Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnän tunteita sivuun kuin pihalle satanutta pakkaslunta. Ehkä niille kasoille vielä löytyy joku toinen ottaja.
Eikös sinulla ole jo joku, joka saa välittämisesi?
Ei se ukkos ole rauhoitu haahka!
Harhaile vähemmän. Ei minulla ole miestä.
Jos me oltaisiin huomenna yhdessä, niin saisit paljon hellyyttä ja hyvää oloa. Voisin hieroa sun jumissa olevat lihakset ja pitää sinua hyvänä, niin kuin haluat tulla hyvänä pidetyksi ja hyväillyksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nokkela kaivattu, mutta on yksi asia, jossa minä olen nokkelampi.🥰
Mun kaivattu on ainakin ollut aina nokkela piilottamaan ajatuksensa mua kohtaan jos sellaisia on edes koskaan ollut. Sellainen oikeus hänellä tosin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnän tunteita sivuun kuin pihalle satanutta pakkaslunta. Ehkä niille kasoille vielä löytyy joku toinen ottaja.
Eikö ne kelpaa kaivatullesi? Oletko tarjonnutkaan?
Tuskin kirjoittaisin tänne vertauskuvilla, jos asioissa olisi mukana edes ripaus toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltaisiin huomenna yhdessä, niin saisit paljon hellyyttä ja hyvää oloa. Voisin hieroa sun jumissa olevat lihakset ja pitää sinua hyvänä, niin kuin haluat tulla hyvänä pidetyksi ja hyväillyksi.
Miksi et laita hänelle suoraan tällaista viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kelpaa kaivatullesi? Oletko tarjonnutkaan?
Tuskin kirjoittaisin tänne vertauskuvilla, jos asioissa olisi mukana edes ripaus toivoa.
Miten tunteisiin voi tarttua, jos ei tiedä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita hänelle suoraan tällaista viestiä?
Hän pelästyy jo mun kaipauksestakin. Siksi. Enkä tiedä kehtaisinko edes. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Muista lämmitellä hyvin. Siisti koti ja miellyttävä käytös. Muista katsoa myös peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemissä, Marin kertoi.
Tyyppi on seurannut ja tullut kotiovelle.
Ei tähän ketjuun tuota. Marin on ruma naikkonen eikä puhumista siitä kaivata tässä ketjussa. Hoida muualla noi asiasi kun se on täysin mahdollista.
Et ole kaipaamani, jolle viestin kirjoitin.
Taidan kyllä olla, vaikka tässä ketjussa onkin aika paljon muutakin porukkaa joka lukee näitä viestejä. Lue huolellisesti mitä siinä lukee.
Vaikea uskoa, että kaipaamani puhuisi naisista noin halventavasti.
Minulla on syyni puhua näin jos joku sattuu mainitsemaan sen lun tun jossain mihin se ei kuulu, kun kukaan muukaan ei tätä halua sanoa vaikka parempi olisi. Jotkut ihmiset ovat lopen kyllästyneitä sen meidän kaikkien asiat sotkeneen naikkosen naamaan eikä hyvä heilu hänen nimestään. Pointti joka tapauksessa oli että hoida asiasi irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hello ladies💕
Alapeukuttaja on työtön sossupummi. Älä ala peukuta, MENE V#TTU TÖIHIN SIITÄ P@SKA
Älä provosoidu,se on näille kuin bensaa moottoriin.Urpojen mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.Keskity vaan kaipaamaan ja mitä kauniimpi kaipaus sitä enemmän urpoja ..tuttaa.😁
Vierailija kirjoitti:
Voiko enkelitkin eksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Muista lämmitellä hyvin. Siisti koti ja miellyttävä käytös. Muista katsoa myös peiliin.
Totta v#tussa. Kyllä naiset tietää kelle antaa😄 Luotan heidän arvostelukykyynsä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinulla ole jo joku, joka saa välittämisesi?
Ei se ukkos ole rauhoitu haahka!
Harhaile vähemmän. Ei minulla ole miestä.
Aaa okei oot vaa tyhmä trolli tollo 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemissä, Marin kertoi.
Tyyppi on seurannut ja tullut kotiovelle.
Ei tähän ketjuun tuota. Marin on ruma naikkonen eikä puhumista siitä kaivata tässä ketjussa. Hoida muualla noi asiasi kun se on täysin mahdollista.
Et ole kaipaamani, jolle viestin kirjoitin.
Taidan kyllä olla, vaikka tässä ketjussa onkin aika paljon muutakin porukkaa joka lukee näitä viestejä. Lue huolellisesti mitä siinä lukee.
Vaikea uskoa, että kaipaamani puhuisi naisista noin halventavasti.
Minulla on syyni puhua näi
Tuollainen puhe on misogyniaa, jollaista en hyväksy. Hoidan juuri siellä, missä katson viisaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Voi, kun voitaisikin rakastella aina kun molemmilla tekisi mieli. Mun vartalo kaipaa sun kosketusta. 🙂
Niin myrkyllisiä ihmisiä ketjussa, että parempi pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Joillain tulee sauna ja seksipäivät vakiona. Toisaalta helpoo tapa muistaa mitä pitää tehdä ennen nukkumaanmenoa.
Sauna kerran viikossa?
Mulla on nokkela kaivattu, mutta on yksi asia, jossa minä olen nokkelampi.🥰