Mies ahdisteli lasta Tokmannin leluosastolla, miksei nimeä julkaista?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011705100.html
Tällaisesta pitäisi olla nimi ja kuva lehdessä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ulisette nimestä, miksette kysy pöytäkirjoja käräjäoikeudesta, ne on pääosin julkisia asiakirjoja .
Niin. Ja siellähän ne kriminaalit käyvät toisten juttuja tonkimassa. Tullakseen sitten huutelemaan ja häiriköimään pikkujutuista, kun itse ovat jotain kannabishörhöjä.
Nilkit tekevät just noin kuin sinä kehotat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Hassi joutui 11-vuotiaana suomalaispoikien joukkorraiskaamaksi. Siis 1960-luvulla ja silti jotkut jaksaa aina väittää että esimerkiksi nuo joukkoraikaukset alkoivat vasta tiettyjen ihmisjoukkojen tultua Suomeen vaikka näitä on ollut aina. Aiemmin niistä ei vain ole juurikaan puhuttu ja uhri on saanut kärsiä yksin.
Asuin aikanaan samassa taloyhtiössä kuin Hassi, hän oli sen talon ainoa henkilö joka ei koskaan moikannut.
Okei.. ja se sitten oikeutti raiskauksen? Vissiin ollut niitä poikiakaan tervehtinyt. Että siitäs sai.
Lukiko jossain että oikeutti raiskauksen? Lukiko missään tapahtuiko moikkaamattomuus ennen vai jälkeen?
Ei lukenut, sinä vain pätit alkaa provoilemaan ja rakensit olkiukon jotta pääset haukkumaan toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Hassi joutui 11-vuotiaana suomalaispoikien joukkorraiskaamaksi. Siis 1960-luvulla ja silti jotkut jaksaa aina väittää että esimerkiksi nuo joukkoraikaukset alkoivat vasta tiettyjen ihmisjoukkojen tultua Suomeen vaikka näitä on ollut aina. Aiemmin niistä ei vain ole juurikaan puhuttu ja uhri on saanut kärsiä yksin.
Asuin aikanaan samassa taloyhtiössä kuin Hassi, hän oli sen talon ainoa henkilö joka ei koskaan moikannut.
Okei.. ja se sitten oikeutti raiskauksen? Vissiin ollut niitä poikiakaan tervehtinyt. Että siitäs sai.
Kusipäisen luonteen omaavat ihmiset joutuvat yleensä elämässään vaikeuksiin.
KUKA helvetti käy jossain Tokmannilla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuuuks sulla katkarapu?
Kiitos kivasta ja asiallisesta kommentistasi.
Ole hyvä, niin arvelinkin roikkuvan. Pääsisitpä vielä käyttämään sitä.
Jännä että mietit toisten peniksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi mielipuoli puolustaa rais kaamisia. Ilmoitin ylläpidolle.
Turpa kii 👩🦰huora.
Poju peukuttaa🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Naiset, oletteko mitään vauvoja pakastaneet näin jouluna?
Eiköhän ne munan vilauttelijat ja r*****rit ole pikkasen yleisemmin tavattava laji, kuin lasten pakastajat. Taitaa olla sinullekin rakas harrastus. Vehkeesi esittely.
Vierailija kirjoitti:
Istuin 14-vuotiaana tyttönä joulupukin sylissä ja tunsin kun hänellä seisoi.
Aika omituista että 14-vuotias istuu pukin sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus käynyt siellä ja paikalla ei ole ollut muuta mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ollut aina.
Totta. Minua ahdisteltiin Pukevan leluosastolla -70-luvun puolivälissä. Olin äidin kanssa ostoksilla ja jossain vaiheessa menin yksin kiertelemään leluosatolle. Näin "sivusilmällä", että joku hahmo liikkui lähelläni. Yhtäkkiä tunsin sormen osuvan haaroväliini. Oli voimakas isku. Lamaannuin. En ole kertonut tästä vanhemmilleni koskaan. Olen jo vanha akka.
Mä olin jo yläasteella kun vastaan kävellyt mies ykskaks nappasi kouralla kiinni mun haaroista. En itsekään kertonut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista että 14-vuotias istuu pukin sylissä.
Pukki pyysi?
Ahdistelija oli Mr. Tokmanni. Yritti tivata lapselta hintaa ja alkoi jo tinkimään vaikkei järkyttynyt lapsi sanonut vielä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Näitä ollut aina.
Joo, mutta viimeisen kymmenen vuoden aikana ne ovat yleistyneet merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne munan vilauttelijat ja r*****rit ole pikkasen yleisemmin tavattava laji, kuin lasten pakastajat. Taitaa olla sinullekin rakas harrastus. Vehkeesi esittely.
Tässä tämän ketjun ainoa funktio. Naaraiden pitää päästä haukkumaan toisia keskustelijoita.
Mielenkiintoisia nämä suomalaiset naaraat. Kunnon vihanlietsontaan. No, ei naaraiden kapasiteetti vissiin riitä muuhun, edes jouluna.
Hyvää työtä, olkaa ylpeitä itsestänne.
Saitko orkun, kun pääsit kirjoittamaan sanan "naaraat" noin monta kertaa yhdessä viestissä? Ihquu, päivystät varmasti täällä taas koko päivän, jotta pääset kirjoittamaan "naaraat" ja "spermaviemärit" tooooosi monta kertaa! Ja aina se pikkunakki värisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä heti yhteen osui ja upposi tuo pakastaminen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se syy, miksen ole koskaan aikuisena tilannut lapselleni joulupukkia, tuntematonta miestä kotiin. Vain tutut ovat saaneet esiintyä meillä joulupukkeina. Eikä edes ole tapahtunut minulle, mutta tajuan riskin.
Sunulle voi nyt tulla järkytyksenä, mutta useimmiten lapsia hyväksikäyttäjät ovat tuttuja. Isiä, isäpuolia, veljiä, velipuoli, enoja, setiä, ukkeja, isän kavereita, naapureita jne. lapsen elämässä läheisesti mukana olevia.
Äitejä, tätejä, siskopuolia, äidin kavereita, naapureita, mummoja, siskoja, äitipuolia, naismaikkoja...
No ei. Äärimmäisen harvoin pedofiliarikokaen tekee nainen ja silloinkin yleensä kyse siitä että on auttamassa jotain miestä teossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko jossain että oikeutti raiskauksen? Lukiko missään tapahtuiko moikkaamattomuus ennen vai jälkeen?
Ei lukenut, sinä vain pätit alkaa provoilemaan ja rakensit olkiukon jotta pääse
Sekä ensimmäinen kommenttisi, että vastauksesi minun kommenttiini todistavat sen, miten kaukana olet tämän asian ytimestä. Ei tässä ole tarkoitus muistella 70-luvun naapuria, joka ei moikannut, vaan Perttiä, joka heiluttelee mulkkkuaan LAPSEN edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ollut aina.
Joo, mutta viimeisen kymmenen vuoden aikana ne ovat yleistyneet merkittävästi.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus käynyt siellä ja paikalla ei ole ollut muuta mummoja.
Mummoja, virolaisia ja venäläisiä.
Pyritkö edes asialliseen keskusteluun vai mikä tää juttu nyt oli?