Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Kuumia kaakkoistuulia ja kuusi kultaista jyvää kipparille.
Rakas mies,
Ei ole sellaista rakkauslaulua joka riittäisi tunteistani kertomaan.Ei runoa joka avaisi tien sydämeesi.
On vain nämä yksinkertaiset sanani: rakastan, koko sydämestäni,elämäni loppuun asti.😊
Vierailija kirjoitti:
Turha valitella omia läskejään kun kuitenkin ajattelee aina vain itseään ja omia tarpeitaan.
Miten nuo kaksi asiaa liittyy edes toisiinsa? Halusit vain haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa semmoinen mies, joka huomaisi, jos laittautuisi seksiä varten, niin sellaista voisikin tehdä. Jotain pitsisiä alusvaatteita ja kauniit meikit naamaan.
Eräällä K-naisella vilkkui stringit. Olisi tehnyt mieli 😛🌮
Kysyä mistä ne oli ostettu? :P
Tai sanoa: "Anteeksi neiti, mutta alushousunne pilkahtavat housunkauluksesta."
Vierailija kirjoitti:
Oot kuuma mies, voidaanko me vähän... työillan päätteeks? Olis kiva tietää ootko samaa mieltä 💋
Mä olen aina valmis, jos kaipaamani ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Höpöjä puhut !
Vierailija kirjoitti:
Pitää lähteä pakkaamaan, moikka ja muista elää. K
Minne matka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Noilla aivoilla niin hiljaiseksi vetää
Aivotesti palstalaisen kanssa, anytime darling
Mulla on 3 päivältä 30 tuntia töitä takana. Ei jaksa kuin ottaa relax
Onko pakko vaan ahneus
Pelko hylätyksi tulemisesta eli että tuolle ei kannata töitä tarjota, pelko laskuista, pelko yksinäisyydestä, pelko toimettomuudesta, pelko poikamiehen tyhjästä elämästä, pelko että ei riitä, pelko että elämässä ei ole muuta kuin työ, pelko ammattitaidon ylläpitämisen katoamisesta, pelko joka päässä kummittelee kun on toimettomana ja ei kohtaa ihmisiä joiden kanssa jutella ja ahdistus elää mielikuvitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Turha valitella omia läskejään kun kuitenkin ajattelee aina vain itseään ja omia tarpeitaan.
Itse olen entisessä suhteessani kyllä ajatellut enimmäkseen sen toisen tarpeita, kuten suurin osa naisista tekee. Päääsia, että mies saa tarvitsemansa, niin ei ole niin pahalla päällä. Miten läskit tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa semmoinen mies, joka huomaisi, jos laittautuisi seksiä varten, niin sellaista voisikin tehdä. Jotain pitsisiä alusvaatteita ja kauniit meikit naamaan.
Eräällä K-naisella vilkkui stringit. Olisi tehnyt mieli 😛🌮
Kysyä mistä ne oli ostettu? :P
Niin ja olisiko saanut privaattiesityksen... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nokkela kaivattu, mutta on yksi asia, jossa minä olen nokkelampi.🥰
Montakin asiaa 😊 ja kaiken lisäksi älykäs toisin kuin 99% tänne kirjoittavista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ollaan tehty sitä unessa
Niin ollaan. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen entisessä suhteessani kyllä ajatellut enimmäkseen sen toisen tarpeita, kuten suurin osa naisista tekee. Päääsia, että mies saa tarvitsemansa, niin ei ole niin pahalla päällä. Miten läskit tähän liittyy?
Miehen mielestä nainen varmaan on itsekäs, jos syö. Kauniit naiset paastoavat, ja se ei maksa miehelle mitään.
Nälkäinen nainen on vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään nussitaan😄
Kirjoitatko vitsikirjaa vai sarkastista teosta? Sivusta kyseleepi joku
Noilla aivoilla niin hiljaiseksi vetää
Aivotesti palstalaisen kanssa, anytime darling
Mulla on 3 päivältä 30 tuntia töitä takana. Ei jaksa kuin ottaa relax
Onko pakko vaan ahneus
Pelko hylätyksi tulemisesta eli että tuolle ei kannata töitä tarjota, pelko laskuista, pelko yksinäisyydestä, pelko toimettomuudesta, pelko poikamiehen tyhjästä elämästä, pelko että ei riitä, pelko että elämässä ei ole muuta
Mä tiedän mitä on burn out ja mä tiedän miten voi sanoa rumasti mitä ei oikeasti tarkoita mutta väsyneenä voi vahingossa sanoa ääneen asioita jotka on väsyneen ihmisen hätähuutoja.
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Olen täällä indikoinut jo vuosien ajan herkustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma, siten liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma, siten liittyy.
Kerrankin joku on rehellinen. Omahyväisyys näkyy vartalosta ja usein vahvasti asenteestakin muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma, siten liittyy.
Reps. Sitten kannattaa etsiä parempi kaivattu, joka ei parista kilosta daamia dumppaa.
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah