Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3294)
Vierailija kirjoitti:
Lohduta minua henki.
Spirit in the sky
"Minäkin saan ristiriitaista signaalia. Huokaus. En oo itse vaan tuollanen passiivinen alussakaan, ehkä pitäisi olla, kun oon aina se, jota kiinnostaa enempi. Karsiutuis ne, keitä ei kiinnosta, jo alussa."
Eihän sen mikään kilpailu pitäisikään olla kumpaa kiinnostaa, mutta kun itse tiedän itsestäni että kykenen kyllä välittämään ihmisistä syvästi niin pakko pitää vähän etäällä ensin. Jokaisella muurinsa kai. Ristiriitaiset signaalit on kyllä siitä ikäviä jos ne alkaa vahvistaa toisiaan. Mutta joskus käy niinkin, ja ehkä ei oo vaan tarkoitettu sitten.
On paljon tilanteita, joissa ei ole soveliasta lähestyä suoraan. Mikä on yhdessä kontekstissa lapsellista, on toisessa enemmän kuin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet rohkaistunut käymään siellä, kun olet viimein alkanut luottaa, etten hyökkäile päälle ja saat olla rauhassa.
Kuulostaa vaaralliselta paikalta.
Silti rakkaita terkkuja sulle kaipaamani. Tykkään susta ihan valtavasti, vaikka joskus tuntuu, että matka sun luokse on kilometrien pituinen. Tai niinhän se onkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin just hälle kuinka paljon tykkäsin hänestä. Vastaukseks sain huomisista töistä puhumista, videon autosta tienpäällä olemisesta, ja talon lämmittämisestä kohtapuoliin 🤔🤦 helvetti 🤣😅 eli = kiireitä.
Ei hän vastaisi ollenkaan, jos kokisi tuollaissn epämiellyttävänä. Itse en taas osaa vastata, jollei multa kysytä jotain.
T. Autisti n
Kiitos. Lohduttavista sanoistasi. Totta, varmaan välttelisi, jos kokisi tosi kiusalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yrityksesi lietsoa riitaa ei nyt oikein vaan ota onnistuakseen. Olen liian tasapainoinen ollakseni altis provosoinnillesi, joka on varsin kömpelöä ja alkeellista. Ehdotuksessani ei ollut mitään lapsellista etkä sinä myöskään sellaisesta huomauttanut vaan ryhdyit pilkkaamaan minua.
Mä en todellakaan lietso mitään riitaa täällä, vaan totesin ehdotuksesi alakoulutasoisen lapselliseksi. Jota se kyllä olikin.
Jos haluat ilmaista kaivatullesi kiinnostuksen viestillä, niin tee se aikuismaisen suoraan äläkä jätä mitään vihjailuiden varaan tai peräänny aloitteestasi millään vitsi-vitsi. Niin aikuiset ihmiset toimivat.Saatan sinä todeta vaikka kuun juustoksi, mutta ei se silti välttämättä sitä ole. En mahda mitään jos ymmärryksesi ei riitä lukemasi käsittelyyn.
Edelleen olet pelkästään tosi lapsellinen. Ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lohduta minua henki.
Eikö siihen inhimillinen olento kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kohteliain tapa päättää tapailusuhde?
Kertoa siitä kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
On paljon tilanteita, joissa ei ole soveliasta lähestyä suoraan. Mikä on yhdessä kontekstissa lapsellista, on toisessa enemmän kuin järkevää.
Hänhän kehottikin että ihan jokainen lähettää luisteluehdotuksen, josta vetäytyä tarvittaessa. Poikkeukset tietty erikseen, mutta tässä ei ollut kyse sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän kehottikin että ihan jokainen lähettää luisteluehdotuksen, josta vetäytyä tarvittaessa. Poikkeukset tietty erikseen, mutta tässä ei ollut kyse sellaisesta.
Pitäisköhän tästä jankkaamaan lopettaa ja palata ketjun aiheeseen.
Ihansivustavaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miesten kannattaa. Myötähäpeä pelkästä ajatuksesta, että nainen tyrkyttää itseään tuolla tavoin. Varmaan tyhmempikin tajuaa että pilluu olis tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
"Minäkin saan ristiriitaista signaalia. Huokaus. En oo itse vaan tuollanen passiivinen alussakaan, ehkä pitäisi olla, kun oon aina se, jota kiinnostaa enempi. Karsiutuis ne, keitä ei kiinnosta, jo alussa."
Eihän sen mikään kilpailu pitäisikään olla kumpaa kiinnostaa, mutta kun itse tiedän itsestäni että kykenen kyllä välittämään ihmisistä syvästi niin pakko pitää vähän etäällä ensin. Jokaisella muurinsa kai. Ristiriitaiset signaalit on kyllä siitä ikäviä jos ne alkaa vahvistaa toisiaan. Mutta joskus käy niinkin, ja ehkä ei oo vaan tarkoitettu sitten.
Niin, en usko mihinkään korkeampiin tarkoituksiin. Mutta onhan se niinkin, ettei väkisin pysty syventämään suhdetta, yksinään. Molempien rajoja tulee kunnioittaa ja luottamusta lisäämällä yhdessä pyrkiä kaatamaan niitä muureja. Jos siis haluja siihen on. Mä olen kyllä valmis siihen ja mulla on koko loppuelämä aikaa. Toivoisin kuitenkin, ettei siinä kulu ihan niin kauan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihansivustavaan
Miten kaivatulle viestiminen ei ole ketjun aiheessa? 😅
Ihanaa kun voi jo sanoa ettei koskaan aio lähestyä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohduta minua henki.
Spirit in the sky
Hyvä trippi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihansivustavaan
Miten kaivatulle viestiminen ei ole ketjun aiheessa? 😅
Tuossahan jatkamaan ap.n lapsellisuudesta, ei kaipauksesta 🤦
Vierailija kirjoitti:
Tarkistetaan, että olet ihminen. Tämä saattaa kestää muutaman sekunnin.
Miten sujuu, vähän taisi venähtää selvitys? :D
Olla avoin ja rehellinen. Itse ainakin arvostan sitä todella. Muun välttelyn ja sepitysten sijasta.