Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain tulee sauna ja seksipäivät vakiona. Toisaalta helpoo tapa muistaa mitä pitää tehdä ennen nukkumaanmenoa.
Sauna kerran viikossa?
Kai sen voi lämmittää useamminkin, mutta varmasti monilla on tuollaista kaavamaisuutta.
"Tuollainen puhe on misogyniaa, jollaista en hyväksy. Hoidan juuri siellä, missä katson viisaaksi."
Voi helvata, just tuo hiton asenne saa miehiä aina pahoihin ongelmiin :D t. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemissä, Marin kertoi.
Tyyppi on seurannut ja tullut kotiovelle.
Ei tähän ketjuun tuota. Marin on ruma naikkonen eikä puhumista siitä kaivata tässä ketjussa. Hoida muualla noi asiasi kun se on täysin mahdollista.
Et ole kaipaamani, jolle viestin kirjoitin.
Taidan kyllä olla, vaikka tässä ketjussa onkin aika paljon muutakin porukkaa joka lukee näitä viestejä. Lue huolellisesti mitä siinä lukee.
Vaikea uskoa, että kaipaamani puhuisi naisista noin halventavasti.
Minulla on syyni puhua näi
Ihan ku oisit saanu pakit Sannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Muista lämmitellä hyvin. Siisti koti ja miellyttävä käytös. Muista katsoa myös peiliin.
Jos tykkää niin tykkää. Paikasta viis.
Pitää lähteä pakkaamaan, moikka ja muista elää. K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Noilla aivoilla niin hiljaiseksi vetää
Aivotesti palstalaisen kanssa, anytime darling
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain tulee sauna ja seksipäivät vakiona. Toisaalta helpoo tapa muistaa mitä pitää tehdä ennen nukkumaanmenoa.
Sauna kerran viikossa?
Kai sen voi lämmittää useamminkin, mutta varmasti monilla on tuollaista kaavamaisuutta.
Mua ei ole koskaan sauna inspannut noihin moodeihin.
Rumana tukka pitkin päätä ja niin fucking kotoisasti. Ihan sama. Repeän nauruun. Ei eiii.
Jos M on ruma naikkonen, mikäs minä sitten olet? Varmaan kuvottava noita-akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna kerran viikossa?
Mua ei ole koskaan sauna inspannut noihin moodeihin.
Rumana tukka pitkin päätä ja niin fucking kotoisasti. Ihan sama. Repeän nauruun. Ei eiii.
Kai sitä voi kuivata saunan jälkeen hiukset. Ei kai tuo mikään unelma ole, mutta varmasti tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Aivotesti palstalaisen kanssa, anytime darling
Mulla on 3 päivältä 30 tuntia töitä takana. Ei jaksa kuin ottaa relax
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna kerran viikossa?
Mä tykkäisin seksistä saunan jälkeen. Tulisi ihanan ramaiseva olo molempien jälkeen ja ihana painua rakkaaseen kiinni ja nukahtaa siihen. Mut mä luulen, et kaipaamani tykkää mua enempi vaihtelusta.
``Jo yö vaipui helmahan nousevan koin ja aurinko kukkaset taas purppuroi viel kerran nuo hetket jos tuntea vois niin onni ja lempi ei muuttuneet ois
Rintaasi painoit mut valssi kun soi enkelinhymni sun hurmasi loi ja onnesta sykkivät sydämet vain Rakkain! oot kaikkeni mun...``
Oispa semmoinen mies, joka huomaisi, jos laittautuisi seksiä varten, niin sellaista voisikin tehdä. Jotain pitsisiä alusvaatteita ja kauniit meikit naamaan.
Jos ei ole peruskunnioitusta, puuttuu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yt:t ei ole ikinä hyvää mainosta firmalle. Ihan sama mikä ala.
Vttu niitä ei kiinnosta paskaakaan.
Kyllä niitä pitäisi kiinnostaa. Jos hyvät ja tehokkaat ammattilaiset potkitaan pois ja otetaan joku 18v tilalle 0 kokemuksella jolle pitää kaikki opettaa kädestä pitäen, firma häviää. Koosta riippuen vähän tai todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oispa semmoinen mies, joka huomaisi, jos laittautuisi seksiä varten, niin sellaista voisikin tehdä. Jotain pitsisiä alusvaatteita ja kauniit meikit naamaan.
Kaikkien parisuhteessa tulisi panostaa tuohon osuuteen niin eroja olisi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eräällä K-naisella vilkkui stringit. Olisi tehnyt mieli 😛🌮