Jos kuvan julkaisi missin ystävä ja kirjoitti myös tekstin. Miksi missiä rangaistaan?
Aivan nyt kyllä kärpäsestä on tehty niin iso Härkönen ettei mitään rajaa. Toivottavasti nuori nainen selviää tästä.
En todellakaan usko että hän itse teki mitään rasistista.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti molemmat oppivat vähän harkitsemaan tekojaan. Miten nuoret naiset voivat olla noin älyttömän typeriä. Kun on päässyt tuollaiselle näkyvälle paikalle, jota moni muukin on tavoitellut, pitäisi osata käyttäytyä sen edellyttämällä tavalla ja arvokkuudella. Itselläni on aasialaistaustainen miniä ja lapsenlapseni on erittäin kaunis. Heidän rinnallaan tuo missi näyttää hirvitykseltä. Tässä tulee sellainen olo, että koko missi-instituution voisi lopettaa.
Osaatko itse käyttäytyä kun haukut nuorta naista hirvitykseksi?
Se ei ole haukkumista, jos se on totta. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on älyttömän heikolla itsetunnolla varustettuja.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti dumppasi sen selkäänpuukottajan ystävälistalta.
Mitä horiset? Sarah hyväksyi kuvan julkaisun,.koska halusi pilkata aasialaisia. Jos ei olisi hyväksynyt, niin olisi pyytänyt poistaa kuvan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti molemmat oppivat vähän harkitsemaan tekojaan. Miten nuoret naiset voivat olla noin älyttömän typeriä. Kun on päässyt tuollaiselle näkyvälle paikalle, jota moni muukin on tavoitellut, pitäisi osata käyttäytyä sen edellyttämällä tavalla ja arvokkuudella. Itselläni on aasialaistaustainen miniä ja lapsenlapseni on erittäin kaunis. Heidän rinnallaan tuo missi näyttää hirvitykseltä. Tässä tulee sellainen olo, että koko missi-instituution voisi lopettaa.
Missi vaan väänsi silmiä, kun taas itse nimittelet tietyn ihmisen ulkonäköä hirvitykseksi. Tämä ihminen on vielä puoliksi ulkomaalaistaustainen, joten olet syyllistynyt rasismiin ja pilkkaamiseen ja ulkonäön solvaamiseen.
Pitäisikö sun menettää työsi ja pyydellä anteeksi julkisesti Sarahilta ja kaikilta kosovolaisilta? Ja kehtaat vielä itse moittia Sarahia ja vaatia "arvokasta käytöstä".
Vierailija kirjoitti:
Nuo Aasian maat ovat muuten yllättävän rasistisia valkoisia sekä muita kohtaan.
Kyllä aasialaiset tekevät TV-mainoksia joissa suorastaan pilkataan vähemmistöjä. Miksi niistä ei nosteta meteliä?
Ovatko ihmiset ihan tyhmiä. Missä perähikiällä on tämäkin missi ja sen puolustelijat kasvaneet ,kun ei ymmärretä, että on valittu edustamaan yritystä. Missä tahansa firman edustustehtävässä tulisi kenkää huonosta somekäytöksestä. Ei missiorganisaatio ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö, jonka tehtävänä on opettaa tapakasvatusta yli-ikäisille teineille.
Ja tämä kansanedustajien käytös kertoo karua kieltä heidän tilannetajustaan ja älykyydestään. Joku Kaisa perähikiältä saa väännellä naamaansa miten haluaa, mutta jos tittelinä on kansanedustaja, voisi pari kertaa miettiä mitä se pitää sisällään. Oikeasti hävettää ja v**uttaa ihmisten tyhmyys ja moukkamaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti dumppasi sen selkäänpuukottajan ystävälistalta.
Kuka oikeasti uskoo tuota, "en se minä, vaan mun frendi" selitystä. Maailman vanhin hätävalhe.
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava kohu. Ja täysin turhasta.
Tapaus on vassareille verrattavissa maailmanloppuun. Terot Australiassa on heille mitään sanomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava kohu. Ja täysin turhasta.
Tapaus on vassareille verrattavissa maailmanloppuun. Terot Australiassa on heille mitään sanomatonta.
Nätisti Kokoomuksen Orpo pyysi anteeksi.
En mene romanien kanssa samaan kassajonoon enkä bussiin edes. Että mä vihaan niitä kaikki ne on rikollisia.
Tämä Sarahhan sanoi halunneessa julkkikseksi. No nyt hän on saanut julkisuutta enemmän mitä perusmissi.
Minä en vaan ymmärrä oikeasti miksi tästä tuli niin iso asia ja miksi se nyt vaikuttaa kaikkiin suomalaisiin ulkomaillakin. Kyseessä on tietääkseni vain yhden ihmisen kuva eikä koko Suomi tekemässä vääntöjä. Miss Suomi ei ollut koko meidän maata edustava nainen.
Kaiken maailman muutkin julkkikset kuten Trumpkin ovat rasisteja. Siitä ei kukaan mitään valita ja kaikki sen tietää. Miksi sitten yhden pikku ihmisen takia koko maailma kohahtaa??
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaan ymmärrä oikeasti miksi tästä tuli niin iso asia ja miksi se nyt vaikuttaa kaikkiin suomalaisiin ulkomaillakin. Kyseessä on tietääkseni vain yhden ihmisen kuva eikä koko Suomi tekemässä vääntöjä. Miss Suomi ei ollut koko meidän maata edustava nainen.
No ei varmaan olisikaan tullut isoa juttua, ellei valtakunnan päättäjät olisi lähteneet mukaan vääntelemään naamojaan. Joku pissis Kuopiosta vielä voi päästä kuin koira veräjästä, jos hiljaa vetäytyy firman keulakuvana olemisesta.
Miehenä sanoisin, että aasialaisten naisten silmät ovat erittäin kauniit ja tuo silmien nosto teki tästä missistä lähes Karvisen veroisen kaunottaren.
Tällä turhalla kohulla vaan peitellään jotain muuta asiaa. Kansan huomio saadaan tällaiseen paskaan.
Kohua ei olisi tullut jos olisi pyytänyt anteeksi. Mutta kun meni lällättelemään olevansa meanwhile businesluokassa, mikä osoitti ettei ole pätkääkään pahoillaan.
Pelkästään Dubaihin matkustaminen on mielestäni riittävä mainehaitta.
Vierailija kirjoitti:
Kohua ei olisi tullut jos olisi pyytänyt anteeksi. Mutta kun meni lällättelemään olevansa meanwhile businesluokassa, mikä osoitti ettei ole pätkääkään pahoillaan.
Täytyyhän sitä toki heti alkaa katumaan ja pyytelemään anteeksi somekansalta jos ei halua potkuja.
Suomalaiset on älyttömän heikolla itsetunnolla varustettuja.