Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että lähetin sen viestin silloin yhtenä elokuuna, ja kaikki sen jälkeen.
Laitoitko viestin tänne vai hänelle suoraan?
Hänelle.
Miksi laitoit jos nyt kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että lähetin sen viestin silloin yhtenä elokuuna, ja kaikki sen jälkeen.
Hänelle.
Enhän minä silloin tiennyt mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen jälkeen tapahtui?
Sekoilua, enimmäkseen etänä.
Koska tuo tapahtui?
Pitkin vuotta jos toistakin. Monesti yksin, oman pääni sisällä. Monesti täällä. Joskus viesteillä. Kerran vähän liian kaivatun edessä.
Alan epäillä että joko olet mun kaivattu tai mieheni, joka kirjoittaa kaivatulleen. En ole nukkunut, joten tuplaharhavaara.
Teidän suhde vaikuttaa tosi hyvältä. Voitte sattumalta vastailla täällä palstalla anonyymisti toistenne viesteihin 🤣
Jotenkin ihan absurdia tuollainen syyllistäminen. Että jonkun mies viihtyy harrastuksissa tai ihan missä vaan ja joku osapuoli uskoo sivusta kaiken mitä miehet itkee. Nehän aina itkee myös ettei saa koskaan kotona vaikka seksiä olisi normaalisti.
Sä olet edelleen mun miies. Luoja varjelkoon sun panoa.
"Alan epäillä että joko olet mun kaivattu tai mieheni, joka kirjoittaa kaivatulleen. En ole nukkunut, joten tuplaharhavaara. "
En ole. Saisit huutonaurut tai vihastuisit jos näkisit mikä täällä kirjoittelee. 😊
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihan absurdia tuollainen syyllistäminen. Että jonkun mies viihtyy harrastuksissa tai ihan missä vaan ja joku osapuoli uskoo sivusta kaiken mitä miehet itkee. Nehän aina itkee myös ettei saa koskaan kotona vaikka seksiä olisi normaalisti.
En ole koskaan törmännyt tuollaiseen mieheen. Ja jos törmäisin en jatkaisi tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle.
Mikset pyydä häneltä suoraan anteeksi, vaan täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle.
Mikset pyydä häneltä suoraan anteeksi, vaan täällä?
Miksi lypsät tietoja toiselta?
Vierailija kirjoitti:
"Alan epäillä että joko olet mun kaivattu tai mieheni, joka kirjoittaa kaivatulleen. En ole nukkunut, joten tuplaharhavaara. "
En ole. Saisit huutonaurut tai vihastuisit jos näkisit mikä täällä kirjoittelee. 😊
Ellei ole tekoäly niin varmasti joku eläin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä sen verran karvanen, että voisin mennä eläimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä sen verran karvanen, että voisin mennä eläimestä.
Eli mahdollisesti se aviosiippa.
Oon nainen. Se yksi oli oikeassa. Pitäisi aina laittaa heti ännät. Ei vaan kehtaa. On nolannut itseänsä niin paljon.
Mitenköhän karvainen kaivattuni on. :)
Sileäihoista mallia luonnostaan. Kaik oikeassa paikassa.
Epäilevästä vaimosta tulee heti mieleen eräs poikain kanssa tehty kalastusreissu😂
Vaimo oli oikeassa ja mä otin syyn niskoilleni.Jos olisi nähnyt osankin siitä kalareissusta ei olisi hyvä heilunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän karvainen kaivattuni on. :)
Selviää kyllä sulle lähietäisyydeltä.
On aika harvinaista, että joku olisi näin eläin kuin minä.
Alan epäillä että joko olet mun kaivattu tai mieheni, joka kirjoittaa kaivatulleen. En ole nukkunut, joten tuplaharhavaara.