G: Mitä teillä on ruuaksi tänään?
Kommentit (43)
Pähkinöitä linssisipsien kera. Naaaam ! 😋😋😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
pizzapäivä: itse tehty pellillinen pizzaa (kebab, paprika, kirsikkatomaatti, mozzarella)
Ihan perus tortilloja nauta-linssi täytteellä :D
Olen vastannut tänään jo kerran tähän kysymykseen.
Laitettiin kokonainen broileri uuniin. Lisänä tummaa riisiä ja paprikaa ja sipulia pannulla paistettuna.
pizzaa, ihan alusta asti itse tehty
https://www.vauva.fi/keskustelu/4859549/onko-kellaan-muulla-tanaan-omap…
kellään muulla ei vissiin oo
Kalapuikkoja ja pottumuussia sekä parsakaalia ja teen kermaviili kastikkeen
Porsaan sisäfilettä ja uunijuureksia ajattelin tehdä.
Kylmäsavulohta
Kananmunia
Ruisleipää
Pakastimen tyhjennystä: lounaaksi kasvis-pekonipiirasta ja isännälle makaronilaatikkoa päivälliseksi, itse syön kesäkeittoa. Porkkanasämpylät kohoamassa
Tänään kanaa ja riisiä, huomenna pyttipannua ja keskiviikkona riisi-papu-inkivääri-porkkana-sörsseliä. Mietin myös että uskaltaisinko kokeilla kurpitsapastaa joku päivä...
Vegejauhiskeittoa oli lounaalla, illalla täysjyväpastaa sienisoosissa, raejuustoa ja kasviksia
Lohikeittoa.S-marketissa lohifile -30%.
Itse tehtyjä kermaperunoita, aurajuustolla ja pekonilla täytettyä lihamureketta ja salaattia. Tein myös nakkipiiloja (nakkeja, voitaikinaa ja cheddar sulatejuustoviipaleita)
Lasagnea söin tänään töissä. Ne kun oli eilisen ruuan jämiä. Ruisleipää ja klementiiniä myös söin.
Syötiin tomaattista makkarakeittoa HK:n Sinisestä Lenkistä. Kaverina sille itsetehtyjä porkkanasämpylöitä (+ juusto ja kurkku).