Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (3322)

Vierailija
2921/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet rohkaistunut käymään siellä, kun olet viimein alkanut luottaa, etten hyökkäile päälle ja saat olla rauhassa.

Oletko sinä se harakka roskiksilta? 

Vierailija
2922/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meidän yhteinen lumous, taikuutta 💫🤍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin helvetin monta vuotta sitten suvaitsit murustella pienen alkupalan, jotta jäisin taatusti koukkuun. Ihmettelin jo silloin käyttäytymistäsi, mutta nyt ymmärrän ettei kyse ollukaan rakkaudesta, tai omasta henkisestä kasvustani, vaan henkisestä vallakäytöstä, sekä hyvin lapsellisesta käytöksestä aikuiselta mieheltä. 
Melkein jäin jo uudestaan koukkuusi, mutta taktiikkasi on piru vieköön jo niin nähty ja kulahtanut, ettei se enää aiheuta enää sydämentykytystä, tai mustasukkaisuutta, vaan lähinnä ärsytystä.

Vierailija
2924/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua, että heitä lähestytään. Yhtään. Missään. Ikinä. Enää.

Vierailija
2925/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Jankataan

Inhoon jankkaamista, todella inhoon. ärsyttää omakin jankkaaminen.

Au tis ti

Vierailija
2926/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinut saan itselleni, pohdin. Mitkä on ne askeleet, joilla toivoisit meidän etenevän? Jos siis haluat sitä.

Vierailija
2927/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minäkin saan ristiriitaista signaalia. Huokaus. En oo itse vaan tuollanen passiivinen alussakaan, ehkä pitäisi olla, kun oon aina se, jota kiinnostaa enempi. Karsiutuis ne, keitä ei kiinnosta, jo alussa."

Eihän sen mikään kilpailu pitäisikään olla kumpaa kiinnostaa, mutta kun itse tiedän itsestäni että kykenen kyllä välittämään ihmisistä syvästi niin pakko pitää vähän etäällä ensin. Jokaisella muurinsa kai. Ristiriitaiset signaalit on kyllä siitä ikäviä jos ne alkaa vahvistaa toisiaan. Mutta joskus käy niinkin, ja ehkä ei oo vaan tarkoitettu sitten.

Niin, en usko mihinkään korkeampiin tarkoituksiin. Mutta onhan se niinkin, ettei väkisin pysty syventämään suhdetta, yksinään. Molempien rajoja tulee kunnioittaa ja luottamusta lisäämällä yhdessä pyrkiä kaatamaan niitä muureja. Jos siis haluja siihen on. Mä olen kyllä valmis siihen ja mulla on

Eipä kai tuollaisessa tilanteessa ole muuta järkevää ratkaisua kuin yrittää sanoa noita asioita ääneen ja jutella niistä rehellisessä hengessä paineettomassa tilanteessa, koska kaikenlainen syventäminen on jo voinut mennä haastavaksi ristiriitaisten signaalien vuoksi. Jos molemmat osaa kunnioittaa toisen rajoja niin ei ole edes erityisen hankalaa ja aimo annos totuutta yleensä tuulettaa tilannetta. 

Vierailija
2928/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perseitä noilla naishiihtäjillä💕

mun kaivatulla on parempi 😍

Vierailija
2929/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Jankataan

Inhoon jankkaamista, todella inhoon. ärsyttää omakin jankkaaminen.

Au tis ti

Niin minäkin. Kivaa illan jatkoa sinulle!

Vierailija
2930/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyminen ei haittaa kunhan ei sitä itse tarvitse tehdä. 

Vierailija
2931/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduta minua henki.

Vierailija
2932/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinut saan itselleni, pohdin. Mitkä on ne askeleet, joilla toivoisit meidän etenevän? Jos siis haluat sitä.

Kauniisti pohdittu. Sivu

Vierailija
2933/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘..

Vierailija
2934/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymistä nyt vaan on pakko tehdä, että pääsee itsekin eteenpäin. Voi tulla huteja, joku, joka ei halua, mutta ei sitä viesti voi "jäädä alle". Semmoista se on.

Vierailija
2935/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perseitä noilla naishiihtäjillä💕

Tuollainen tiukka atleettinen olympia-pillu imee varmaan viimeistä tippaa myöden kaikki iloliemet miehestä.

Vaikutat niin ihanalta, voi kun olisit kaivattuni1!

Vierailija
2936/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kirjeaikaa.Ensimmäinen pidempiaikainen tyttöystäväni kirjoitti mieltäylentäviä lauseita.Kirjeen kirjoittajaa en kaipaa.

Vierailija
2937/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyminen ei haittaa kunhan ei sitä itse tarvitse tehdä. 

Lähetät kätyrin asialle? 

Onko siitä joskus koitunut mitään hyvää vai haluatko tarkoituksella narsistisella triangulaatiolla sotkea mahdollisimman monen ihmissuhteet?

Vierailija
2938/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kirjeaikaa.Ensimmäinen pidempiaikainen tyttöystäväni kirjoitti mieltäylentäviä lauseita.Kirjeen kirjoittajaa en kaipaa.

Kirjeet oli kyllä kivoja oli sisältö mitä vaan niissä.

Vierailija
2939/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähestyy sit vaan sellaisia, joita on kohdellut oikeesti hyvin. Pitäis olla kaikille itsestäänselvää, mutta huomattu ettei tosiaan ole.

Vierailija
2940/3322 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon tilanteita, joissa ei ole soveliasta lähestyä suoraan. Mikä on yhdessä kontekstissa lapsellista, on toisessa enemmän kuin järkevää.

Hänhän kehottikin että ihan jokainen lähettää luisteluehdotuksen, josta vetäytyä tarvittaessa. Poikkeukset tietty erikseen, mutta tässä ei ollut kyse sellaisesta.

Pitäisköhän tästä jankkaamaan lopettaa ja palata ketjun aiheeseen.

Ihansivustavaan

Miten kaivatulle viestiminen ei ole ketjun aiheessa? 😅

Tuossahan jatkamaan ap.n lapsellisuudesta, ei kaipauksesta 🤦

Ei, vaan kaivatulle viestin lähettämisestä. Että kehotetaan ennemmin lähestymään suoraan kuten aikuiset tekee, ei vihjaillen ja vetäytyen. (Poikkeustapaukset siis edelleen erikseen.)