Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5607)
PienipĂ€istĂ€ on mukavampi pitÀÀ kainalossađ
Pienimunaselta, isosydÀmiseltÀ mieheltÀ terveiset naiselle jonka kanssa ei ole kovin mukava nussia, mutta jota rakastan aina. Myös eroottisessa mielessÀ. Vahvasti. Kaunein ihminen jonka lÀheisyyteen sydÀmeni vetÀÀ maailman loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaselta, isosydÀmiseltÀ mieheltÀ terveiset naiselle jonka kanssa ei ole kovin mukava nussia, mutta jota rakastan aina. Myös eroottisessa mielessÀ. Vahvasti. Kaunein ihminen jonka lÀheisyyteen sydÀmeni vetÀÀ maailman loppuun asti.
Miksi ei ole mukava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hallitsee ihmistÀ?
HĂ€n itse đ
Jumala. Naista taas hallitsee mies.
Minua ei hallitse mikÀÀn Jumala, eikÀ mies!
ElÀmÀ ei ole mikÀÀn Gilead, paitsi jossakin hel ve tis sÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mukava?
Tunne on kuin heiluttaisi patonkia rappukÀytÀvÀssÀ. :/
Ei nyt kaipaus mutta tuolla kahvilla istuskellessani huomasin tÀmÀn ÀÀreltÀ sivusilmÀllÀ silmien lepuutusta. SiinÀ vastapÀÀtÀ istui joku ponnarinainen ja pyöritteli hiussuortuvaa sormiensa vÀlissÀ. Olihan hÀn, niin, mutta tuo oheistoiminto oli koukuttavaa. Tulipa samalla treenattua ÀÀreisnÀköÀ.
HyvÀÀ yötĂ€ lĂ€helle *****đđ»
Ope, tÀÀ on vinkki multa sulle đ»
Vierailija kirjoitti:
Suurisuiselle ja pienipĂ€iselle naiselleđ
Pienikulliselle ja isoperseiselle miehelle đ
MerkkejÀ kaipaisin, vaan enhÀn minÀ kyllÀ niistÀkÀÀn ota mitÀÀn selvÀÀ. EttÀ onko mulle edes ja jos on, niin onko seuraavalle pÀivÀlle vai viikon pÀÀhÀn ja mikÀ niistÀ kaikista oli nyt sen merkki. Mutta julkaise nyt vaikka ihan mitÀ vain ihan millÀ vain sun tilillÀ tÀmÀn pÀivÀn puolella, jos oot huomenna menossa.
TÀnÀÀn on vuosipÀivÀ sille, kun kohtasin kaksi timanttia, ihan oikeita timantteja.Tai no, ne silmÀt. Mun katse lukkiutui niihin toistamiseen ja sitten tajusin yhden asian. Se ajatus sai mut vihaiseksi itselleni. EihÀn mulle saanut tapahtua nÀin. Mutta eipÀ siinÀ mittÀÀn, nimittÀin siitÀ illasta lÀhtien ne dimangit muutti vakituiseksi asukkaaksi mun pÀÀhÀn. HyvÀÀ yötÀ.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Urheilun jÀlkeinen raukeus, suihku ja sitten sinun kainaloosi. Olisko mitÀÀn parempaa? IkÀvÀ sinua, rakas.
Haluaisin kyllÀ tanssia kanssasi.
-A-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mukava?
No onhan se :D lÀhinnÀ on niin paljon muitakin sisÀÀnrakennettuja vetovoimatekijöitÀ, ettÀ voin vÀhentÀÀ tiettyjen asioiden arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Jotenkin söpöÀ, ettÀ vielÀkin kaipaat hÀntÀ. Vaikka yritÀtkin kÀÀnteispsykologiaa.
Sun nÀkeminen aiheutti sellasen oikosulun, ettÀ piti kÀydÀ siellÀ vielÀ uudestaan, koska unohdin vaikka mitÀ. NÀytit kyllÀ tÀnÀ iltana vielÀ tavallistakin kuumemmalta, mutta mun pitÀis silti osata pitÀÀ pÀÀ kylmÀnÀ. Ja sanoo sulle seuraavalla kerralla muutakin ku "moi" ja "hyvÀt viikonloput".
KÀvin tuolla. Tuolla missÀ ei ole mitÀÀn. Ja sÀ valitsit sen.