Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat tätä: 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kiitos.😄
Oletteko olleet deittiapeissa, mikä olisi hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat tätä: 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Pyromaani?
Kaikkensa tekee ja hikoilee luodakseen vähän turvaa jännittävin tilanteisiin ja miehillä valahtaa heti aivot 180astetta etelään ja asentoon max jännitys! Toivotonta!!!!!:D
Luulen saavani nuoremmilta miehiltä viestejä. Ainakin tuijottavat usein siihen malliin.
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina, tuijotan vessan seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain tulee sauna ja seksipäivät vakiona. Toisaalta helpoo tapa muistaa mitä pitää tehdä ennen nukkumaanmenoa.
Sauna kerran viikossa?
Kai sen voi lämmittää useamminkin, mutta varmasti monilla on tuollaista kaavamaisuutta.Mä tykkäisin seksistä saunan jälkeen. Tulisi ihanan ramaiseva olo molempien jälkeen ja ihana painua rakkaaseen kiinni ja nukahtaa siihen. Mut mä luulen, et kaipaamani tykkää mua enempi vaihtelusta.
Mä en osaa pysyä rutiineissa itsekseni kovin hyvin mutta muiden rutiinit on kivoja. Sivusta
Oot kuuma mies, voidaanko me vähän... työillan päätteeks? Olis kiva tietää ootko samaa mieltä 💋
Vierailija kirjoitti:
Luulen saavani nuoremmilta miehiltä viestejä. Ainakin tuijottavat usein siihen malliin.
Tosi monet on varttuneempien perään. Nuoret miehet vanhempien naisten ja vanhat nuorien perään. Asiat ovat nykyään monin tavoin malliltaan.
Kollegalle kivaa Rukan reissua.
Vierailija kirjoitti:
Oot kuuma mies, voidaanko me vähän... työillan päätteeks? Olis kiva tietää ootko samaa mieltä 💋
En syö kuormasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet on varttuneempien perään. Nuoret miehet vanhempien naisten ja vanhat nuorien perään. Asiat ovat nykyään monin tavoin malliltaan.
Eiköhän se ole jokaisen ihan oma asia millaisesta tykkää. Ei ne asiat siitä malliltaan mene.
Turha valitella omia läskejään kun kuitenkin ajattelee aina vain itseään ja omia tarpeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Turha valitella omia läskejään kun kuitenkin ajattelee aina vain itseään ja omia tarpeitaan.
Onpa kaunis viesti kaivatulle 🤣
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa semmoinen mies, joka huomaisi, jos laittautuisi seksiä varten, niin sellaista voisikin tehdä. Jotain pitsisiä alusvaatteita ja kauniit meikit naamaan.
Eräällä K-naisella vilkkui stringit. Olisi tehnyt mieli 😛🌮
Kysyä mistä ne oli ostettu? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Noilla aivoilla niin hiljaiseksi vetää
Aivotesti palstalaisen kanssa, anytime darling
Mulla on 3 päivältä 30 tuntia töitä takana. Ei jaksa kuin ottaa relax
Onko pakko vaan ahneus
Vierailija kirjoitti:
Viestin sisällön ymmärtää vain, jos tarve koskee pizzaa tai donitseja.
Oispa rinnalla rakas, joka välittää ja josta minä välitän. Ei tarvitsisi epäillä, kelpaako, eikä ansaita kunnioitusta. Rakkaus peittäisi puutteet.