Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2044)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan paljon mun kaivattu juo alkoholia? Tämmönenkin tuli mieleen.
Yleensä näkyy myös päällepäin, joten helppo arvioida maistuuko. Varsinkin jos ikää enemmän kuin 30.
Mä en kyllä huomaa. Kaivattu kyllä näyttää niin hyvälle, et tuon perusteella ois absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kannata eksyä lukemaan mitään muuta ketjua, eikä tietysti tätäkään. Pelkästään muistaakseen taas miten tyhmiä 99% ihmisistä on.
Pelkästään Kiinalla on kaksi miljoonaa nettikeskustelijavaikuttajaa. Puhu livenä ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens kesän Scorpios varattu! Oon sit vararikossa, mutta se on sen arvoista.
Meetkö Tallinnaan? Eihän se edes maksa paljon, käyn useinkin keikoilla siellä. Itse olin viime kesänä Lontoossa katsomassa Oasista, maksoi yli tonnin se reissu.
Mykonokselle. Scorpios on kallis beach club siellä, mutta aivan ihana paikka. Tonni voi sielläkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kannata eksyä lukemaan mitään muuta ketjua, eikä tietysti tätäkään. Pelkästään muistaakseen taas miten tyhmiä 99% ihmisistä on.
Pelkästään Kiinalla on kaksi miljoonaa nettikeskustelijavaikuttajaa. Puhu livenä ihmisten kanssa.
Taidanpa jättää mielelläni väliin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihtunut?
Olen, ensin riutunut ikävästä. Nyt alan taas syödä suruuni, kun huomasin erehtyneeni kaikesta.
Voi myös juoda. sivu
En juo, suklaalevy riittää. Kun asiat kunnolla selviävät, loppuu tämä mutkikas vuoristorata ja sitten vain suoraan eteenpäin.
Loppuispa minunkin vuoristorata jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, onneksi ei tarvi käydä missään keikoilla.
Ihaninta mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Oletko sinä tuleva puolisoni?
En tällä vauhdilla
Minä olen pistänyt töpinäksi. Entä sinä?
Millä tavalla?
Ero vireillä.
Älä puhu pskaa. Ihme että täällä aina joku tuulettelee vakavilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa jättää mielelläni väliin, kiitos.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenenkään tarvi, paitsi esiintyjien. Mutta osa haluaa käydä, siinä on huomattava ero.
Niin niin, otinkin kantaa aiheeseen omasta puolesta.
Mä muuten tapasin toisen kaivatuistani nimenomaan keikalla. Välillä kannattaa poistua kotoa. 😊
Sivusta
Kaivattu E, tulit viime yönä uniini. Halusin kertoa sinulle kaipuustani ja maata lähelläsi. Mutta sinä olit aika kylmä. Näin se varmaan menisi irlinäkin. Mutta vietä kiva viikonloppu, nassukka.😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihaninta mitä tiedän.
Meistä ei onneksi tule paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenenkään tarvi, paitsi esiintyjien. Mutta osa haluaa käydä, siinä on huomattava ero.
Niin niin, otinkin kantaa aiheeseen omasta puolesta.
Mä muuten tapasin toisen kaivatuistani nimenomaan keikalla. Välillä kannattaa poistua kotoa. 😊
Sivusta
Kyllä tuosta kannattaa yhtäläisyysmerkki vetää, jos ei käy keikalla, ei poistu kotoa.
Mahdatkohan sä kaivata mua enää lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä kaivata mua enää lainkaan?
En nyt tällä hetkellä. Ehkä joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kaikki 50-vuotiaat miehet näyttävät ihan puolikuolleilta. Sen sijaan 30-40-vuotiaissa on paljon hyvännäköisiä, mitä niille oikein tapahtuu 10 vuodessa?
Vaihdevuodet. Repsahtamisen lisäksi niistä tulee laiskoja ja kiukkuisia.
Siksi pitääkin katsella niitä nuorempia.
30 on aika helvetin eri ikäinen kuin 50, kai se voi jo selittää jos toinen on isäpappa ja toinen sen poika.
Siis ihan kyllä tutkitusti: vaihdevuodet.
https://www.anadolumedicalcenter.com/health-guide/andropause-what-it-is…
Vierailija kirjoitti:
Loppuispa minunkin vuoristorata jossain vaiheessa.
Olen kyydissä kuitenkin niin pitkälle kuin vaunu vie. Perillä saan varmaan selvyyden.
Oletettavasti paljon, muidenkin edestä.