Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Yötä sametinpehmeää ja kauniita unia sinne etäälle mailien taa Kaivatulle miehelle x x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani etunimen viimeinen on sama kuin omani Toinen
Tämä kyllä osuu. Olisin kyllä maailman onnellisin jos tietäisin hänellä olevan tunteita mua kohtaan.
Ohi koska hän kyllä tietää
Vierailija kirjoitti:
Yötä sametinpehmeää ja kauniita unia sinne etäälle mailien taa Kaivatulle miehelle x x.
xox 💙
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän lainkaan, miltä sinun puute tuntuu mun kropassa? Melkein sattuu, enkä meinaa kestää..
Tiedän sen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä osuu. Olisin kyllä maailman onnellisin jos tietäisin hänellä olevan tunteita mua kohtaan.
Miten siellä on sujunut? :D
(Vähän) sivusta tietenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin!
Perinteinen. Etunimien ekat?
Kysy joku vaikeampi.
Etunimien tokat?
o & a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi koska hän kyllä tietää
Onko tuore tapaus? Nähty helmikuussa? Sivust
Nyt tuli kyllä kunnon harhatykitystä. Olet rakas, vaikka olisit täällä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin hellä pehmoinen..
Minä olen
Annatteko äidit tyttärillenne vanhoja vaatteitanne, koruja, laukkuja, kenkiä tms? Annoin tyttärelleni koruja jo, vielä ei vaatteitani käytä mutta laukkuja ja muita asusteita katselen vielä hänelle. Tulevaisuudessakin on hyvä hyödyntää tämä suhde, menee hyvät tuotteet hyötykäyttöön. Nuorilla on vähän rahaa useasti ja uusia on turha ostella aina kaupoista lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin!
Perinteinen. Etunimien ekat?
Kysy joku vaikeampi.
Etunimien tokat?
Oo, mikä kysymys! Tarvitaan vielä vaikeampia.
Siinä vaiheessa, kun elämästä viedään kaikki toivo, ei kaipauskaan enää tunnu niin pahalta. Ikuisesti sinun.
🐑
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Sen jälkeen en ole sinusta täällä nähnyt vilaustakaan, kun laitoit isäsi ja nyxänsä nimet tänne. Sinua ei varmastikaan enää ole. Täällä siis. Kyllä minunkin pitää nyt lähetä. Sairaspedillä ollut tämän viikon, joten olen kaipaillut sinua ketjuun. Hyvää kaikkea, mutta nyt hyvää pe-iltaa.
Gallup: Ootko syönyt blinejä tai laskiaispullia hänen kanssaan?
Olitkohan liikenteessä, eräässä pikaruoka ravintolassa? Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Ihaninta elämässä on ollut elämä lasten kanssa. Ovat aina menneet edelleni. Olen itse tarvittaessa hyvin vähätarpeinen. Lasten kanssa kotona ollessa liikunnalliset vaatteet ja urheiluvaatteet ovat olleet kovassa käytössä eikä meikeille tai hajusteille ole ollut liiemmin tarvetta. Paljon säästää kun elää luonnollista elämää.