset kirjoittamaan "naaraat" ja "spermaviemärit" tooooosi mo
Melkoista projisointia. Se että sinä kiihotut kun kirjoitat palstalla ei tarkoita sitä että miehillä olisi samaa reaktiota.
Hänellä oli muna kädessä kun toisella kädellä iloisesti vilkutellen tervehti tyttöä. Mies kiisti tehneensä mitään väärää. Kyseessä oli luonnollinen asia kuten julkisella paikalla imettäminen.
Vierailija kirjoitti:
SEONERIASIAIHANERIASIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Istuin 14-vuotiaana tyttönä joulupukin sylissä ja tunsin kun hänellä seisoi.
Ohiksena, en voi käsittää miksi joulupukin sylissä pitää istua. Omia lapsiani ei ole siihen koskaan painostettu eivätkä ole oma-aloitteisestikaan sitä halunneet. Kivoja kuvia voi ottaa muutenkin.
Eihän siellä lapset edes saa yksin liikkua. T. Pepe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne munan vilauttelijat ja r*****rit ole pikkasen yleisemmin tavattava laji, kuin lasten pakastajat. Taitaa olla sinullekin rakas harrastus. Vehkeesi esittely.
Tässä tämän ketjun ainoa funktio. Naaraiden pitää päästä haukkumaan toisia keskustelijoita.
Mielenkiintoisia nämä suomalaiset naaraat. Kunnon vihanlietsontaan. No, ei naaraiden kapasiteetti vissiin riitä muuhun, edes jouluna.
Hyvää työtä, olkaa ylpeitä itsestänne.
Sielläpä kommentoi oikea laatu-uros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se on. Huomattavasti harvinaisempaa kuin miesten harjoittama seksuaalinen ahdistelu, josta lapset ja naiset saavat osakseen joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin 14-vuotiaana tyttönä joulupukin sylissä ja tunsin kun hänellä seisoi.
Ohiksena, en voi käsittää miksi joulupukin sylissä pitää istua. Omia lapsiani ei ole siihen koskaan painostettu eivätkä ole oma-aloitteisestikaan sitä halunneet. Kivoja kuvia voi ottaa muutenkin.
Joulupukin sylissä istutaan vain Simpsoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli muna kädessä kun toisella kädellä iloisesti vilkutellen tervehti tyttöä. Mies kiisti tehneensä mitään väärää. Kyseessä oli luonnollinen asia kuten julkisella paikalla imettäminen.
Hienoa, rinnastat vauvan ruokkimisen seksuaalikokseen. Olet selvästi se kuusen kirkkain kynttilä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ollut aina.
Joo, mutta viimeisen kymmenen vuoden aikana ne ovat yleistyneet merkittävästi.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana niistä on alettu puhua. Ennen uhri koki noista häpeää, nykyään häpeä alkaa vihdoinkin olla sen tekijän.
N61
Vierailija kirjoitti:
Te äijät ette tiedä millaista on kasvaa Suomessa tyttönä. Näitä runkkareita oli 80-luvullakin. Yksi tuli halaamaan mua keskellä katua, k*yrpä sojotti avonaisista housuista. Juoksin pois, olin 12 v.
P-e-d-a-r-i-t ovat aina olleet myös poikien kimpussa, niin miehet kuin naisetkin. Siitä ei kuitenkaan juurikaan keskustella. Yksi syy siihen on se, että pojat kertovat kokemastaan ahdistelusta eteenpäin vielä harvemmin kuin tytöt.
Ps. Läpsyttelijöitä ei tarvitse tuoda tänne yhtään lisää ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Hassi joutui 11-vuotiaana suomalaispoikien joukkorraiskaamaksi. Siis 1960-luvulla ja silti jotkut jaksaa aina väittää että esimerkiksi nuo joukkoraikaukset alkoivat vasta tiettyjen ihmisjoukkojen tultua Suomeen vaikka näitä on ollut aina. Aiemmin niistä ei vain ole juurikaan puhuttu ja uhri on saanut kärsiä yksin.
Ihan oikein sille ãmmãlle 💪
Tiedäthän, että olet erittäin sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se on. Huomattavasti harvinaisempaa kuin miesten harjoittama seksuaalinen ahdistelu, josta lapset ja naiset saavat osakseen joka ikinen päivä.
Pitääkö niitä rintamakarkureita tuoda tänne lisää? Helpottuuko suomalaisten tyttöjen ja naisten olo sillä?
En tiedä, yhtä ainutta en ole tänne tuonut. Ihan suomalaisia miehiä ovat ne ahdistelijat olleet, joista minulla on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te äijät ette tiedä millaista on kasvaa Suomessa tyttönä. Näitä runkkareita oli 80-luvullakin. Yksi tuli halaamaan mua keskellä katua, k*yrpä sojotti avonaisista housuista. Juoksin pois, olin 12 v.
P-e-d-a-r-i-t ovat aina olleet myös poikien kimpussa, niin miehet kuin naisetkin. Siitä ei kuitenkaan juurikaan keskustella. Yksi syy siihen on se, että pojat kertovat kokemastaan ahdistelusta eteenpäin vielä harvemmin kuin tytöt.
Kyllä ne poikien hyväksikäyttäjät ovat nekin lähes poikkeuksetta miehiä. Naisen seksuaalisuuteen ei kuulu se että viehättyisi erityisesti nuoruudesta ja kokemattomuudesta, se on enemmän miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä rintamakarkureita tuoda tänne lisää? Helpottuuko suomalaisten tyttöjen ja naisten olo sillä?
En tiedä, yhtä ainutta en ole tänne tuonut. Ihan suomalaisia miehiä ovat ne ahdistelijat olleet, joista minulla on kokemusta.
Niin, minun ahdistelijat taas ovat olleet suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naiset tekevät sitä enemmän, koska tietävät etteivät jää kiinni, tai ainakaan ei tuomita.
Miettikää hetki: nainen pesemässä poikansa alapäätä. Kukaan ei katso kahdesti siellä uimahallin suihkussa. Naiset hymyilevät ja supattavat keskenään "kumpa se olisin minä pesemässä tuota". Mies tekemässä samaa tyttärelleen? Poliisit ovat vastassa jo pukkarissa.
Nyt projisoit omaa pervouttasi. Naisen perusbiologiaan ei kuulu viehättyminen itseään selvästi nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naiset tekevät sitä enemmän, koska tietävät etteivät jää kiinni, tai ainakaan ei tuomita.
Miettikää hetki: nainen pesemässä poikansa alapäätä. Kukaan ei katso kahdesti siellä uimahallin suihkussa. Naiset hymyilevät ja supattavat keskenään "kumpa se olisin minä pesemässä tuota". Mies tekemässä samaa tyttärelleen? Poliisit ovat vastassa jo pukkarissa.
Sinusta pitäisi nyt kyllä tehdä jo poliisille ilmoitus. Kenellekään mieleltään terveelle ei edes juolahda mieleen tuollaisia ajatuksia, mitkä taitavat olla sinulle ihan tavanomaisia. Voi jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne poikien hyväksikäyttäjät ovat nekin lähes poikkeuksetta miehiä. Naisen seksuaalisuuteen ei kuulu se että viehättyisi erityisesti nuoruudesta ja kokemattomuudesta, se on enemmän miesten juttu.
Lauerma tästä kirjoitti taannoin. Naispedofiilejä ei käytännössä ole. Kyse on ollut hyvin poikkeuksellisista henkilöistä joissa nainen on ollut esimerkiksi kehitysvammainen tai tehnyt rikoksen miestä avustaaksen. Naisilta käytännössä puuttuu lapsiin kohdistuva seksuaalinen viehättyminen. Siihen tarvittaisiin miehen aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-e-d-a-r-i-t ovat aina olleet myös poikien kimpussa,
Naisen seksuaalisuuteen ei kuulu se että viehättyisi erityisesti nuoruudesta ja kokemattomuudesta, se on enemmän miesten juttu.
Kuuluu, teinitytöt ihastuu aina miesopettajiin ja sitten syyttää näitä hyväksikäyttäjiksi.
Häh? Ei kai ne miesopettajat teinityttöä nuorempia ole?
Samaa ajattelin. Just siinä iässä, että kapinoi joulupukkeja ym. vastaan. Ja muutenkin.