Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5504)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa vinkin jotain muuta kautta. Lopen kyllÀstynyt ketjuun. On kyllÀ keinoja viestiÀ muutenkin. Myös salaa.
No paneppa viestiÀ salaa tulemaan!
Kenelle? S naiselle? T naiselle? M naiselle? H naiselle? J naiselle? A naiselle? P naiselle?
Oisko liian vaikeaa, jos kellonajan minuutit nÀyttÀiskin pÀivÀn numeroa. Helposti menee ohi eikÀ kai voi muokata sitÀmitÀ haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Saispa vinkin jotain muuta kautta. Lopen kyllÀstynyt ketjuun. On kyllÀ keinoja viestiÀ muutenkin. Myös salaa.
Miksi salaa? Miksi pitÀÀ viestiÀ salaa toiselta toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paneppa viestiÀ salaa tulemaan!
Kenelle? S naiselle? T naiselle? M naiselle? H naiselle? J naiselle? A naiselle? P naiselle?
Laita kaikille, jos vaikka onnistais.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Kova ikĂ€vĂ€. đ„ș
Mun elĂ€mĂ€stĂ€ puuttuu vain sinĂ€. đ„°
Saisinpa sinut tĂ€hĂ€n viekkuuni siliteltĂ€vĂ€ksi. đ
MĂ€ ostin uuden pelin. Mua ei nĂ€y missÀÀn nyt pariin kuukauteen. đ Söin pitsan aiemmin illalla ja olin pari tuntia Ă€llimĂ€ellĂ€. Rankkaa työtĂ€ se pitsan sulattelu. đ TĂ€nÀÀn koulussa mun naispuoliset kaverit kĂ€vivĂ€t sukimassa mun hiuksia taas vaihteeksi. Niiden mielestĂ€ mun luonnollinen hiusvĂ€ri on golden blond. đ Hassuja ovat.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Alan olla varmasti sun mielessÀ yhtÀ rasittava kuin nÀmÀ ketjupersoonat ketjulaisten mielessÀ.
MistÀ arvasit.
Joo eiköhÀn tÀmÀ ollut tÀssÀ. NÀhty jo.
Kysyin itseltÀni, ettÀ mitÀ sinÀkin oikeasti elÀmÀltÀ haluat.
Eka ajatus oli, ettÀ iso, valoisa ja toimiva keittiö.
Sellasta.
Vierailija kirjoitti:
ok
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn keksisin merkiksi, jos haluaisit nÀhdÀ sunnuntaina. Vaikka tuskin haluat nÀhdÀ enÀÀ milloinkaan.
Ăööö, laita viesti tai soita vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Joo antaa olla.
En pane satunnaisia vastaantulijoita ja kÀnniset baarituttavuuspanot lopetin jo vuosia sitten. Mieluiten sellaisia, jotka jo jollain tavalla tuntee. Tulee vÀhemmÀn turhia puheita.
Tietenkin pidÀtÀn oikeuden tarkistaa politiikkaani, jos esim. Sydney Sweeney sanois: "Hey you, handsome! In my hotel room! 5 minutes! Don't be late!"
Ootte kyllÀ ihan sekoja. Toisaalta ihan bueno, toisaalta ei.
Katkelma pÀivÀkirjasta:
Turvallinen.Se oli ensimmĂ€inen sana, joka tuli mieleen, kun kattelin hĂ€ntĂ€. HĂ€nessĂ€ oli jotain sellaista, mitĂ€ olin kaivannut.YstĂ€vĂ€llisyys ja se hymy. ĂĂ€ni pehmee ja soljuva. Hetken aikaa tuntui, ettĂ€ olisin tullu kotiin.EhkĂ€ tulinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllÀ ihan sekoja. Toisaalta ihan bueno, toisaalta ei.
Hulluuden ja nerouden raja on hÀilyvÀ.
Jatkuvasti vain haaveilen sun nÀkemisestÀ. Kauankohan mietiskelet vielÀ? 47-veelle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaselta, isosydÀmiseltÀ mieheltÀ terveiset naiselle jonka kanssa ei ole kovin mukava nussia, mutta jota rakastan aina. Myös eroottisessa mielessÀ. Vahvasti. Kaunein ihminen jonka lÀheisyyteen sydÀmeni vetÀÀ maailman loppuun asti.
Miksi ei ole mukava?
No onhan se :D lÀhinnÀ on niin paljon muitakin sisÀÀnrakennettuja vetovoimatekijöitÀ, ettÀ voin vÀhentÀÀ tiettyjen asioiden arvoa.
JĂ€nnĂ€ ajattelutapa. Ei voi sanoa ennen kuin kokeillut. đ€
Alan olla varmasti sun mielessÀ yhtÀ rasittava kuin nÀmÀ ketjupersoonat ketjulaisten mielessÀ.