Kaikki miehet ghostaa mut tinderissä
Varmaan ujouden, hiljaisuuden, huonon itsetunnon takia. Myös se etten ole töissä....alkaa jo pänniä tää
Kommentit (12)
Mistä ne tinderissä tietää että oot ujo, hiljainen ja huono itsetunto, profiilitekstinäkö tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tinderissä tietää että oot ujo, hiljainen ja huono itsetunto, profiilitekstinäkö tuo on?
No esim jos vaihtanut numeroita ja puhunut puh niin ujous tulee esiin. Pitäisi osata keskustella!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö edes panoksi kelpaa?
En
Ap
Jos oot nätti ja mukava niin ei miehiä ujous haittaa. Ujous naisella on vaan söpöä. Miehet tykkää itse olla äänessä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ujouden, hiljaisuuden, huonon itsetunnon takia. Myös se etten ole töissä....alkaa jo pänniä tää
Oletko harkinnut vetäväsi oikealle muitakin kuin komeita ja menestyneitä miehiä?
M42
Saan kehuja ulkonäöstä joten ehkä olen ihan ok mutta mistä tuota tietää? Itse kun peiliin katson niin olen tyytyväinen. Sain vaan palautetta hiljaisuudesta
Ap
Puhelua varten voit huijata. Jos jännittäessä on vaikea keksiä uusia puheenaiheita, tee etukäteen lista kysymyksistä ja ajankohtaisista jutuista ja voit sitten luntata sieltä kun päässä alkaa lyödä tyhjää. Livenä sama ei enää onnistu.
Ehkä sun puhumattomuus antaa susta sen mielikuvan ettet ole kiinnostunut
Ite mietin, että oon kyllä 1000% vanhapiika, kun juoksen miehiä karkuun. Jos joku on joskus jutellut, tarvii välttää.