Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllÀ ihan sekoja. Toisaalta ihan bueno, toisaalta ei.
Hulluuden ja nerouden raja on hÀilyvÀ.
Jatka sen toistamista, kunnes tulee todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset projisoi muhun ihannemiehensÀ piirteitÀ, kun arki nÀivettÀÀ omaa parisuhdetta. Sitten kun ne eroaa, ne havahtuu, ettÀ enhÀn minÀ ole yhtÀÀn sellainen kuin niiden unelmissa. Sitten ne miettivÀt, ettÀ oliko virhe erota. Ja ovat kÀrttyisiÀ minulle, niin kuin se olisi ollut minun syyni.
Unelmissasi ehkÀ noin.
Mites viikonloppu? Onko kÀty?
En tarkoittanut yhtÀ vasta eronnutta, vaan paria aiempaa tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset projisoi muhun ihannemiehensÀ piirteitÀ, kun arki nÀivettÀÀ omaa parisuhdetta. Sitten kun ne eroaa, ne havahtuu, ettÀ enhÀn minÀ ole yhtÀÀn sellainen kuin niiden unelmissa. Sitten ne miettivÀt, ettÀ oliko virhe erota. Ja ovat kÀrttyisiÀ minulle, niin kuin se olisi ollut minun syyni.
Ja tÀmÀ teksti projisoi kaiken olennaisen sinusta miehenÀ.
Luuletkohan oikeesti et olen kiinnostunut.
TÀnÀÀnkin on koko pÀivÀ kyllÀ mennyt pÀivÀunelmoidessa. SiltÀ osin moraalini on liukuva.
Huomenna pikkujouluihin, ja sunnuntaina porukalla naisiin.
No julkaise vaikka huomenna jotain ihan mitÀ vain ulkona kuvattua, jos haluat nÀhdÀ sunnuntaina. Muunlaiset postaukset ei tarkoita mitÀÀn.
God natt fru speciallĂ€rare, min snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Kram!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa vinkin jotain muuta kautta. Lopen kyllÀstynyt ketjuun. On kyllÀ keinoja viestiÀ muutenkin. Myös salaa.
No paneppa viestiÀ salaa tulemaan!
Kenelle? S naiselle? T naiselle? M naiselle? H naiselle? J naiselle? A naiselle? P naiselle?
Onpas sulla paljon vaihtoehtoja!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja kenestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinÀ sitten oot? Taidat olla trolli. Vastaa nyt vielÀ "hÀn tietÀÀ kyllÀ" Se on varma trollin merkki.
Vierailija kirjoitti:
Joo eiköhÀn tÀmÀ ollut tÀssÀ. NÀhty jo.
Ja kohta vedetÀÀn taas.
Alasivu yhdeksĂ€nviis / kauan on aikaa siis / siitĂ€ kun palstalle harhauduin / ja viestinne vÀÀrin luin đ¶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinÀ sitten oot? Taidat olla trolli. Vastaa nyt vielÀ "hÀn tietÀÀ kyllÀ" Se on varma trollin merkki.
TietÀjÀt tietÀÀ.
No jos ulkona kuvattua tekis mieli muutenkin postata, niin sovitaan vaikka sitten ulkona kuvattua ilman musiikkia.