Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa täällä. Tällainen ajatus: pelkkä ajatus mustasukkaisuudesta ällöttää, paitsi tämän yhden osalta. Tämän yhden ihmisen osalta se on jotenkin herttaista. Outoa.
Ehkä olet vain sairas ja haluat kiusata häntä kaikin mahdollisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa täällä. Tällainen ajatus: pelkkä ajatus mustasukkaisuudesta ällöttää, paitsi tämän yhden osalta. Tämän yhden ihmisen osalta se on jotenkin herttaista. Outoa.
Ehkä olet vain sairas ja haluat kiusata häntä kaikin mahdollisin keinoin.
Kiitos kun muistutit, miksi tässä ketjussa ei kannata käydä. Ota lääkkeet, aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain sairas ja haluat kiusata häntä kaikin mahdollisin keinoin.Kiitos kun muistutit, miksi tässä ketjussa ei kannata käydä. Ota lääkkeet, aamuin illoin.
Viestejä voi tulkita monin tavoin jos osaa, kulloisen mielialanlin mukaan. Ei liity sinun viestiisi välttämättä mitenkään millaisen tulkinnan joku sille antaa.
Kivaa viikonloppua ihanimmalle.
Kalle
Sivusta saa taas ihmetellä näitä ihmissuhdekeskusteluita. Missä lienee kaivattukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin!
Perinteinen. Etunimien ekat?
Ja lisäksi tapaamispaikan eka. Vapaassa järjestyksessä niin ei ole ihan niin ilmeinen.
Tavattiin S-kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään poistuu viestit kun yritän sulle laittaa. Tää siis sulle joka miestänsä etsii. En osaa muuta auttaa kuin että käy sinäkin välillä lasten harrastuksissa, joissa miehesi viihtyy vaikka kuinka paljon olisi pakkasta.
Vttu että oot idi ootti. Ja kannattaa muuten muistaa noita tyhmiä trollaillessaan että saatat tökkiä hullua joka tietää kohta sun osoitteen mutta sä et tiedä sen
Ei mulla kyllä kauheesti jännitä tommoset.
Jos olisin sinä mua jännittäisi. Monenkin syyn vuoksi. Mutta tiedänkin enemmän kuin sä.
Jos mä oisin sä pelaisin rahat mun puolesta
Hei T,
Kokonaiset yhdeksän päivää etten näe sinua.
Minusta sinun pitäisi ottaa yhteyttä sinä aikana, jotta saadaan tämä juttu käyntiin.
Ole rohkea. Olen tässä.
Ikuinen pohjoiseni
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin!
Kysy joku vaikeampi.
Etunimien tokat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että lähetin sen viestin silloin yhtenä elokuuna, ja kaikki sen jälkeen.
Laitoitko viestin tänne vai hänelle suoraan?
Hänelle.
Miksi laitoit jos nyt kaduttaa.
Enhän minä silloin tiennyt mistään mitään.
Mikset pyydä häneltä suoraan anteeksi, vaan täällä?Miksi lypsät tietoja toiselta?
Olen ääliö tiedonkerääjä.
Tule maanantain pöytäkirja tapaamiseen tietojesi kanssa klo. 17.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin!
Kysy joku vaikeampi.
Syntymäkuukaudet
Olen kuin yksinäinen susi ulvomassa kutsuhuutoa jonnekin kaukaisuuteen kuu seuranain.
Vierailija kirjoitti:
Sinua, öitä 🤍
Hyvää yötä rakas.
Kaipaamani etunimen viimeinen on sama kuin omani Toinen
Tiedätköhän lainkaan, miltä sinun puute tuntuu mun kropassa? Melkein sattuu, enkä meinaa kestää..