Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (3322)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis soitella koskaan? Et halua? Miehelle kysymys
Jae.ljet menn.eisyydessae pel.ottavat. Nais.elle va;staus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä siinä. Jos ailahtelee paljon, eipä sellaiseen rakkauteen voi nojatakaan.
Jos ei luottamusta ole, ja ainoa näyttö on valheista, mitään ystävyyttä tai aikeita sopia ei koskaan ollutkaan. Pelkkää teatteria, jonka oli määrä huvittaa hovia.
En ole hänelle valehdellut. Hän on minulle ja muillekin.
Mietin vaan miten voisin näyttää sinulle kiinnostukseni. Vaikka varmaan jo arvaatkin sen, koska tämä tuntuu molemminpuoliselta. Pitäisi olla rohkea ja tehdä joku ratkaiseva liike. Kumpihan meistä on rohkeampi?
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa se on intensiivisempää, mutta ongelma on etteivät naiset uskalla. Nn
Voisithan sinä tehdä aloitteen ;)
nn
Olen vähän niin kuin yrittänyt. Pitäisi lopettaa ketju ja siirtyä vaikka Tinderiin. :)
Kannatan. Siellä toisaalta se kommunikointi voi olla vielä vaikeampaa kun ei tunne toista ollenkaan.
Tiedän mitä sanoa ja millä tasolla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltasko kilttejä itsellemme ja toisillemme ?
Olen aina ollut, sittemmin päättänyt olla aivan yhtä vmäinen, kuin ihmiset minulle ovat. Eli tällä mennään jatkossa.
Se on tuhon tie, tulet huomaamaan joskus. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä rakas nainen?
Hän on mun ensi kunnon ihastus ja rakkaus joka näki aikalailla heti jotain tosi syvällä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä siinä. Jos ailahtelee paljon, eipä sellaiseen rakkauteen voi nojatakaan.
Jos ei luottamusta ole, ja ainoa näyttö on valheista, mitään ystävyyttä tai aikeita sopia ei koskaan ollutkaan. Pelkkää teatteria, jonka oli määrä huvittaa hovia.
Sivusta että jos pääsisin pois valokeilassa heti lähtisin koska liian raskasta välillä. Ei oo hauskaa eikä naurata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis soitella koskaan? Et halua? Miehelle kysymys
Jae.ljet menn.eisyydessae pel.ottavat. Nais.elle va;staus.
Harvinaisen selkeää tekstiä
Se on muuten ystävänpäivä ens lauantaina. Aiotteko muistaa kaivattuanne?
Kemiat ei toimi- sivusta