Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3322)
Vierailija kirjoitti:
Sinä veit mielenkiintoni lopullisesti. Olen siitä kiitollinen. Rakastan sinua.
https://youtu.be/9Abb9SGJ-CY?si=yQT6z28rFZhPe4n-
Vierailija kirjoitti:
Milloin tilanne eskaloituu?
Jos ei kohtaa, ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaa asuisin missä vaan. ;)
Oisitpa mun kaipaamani! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiljenisi tai katoaisi, kukaan ei juoksisi perään.
Vaimo uhkasi sen järjestää avullasi.
Eli?
Varmaan sama kuvio kuin viimeksikin, jossa vain pahoinpideltiin. Eli houkutellaan jonnekin tapaamaan jotain toista, sit pahoinpidellään tai tapetaan ja hävitetään ruumis.
Mene sinne terapiaan, nää ei kuulu tähän ketjuun, luetun ymmärtäminen.
Jos näin on kerran käynyt, voi käydä toistekin. Ja jos väkivaltainen ja näiden rikoksiin osallistunut eksä uhkailee luurissa samasta aiheesta, niin ei pahemmin kysyttävää jää. Tällaiset ihmiset pitää poistaa elämästä ja rikokset saa selvittää poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa se on intensiivisempää, mutta ongelma on etteivät naiset uskalla. Nn
Voisithan sinä tehdä aloitteen ;)
nn
Olen vähän niin kuin yrittänyt. Pitäisi lopettaa ketju ja siirtyä vaikka Tinderiin. :)
Kannatan. Siellä toisaalta se kommunikointi voi olla vielä vaikeampaa kun ei tunne toista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tilanne eskaloituu?
Eskaloitui jo. It is done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin mahtavaan mieheen. Mut hän on huono kertomaan että tykkää minusta. Ei vaan yksinkertaisesti voi sanoa sitä. Tiedän että hän tykkää. Mut voinko elää näin. Oon tottunut siihen että mies palvoo minua. Ja sanoo sen ääneen. Tämä ei sano.
Ei ole kovin tervettä hetkessä tuntea niin. Tai sellaista tapahtuu kerran sadassa vuodessa. Ehkä teet jotain mikä häiritsee häntä esim pelailet.
No ei ole "hetkestä" kyse. Halailee, pitää hyvänä, pussailee, panee, laittaa viestiä 12/24, mut ei voi sanoa ääneen millään muotoa, ilmaista millään tavalla, että tykkää musta. En ole hänen suhteen pelaillut. No ehkä tämä riittää mulle toviks.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mielipiteeni mutta naisten jääkiekko ei kiinnosta vaikka olenkin hurjapää ja rakastan luistelua.
Ilo silmille muutama pelaaja. Ainakin Mikayla Demaiter. En kyllä edes tiedä onko kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis roikuit varatussa miehessä 🤦"
Roskaa.
Niinhän sä kirjoitit.
Erisivu
Et sä tiedä kuka kirjoitti ja miksi. Sivumyös
Ei vttu, ap kirjoitti, jankuta jotain muuta.
Sä oot erikoinen trolli. Puutut kaikkien teksteihin ja kun sua oikaistaan, alat syyttää vastapuolta jankuttamisesta. Käytsä usein täällä ja voidaanko jakaa päivät? Sivun sivusta
Sä oot erikoinen kun luulet tunnistavasi, toi oli ainoa sekopäinen teksti johon kommentoin. Ootko muita tunnistellut?
Ei kun jaetaan nyt va
Sivusta kyselisin, et kukaha se riitelee? Sivusta hyppäsit messiin tohon ja jakelet jotai päivii ku tuomari 😅😂
Kullan hinta romahti, sinun arvosi on pysyvästä sorttia, vaikken siitä pääsekään nauttimaan. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olis sipsejä tarjolla. Tervetuloa...
Älä edes yritä 🤣😆 en syö muuta kuin linssisipsejä joskus
Aa, nyt mut on taas heitetty pihalle. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko liian yksinkertainen nyt mutta ajattelen että se tilanne tulee sanomalla "voidaanko puhua?" ja sitten osoittamalla omalla energialla siinä tilanteessa että kaikki on ok ja voi niitä muureja purkaa siinä. Suoraan kysyminen asioista mitkä mietityttää on aliarvostettua. Toki toinen voi joutua hetken kaivamaan vastausta itsestään mutta kyllä se senkin kaivaa sitten kun tietää että se halutaan kuulla
Me ei nähdä, meillä on vain viestiyhteys. Kommunikaatio hankalaa, jos ei näe kasvoja eikä tiedä / näe, mitä toinen miettii.Sitten pitää lähettää viesti ja ehdottaa tapaamista.
No tuolla aiemmin jo kerroin, että en uskaltais livenä jutella mitään. Ja mies ei varmaan senkään vertaa. Haluaisin kyllä, et meillä ois tiiviimpi viestiyhteys.
Vierailija kirjoitti:
Näin tosi creepysti tuijottavan miehen kaupassa. Yök. Olisitpa ollut mukana.
Älä kiinnitä mitään huomiota tuollaisiin. Ne jättää raujaan kun et reagoi.
Teen itsekin samoin naisten katsoessa, tuntuu inhottavalta. Sen verran paljon on minun tunteilla leikitty etten jaksa enää.
-mies
No ei vaineskaan, en omi.