Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3322)
No, eipä siinä. Jos ailahtelee paljon, eipä sellaiseen rakkauteen voi nojatakaan.
Eikö siis soitella koskaan? Et halua? Miehelle kysymys
Oli pusuja tarjolla naiselleni.
Yllyttäjä saa saman tuomion kuin tekijä. Päteekö tämä myös vainoamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Kumpa minäkin muistaisin väärin että huomenna on työpäivä. Aamulla joku sanoisi että ei oikeesti, jää lepäilemään.
No mä oon opiskelija. Koko ajan riittää kyllä opiskeluhommia tehtäväksi. Eikä kukaan maksa niiden tekemisestä mitään. Että mieluummin menisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin mahtavaan mieheen. Mut hän on huono kertomaan että tykkää minusta. Ei vaan yksinkertaisesti voi sanoa sitä. Tiedän että hän tykkää. Mut voinko elää näin. Oon tottunut siihen että mies palvoo minua. Ja sanoo sen ääneen. Tämä ei sano.
Ei ole kovin tervettä hetkessä tuntea niin. Tai sellaista tapahtuu kerran sadassa vuodessa. Ehkä teet jotain mikä häiritsee häntä esim pelailet.
No ei ole "hetkestä" kyse. Halailee, pitää hyvänä, pussailee, panee, laittaa viestiä 12/24, mut ei voi sanoa ääneen millään muotoa, ilmaista millään tavalla, että tykkää musta. En ole hänen suhteen pelaillut. No ehkä tämä riittää mulle toviks.
Sellast se on.
Vierailija kirjoitti:
Kullan hinta romahti, sinun arvosi on pysyvästä sorttia, vaikken siitä pääsekään nauttimaan. Nuku hyvin.
Olen ostanut säännöllisesti. Vuosituhannen alussa maksoi 9-10€/g. Olen vuosittain lisännyt salkkuun.Pitkässä juoksussa taitaa olla ihan kelpo tuotto tullut !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happy wife, happy life. Itse sitä puolisonsa valitsee, turha ruikuttaa jälkikäteen tai mankua naisia siihen kolmanneksi pyöräksi. Erota voi aina, jos valinta osoittautuu virheeksi. Muita tekosyitä on turha kuunnella.
Kaikki ei kelpaa edes kolmanneksi pyöräksi.
Kuppaisten vosujen jämät eivät kolmansia pyöriä kiinnosta.
Ei kukaan kunniallinen nainen halua ylipäätään kolmanneksi pyöräksi, kaikkein vähiten epämääräisten pershäroisten nistiporukan hyväksikäytettäväksi, joiden elämänpiiriin kuuluvat sukupuolitaudit, prostituutio, kiusaaminen ja rikollinen elämäntapa.
kai mieskin voi olla kolmas pyörä
Vierailija kirjoitti:
tulee päiviä
viikkoja
kuukausia, kun en muista häntä
niin se menee
Sitten kun sairastut dementiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyn katsomaan Verticoa. Eikö siinä ole tarinaa meille riittävästi?
En ole valokuvaaja enkä jalka paketissa. Rakastan siua joka tapauksessa. Hyvää yötä naiselle.
Kolme vuotta jo täällä, enemmän tai vähemmän. Onneksi välillä myös vähemmän. En olis aikoinaan uskonut.
Voi kunpa olisin ajatuksissasi joskus, niin että säkin haaveilisit musta. Mikään ei olisi ihanampaa kuin kosketukseni, lämpösi ja läheisyytesi tässä ja nyt nainen. Voi kun mulla on niin ikävä, et tiedäkään.
Olet onnellinen, yritän pitää sen ja unohtaa sut. 💔 hellistä hellin suukko silti sulle. Tiedän, en voi tehdä sitä
Vierailija kirjoitti:
No, eipä siinä. Jos ailahtelee paljon, eipä sellaiseen rakkauteen voi nojatakaan.
Jos ei luottamusta ole, ja ainoa näyttö on valheista, mitään ystävyyttä tai aikeita sopia ei koskaan ollutkaan. Pelkkää teatteria, jonka oli määrä huvittaa hovia.
Missä ja milloin niitä pusuja oli?
Ootko valmistautunu et hurautetaan sit joka talvi autolla useammaksi kk etelään..
Jättiläinen voisi tulla ja astua jalkansa päälleni. Kärpäsen kohtalo.
Oltais noloja yhdessä.