Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3294)
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta tämä meni niinkuin pitikin. Ei munkaan tulis pelleillä muutoin kuin tulevan mieheni kanssa. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Ei multa. En aio sekaantua enää miehiin. Nn
Vierailija kirjoitti:
Kiusaavat alanuolet eivät millään tavalla hälvennä karua faktaa, että rikoksia on tapahtunut, vaikka aikuisvauvaa kuinka asia hävettää, kirpaisee ja kiukuttaa.
Äärimmäisen epäkypsää asennetta puolustaa kotiintunkeutuvaa häirikköä,
vaikka tämä rikøksentekijä miten olisi juuri > sinun veljesi, poikasi, serkkusi, puolisosi tai samalla paikkakunnalla asuva.
Töytyy ymmärtää, että jokaikinen lainrikkoja > ON jonkun äidin lapsi, jonkun naisen/miehen puoliso.. kollega.. ja kenties juuri sinun paikkakunnaltasi.
Se ei silti rikosta oikeuta tai sen painoarvoa vähennä. Täytyykö tämä yli 40-vuotiaillekin vielä erikseen selittää? Täytyykö?
E
Selitä nämä jollain muulla palstalla
Vierailija kirjoitti:
Seksi on mukavaa puuhaa ja varsinkin, no muussa ei olisi järkeäkään, ihmisen kanssa, josta tykkää. On aina mukavampaa harrastaa seksiä kuin olla harrastamatta, vai mitä? Jotenka, miksipä emme siis antautuisi halulle ja tunteelle, toisillemme?
Olen antautunut hänelle jo aikoja sitten, mutta ei ole kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva, kun itsellekin riittäisi täällä pööpöily.
Kenellepä tääkin riittää, mut ei ole vaihtoehtoja, jos/kun kaivattu ei halua muuta. 🙁
Oletko kysynyt?
Kerroin hänelle kaipauksestani ja hän ohitti koko asian. Jos mä laitan viestin, jossa kysyn tuollaista, niin pelkään, että tulisi vielä enemmän kiusaantuneeksi mun viesteilystä. Ei siis olla sellaisissa väleissä, oltaiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Olisi kyllä mukavaa ja jännittävää laittaa.
Haaste sivusta: lähetetään jokainen kaivatulle viesti, joka sisältää sanan luistelu whatsapissa tai muussa palvelussa ja katsotaan, tuleeko vastauksia tai jopa molemminpuolisia viestejä. Sana valittu siksi että se on ajankohtainen ja sen voi selittää lähteneen väärälle ihmiselle vahingossa, jos syntyy selkkaus.
Ootko vielä alakoulussa?
Olen korkeakoulussa. Siksi alakoulutasoinen kiusaamisyrityksesi ei tee vaikutusta.
Ei ole kiusaamista huomauttaa ehdotuksesi lapsellisuudesta. Sinunlaisesi, jolle kaikki on kiusaamista, tekee hallaa todelliselle kiusaamiselle, koska kohta kukaan ei enää ota ilmiötä tosissaan. Lopeta siis tuo ja kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellepä tääkin riittää, mut ei ole vaihtoehtoja, jos/kun kaivattu ei halua muuta. 🙁
Oletko kysynyt?
Kerroin hänelle kaipauksestani ja hän ohitti koko asian. Jos mä laitan viestin, jossa kysyn tuollaista, niin pelkään, että tulisi vielä enemmän kiusaantuneeksi mun viesteilystä. Ei siis olla sellaisissa väleissä, oltaiskin.
Kuulostaa tutulta.
Mikä on kohteliain tapa päättää tapailusuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä wa
Olisi kyllä mukavaa ja jännittävää laittaa.
Haaste sivusta: lähetetään jokainen kaivatulle viesti, joka sisältää sanan luistelu whatsapissa tai muussa palvelussa ja katsotaan, tuleeko vastauksia tai jopa molemminpuolisia viestejä. Sana valittu siksi että se on ajankohtainen ja sen voi selittää lähteneen väärälle ihmiselle vahingossa, jos syntyy selkkaus.
Ootko vielä alakoulussa?
Olen korkeakoulussa. Siksi alakoulutasoinen kiusaamisyrityksesi ei tee vaikutusta.
Ei ole kiusaamista huomauttaa ehdotuksesi lapsellisuudesta. Sinunlaisesi, jolle kaikki on kiusaamista, tekee
Tuo yrityksesi lietsoa riitaa ei nyt oikein vaan ota onnistuakseen. Olen liian tasapainoinen ollakseni altis provosoinnillesi, joka on varsin kömpelöä ja alkeellista. Ehdotuksessani ei ollut mitään lapsellista etkä sinä myöskään sellaisesta huomauttanut vaan ryhdyit pilkkaamaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tietysti paljon parempi ja enemmän kuin se mies..
Lohduttaa ihan vtusti.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Ehkä olet rohkaistunut käymään siellä, kun olet viimein alkanut luottaa, etten hyökkäile päälle ja saat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
'Yritän myös ymmärtää (en hyväksyä) pahuuden olemusta, narsismia, ihmismielen heikkoutta, joukkokiusaamisen dynamiikkaa, laumahierarkiaa, häiriintyneiden ihmisten käsityksiä itsestään ja omista teoistaan sun muuta pienimuotoista kenttätutkimusta täältä ruohonjuuritasolla. Mietin motiiveja, mitkä saavat ihmisen ryhtymään kiusaajaksi ja jatkamaan sitä vuosikausia.
En kuvittele, että asioita voitaisiin parantaa yhtään mihinkään suuntaan enää. Enkä halua tällaisia ihmisiä elämääni enkä jaksa kuunnella lisää valheita. Opiskelu tästä aihealueesta auttaa hallitsemaan pelkoa siitä, että narsisti hyökkää uudelleen kimppuuni (tästä 100% varmuus).'
//
Ei OgE. Poistun nyt. Ei enempää minulta.
Ajatus:
Milloin hyväksytte todellisuuden - as it is?
Mikä siinä todellisuuden hyväksymisessä on niin hirvittävän vaikeaa? Mikä tapahtui, todella tapahtui. Oveni ei itsestään auennut. Joku tuli sisään - omin avaimin. Mikä tässä faktatotuudessa on haastava sulatella? Tämä on rikós. Ei enempää, ei vähempää.
R.i.k.ó.s. En häntä kotiini kutsunut enkä pyytänyt. Emme tunteneet lainkaan. Hän on todennäköisesti nähnyt minut asioimassa, that's it. Emme ole jutelleet. Miksi mies valitsi juuri minut?
Tuo yrityksesi lietsoa riitaa ei nyt oikein vaan ota onnistuakseen. Olen liian tasapainoinen ollakseni altis provosoinnillesi, joka on varsin kömpelöä ja alkeellista. Ehdotuksessani ei ollut mitään lapsellista etkä sinä myöskään sellaisesta huomauttanut vaan ryhdyit pilkkaamaan minua.
Mä en todellakaan lietso mitään riitaa täällä, vaan totesin ehdotuksesi alakoulutasoisen lapselliseksi. Jota se kyllä olikin.
Jos haluat ilmaista kaivatullesi kiinnostuksen viestillä, niin tee se aikuismaisen suoraan äläkä jätä mitään vihjailuiden varaan tai peräänny aloitteestasi millään vitsi-vitsi. Niin aikuiset ihmiset toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin just hälle kuinka paljon tykkäsin hänestä. Vastaukseks sain huomisista töistä puhumista, videon autosta tienpäällä olemisesta, ja talon lämmittämisestä kohtapuoliin 🤔🤦 helvetti 🤣😅 eli = kiireitä.
Ei hän vastaisi ollenkaan, jos kokisi tuollaissn epämiellyttävänä. Itse en taas osaa vastata, jollei multa kysytä jotain.
T. Autisti n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt?
Kuulostaa tutulta.
Niin. Me pööpöilevät pööpötit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tietysti paljon parempi ja enemmän kuin se mies..
Lohduttaa ihan vtusti.
Se oli naiselta naiselle ja jatkoa kommenttiini yli 5v takaisesta mies-puolisesta exästä. Jos vedät noin pahasti herneen nenään siitä kun olet itse varattu ja koko aika panet miestäsi niin voi voi.
Mutta et taidakaan olla hän.
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan lietso mitään riitaa täällä, vaan totesin ehdotuksesi alakoulutasoisen lapselliseksi. Jota se kyllä olikin.
Jos haluat ilmaista kaivatullesi kiinnostuksen viestillä, niin tee se aikuismaisen suoraan äläkä jätä mitään vihjailuiden varaan tai peräänny aloitteestasi millään vitsi-vitsi. Niin aikuiset ihmiset toimivat.
Saatan sinä todeta vaikka kuun juustoksi, mutta ei se silti välttämättä sitä ole. En mahda mitään jos ymmärryksesi ei riitä lukemasi käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet kirjoittanut minusta päiväkirjaasi😊
Olen kirjoittanut, mutta olet siellä x, ettei kukaan arvaisi.
Kuinka moni päiväkirjaasi lukee?
Piilossa on ja käsialakin tarkoituksella harakanvarpaita.
Nimi tai nimimerkki?