Miksi esim. työttömät ostaa laatikkoruoat eineksinä?
Siis kun juureslaatikon ainekset esim. ei maksa juuri mitään. Eurolla tekee älyttömän ison vuoallisen porkkanalaatikkoa. Niin miksi ihmiset joilla ei ole mitään muuta kuin joutilasta aikaa, ostavat näitä kalliilla eineksinä?
Kommentit (408)
Minä sanon jotta ha1$ta v1*tu, nuin paskantärkee, muutamasta eineslaatikosta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei kyllä saa eurolla tehtyä porkkanalaatikkoa, kun katsoo pelkästään reseptiä. Menee vähintään 3 euroa, eli hinta, millä saa jo sen eineslaatikon. Myös sen porkkanalaatikon tekeminen voi epäonnistua, jos ei ole ennen tehnyt ja sitten menee rahat hukkaan.
3€ 400g vs. 3€ 2,5kg
Valion ohjeella tulee kylläkin noin vähän päälle kilo porkkanalaatikkoa ja maksaa valmistus jotain 10e. Tottakai esim. kananmunia, riisiä ja mausteita jää ylimääräisinä, mutta se määrä rahaa on kuitenkin laitettava. Kyllä se tulee halvemmaksi ostaa se eineslaatikko, varskinin jos asuu yksin. Monet noista tarvittavista aineksista jää ylimääräiksi ja käyttämättömiksi.
Miksi ne jää käyttämättömäksi? Etkö muina päivinä syö yhtään mi
Siirappi ja esim. ne mausteet mitä käytetään porkkanalaatikkoon on mausteita ja aineksia, mitä en itse käytä. Joten ne jäisi kaappiin homehtumaan. Täysin rahan haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Prismasta lanttuja ja porkkanoita kahden kilon säkit 0,89€ kpl. Punajuuret olivat 0.69€/2 kilon säkki. Ostin niitäkin. Perunat imellettyyn perunalaatikkoon ostin vähän kalliimmalla, mutta siihenpä ei sitten oikein muuta ostettavaa ollutkaan, loraus maitoa, siirappia, suolaa, voinokareita ja vehnäjauhoja, kaikki löytyivät ihan kotoa.
Mausteitakin on vaikka mitä kotona, eikä niitäkään tarvinnut laatikoita varten erikseen ostaa. Teen kyllä ruokaa muutenkin arkisin, joten ei tarvinnut mitään foliovuokiakaan hommailla. Kippoa ja kuppia on vaikka muille jakaa. Mielestäni joululaatikot tulivat helposti ja halvalla. En kyllä ole työtön.
Tämähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Prismasta lanttuja ja porkkanoita kahden kilon säkit 0,89€ kpl. Punajuuret olivat 0.69€/2 kilon säkki. Ostin niitäkin. Perunat imellettyyn perunalaatikkoon ostin vähän kalliimmalla, mutta siihenpä ei sitten oikein muuta ostettavaa ollutkaan, loraus maitoa, siirappia, suolaa, voinokareita ja vehnäjauhoja, kaikki löytyivät ihan kotoa.
Mausteitakin on vaikka mitä kotona, eikä niitäkään tarvinnut laatikoita varten erikseen ostaa. Teen kyllä ruokaa muutenkin arkisin, joten ei tarvinnut mitään foliovuokiakaan hommailla. Kippoa ja kuppia on vaikka muille jakaa. Mielestäni joululaatikot tulivat helposti ja halvalla. En kyllä ole työtön.
Tämähän se.
Niin, helppoa on keskituloisen, jolla löytyy kaikki jo kotoa, kokata halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Muutamasta? Täällähän te luuserit olette oikein kuorossa toitottaneet että syötte pelkkiä eineksiä vuodet läpeensä, ääliö. Koittakaa nyt päättää syöttekö vai ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkele kun mun tekis mieli ampua nuo työttömien solvaajat saatana! Jokaikinen päivä samaa jonniinjoutavaa ratkutusta perkele!
Voi v*tun v*mmainen hyödytön loinen turpa kiinni kun ei sulta oo kukaan mitään kysynyt. Voi v*ttu kun tekis mieli vetää turpiin tuollaisia paskakasoja perkele!
Tapa ittes roskaläjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Niin, helppoa on keskituloisen, jolla löytyy kaikki jo kotoa, kokata halvalla.
Siis mitä? Eikö ruokaa pidä syödä joka päivä? Eli suolapurkkiin, sokeriin ja pippuriin ei ole varaa, mutta eineksiin on? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkele kun mun tekis mieli ampua nuo työttömien solvaajat saatana! Jokaikinen päivä samaa jonniinjoutavaa ratkutusta perkele!
Voi v*tun v*mmainen hyödytön loinen turpa kiinni kun ei sulta oo kukaan mitään kysynyt. Voi v*ttu kun tekis mieli vetää turpiin tuollaisia paskakasoja perkele!
Tapa ittes roskaläjä.
Sama. Tekis mieli vetää turpaan näitä 24/7 vinkuvia sossupummeja. Kaikki vuosikymmeniä huonosti, ja kaikki muiden syy. Käsi ojossa sosialisoimassa myrkyllisinä ja ahneina muita maassa, joka valittiin just "maailman vähiten huonoksi" kaikista maailman maista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eikö ruokaa pidä syödä joka päivä? Eli suolapurkkiin, sokeriin ja pippuriin ei ole varaa, mutta eineksiin on? 😂
Hyvin nappaat ne perusjuttuja kuten sokerin ja suolan reseptistä, mutta jätät kokonaan ulkopuolelle esimerkiksi siirapin, muskottipähkinän ja valkopippurin.
Huono yritys, kokeile ensikerralla uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkaan yksinasuvan ei ole mitään syytä alkaa valmistamaan itse iso laatikollisia jotain joululaatikoita. Järjetöntä. Kukaan ei jaksa syödä niitä montaa päivää ja niiden itse tekeminen tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin ostaa se valmislaatikko kaupasta.
Koittakaa nyt ääliöt jo ymmärtää että KUKAAN EI OLE PUHUNUT MISTÄÄN JOULURUOISTA VAAN LAATIKKORUOISTA JA RUOANLAITOSTA IHAN YLEISESTI!
Voi v*ttu mitä porukkaa.
Siis kun juureslaatikon ainekset esim. ei maksa juuri mitään. Eurolla tekee älyttömän ison vuoallisen porkkanalaatikkoa. Niin miksi ihmiset joilla ei ole mitään muuta kuin joutilasta aikaa, ostavat näitä kalliilla eineksinä?
Ja missä tuossa tekstissä mainitaan jouluruoat?
Vierailija kirjoitti:
Yks sama mitä syö, paskaksi se kumminkin muuttuu vatsalaukussa.
Nyt oli kyse rahasta
Työttömät on kokoomuksen risusavotan jälkeen niin uupuneita ettei laatikoiden teko innosta. Sitä paitsi risukauppiaalta saaduilla rahoilla saa laatikon jos toisenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nappaat ne perusjuttuja kuten sokerin ja suolan reseptistä, mutta jätät kokonaan ulkopuolelle esimerkiksi siirapin, muskottipähkinän ja valkopippurin. Huono yritys, kokeile ensikerralla uudelleen.
Haista sinä vain v*ttu kun muuta et osaa pummi.
Työttömällä ei ole koskaan aikaa. On aina menossa, vaikka oli kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy sille, että ostavat eineslaatikot ja ovat työttömiä, on sama: ovat laiskoja ja osaamattomia.
Ihminen voi olla vaikka työtön tohtori ja menettää tilapäisesti apurahan. Silti hän ei välttämättä muutu martaksi yhdessä yössä.
Tohtori saa joka vuosi jännittää, saako seuraavaksi vuodeksi apurahan. Hakijoita on paljon, ja vain pientä osaa onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkaan yksinasuvan ei ole mitään syytä alkaa valmistamaan itse iso laatikollisia jotain joululaatikoita. Järjetöntä. Kukaan ei jaksa syödä niitä montaa päivää ja niiden itse tekeminen tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin ostaa se valmislaatikko kaupasta.
Koittakaa nyt ääliöt jo ymmärtää että KUKAAN EI OLE PUHUNUT MISTÄÄN JOULURUOISTA VAAN LAATIKKORUOISTA JA RUOANLAITOSTA IHAN YLEISESTI!
Voi v*ttu mitä porukkaa.
Ei niin. Puhutaan laatikkoruoasta. Luitko tekstin ajatuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes roskaläjä.
Sama. Tekis mieli vetää turpaan näitä 24/7 vinkuvia sossupummeja. Kaikki vuosikymmeniä huonosti, ja kaikki muiden syy. Käsi ojossa sosialisoimassa myrkyllisinä ja ahneina muita maassa, joka valittiin just "maailman vähiten huonoksi" kaikista maailman maista.
Våhän kuin yrittäjät jotka vuosia vinkuu verotuksesta, mutta maksattaa eläkkeensä muilla. Yritysten verotus on Suomessa kohta samaa tasoa Bulgarian kanssa, mutta vinkuminen jatkuu yhä.
Vierailija kirjoitti:
Eineslaatikko on vain keppihevonen, jolla ap ratsastaa palstalla pahaa oloaan oksentamassa. Samalla solvaa työttömiä. Ei vaikuta olevan psyyke kunnossa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes roskaläjä.
Våhän kuin yrittäjät jotka vuosia vinkuu ve
Ensin vingutte että pitäisi olla työpaikkoja, ja samalla teidän mielestä kukaan ei saisi olla yrittäjä. Mihin ajattelitte mennä töihin jos yrityksiä ei ole?