Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5504)
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn on vuosipÀivÀ sille, kun kohtasin kaksi timanttia, ihan oikeita timantteja.Tai no, ne silmÀt. Mun katse lukkiutui niihin toistamiseen ja sitten tajusin yhden asian. Se ajatus sai mut vihaiseksi itselleni. EihÀn mulle saanut tapahtua nÀin. Mutta eipÀ siinÀ mittÀÀn, nimittÀin siitÀ illasta lÀhtien ne dimangit muutti vakituiseksi asukkaaksi mun pÀÀhÀn. HyvÀÀ yötÀ.
Montako vuotta takana?
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Taidat ikÀvöidÀ hÀntÀ kovin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt pÀÀtöksen. Jos en saa sinua ensi vuonna, niin sitten kaipailen sinua vielÀ seuraavatkin vuodet.
đđđđ
NiinpÀ, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöÀ, ettÀ vielÀkin kaipaat hÀntÀ. Vaikka yritÀtkin kÀÀnteispsykologiaa.
EiköhÀn tuo oo Kihis. Se nyt vaihteeksi haukkuu sitÀ lÀÀkÀriÀÀn, kun se ei laita sÀhköpostia eikÀ suostu nÀkemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hallitsee ihmistÀ?
HĂ€n itse đ
Jumala. Naista taas hallitsee mies.
Minua ei hallitse mikÀÀn Jumala, eikÀ mies!
Nainen on luonnostaan hankala.
https://www.youtube.com/shorts/i6mEcFNnXME
Ota se haasteena niin huomaat ettÀ olitkin vÀÀrÀssÀ.
Saispa vinkin jotain muuta kautta. Lopen kyllÀstynyt ketjuun. On kyllÀ keinoja viestiÀ muutenkin. Myös salaa.
Kun nÀin sut lauantaina, muistin, ettÀ aikoinaan olin lÀtkÀssÀ sinuun ja tanssittiin hitaitakin. Olin niin epÀvarma ja tyhmÀ, ettÀ en osannut edetÀ vaan arkailin. PistÀÀ miettimÀÀn, olisiko kaikki voinut mennÀ toisin, jos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöÀ, ettÀ vielÀkin kaipaat hÀntÀ. Vaikka yritÀtkin kÀÀnteispsykologiaa.
EiköhÀn tuo oo Kihis. Se nyt vaihteeksi haukkuu sitÀ lÀÀkÀriÀÀn, kun se ei laita sÀhköpostia eikÀ suostu nÀkemÀÀn.
taitaa haukkua itseÀÀn
Ai niin. Se on 13.pÀivÀ huomenna taas kerran. Se oli se sun epÀonnenpÀivÀ ja ehkÀ munkin.
Kattokaapa nÀitÀ mammoja. MikÀ noita vaivaa. alkaa 12.26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn on vuosipÀivÀ sille, kun kohtasin kaksi timanttia, ihan oikeita timantteja.Tai no, ne silmÀt. Mun katse lukkiutui niihin toistamiseen ja sitten tajusin yhden asian. Se ajatus sai mut vihaiseksi itselleni. EihÀn mulle saanut tapahtua nÀin. Mutta eipÀ siinÀ mittÀÀn, nimittÀin siitÀ illasta lÀhtien ne dimangit muutti vakituiseksi asukkaaksi mun pÀÀhÀn. HyvÀÀ yötÀ.
Montako vuotta takana?
Tusinasta puolet?
Vierailija kirjoitti:
Saispa vinkin jotain muuta kautta. Lopen kyllÀstynyt ketjuun. On kyllÀ keinoja viestiÀ muutenkin. Myös salaa.
No paneppa viestiÀ salaa tulemaan!
H, voisitkohan vapauttaa mun ajatukset? PyörivÀt liian usein sinussa.
On liikaa huonoja naisia jotka tahraavat yksinkertaisten tyhjÀpÀiden mielissÀ kaikkia naisia.
En kertakaikkiaan ole koskaan kyennyt ymmÀrtÀmÀÀn ihmisiÀ jotka eivÀt ymmÀrrÀ ettÀ ihan kaikki naiset eivÀt ole samanlaisia.
TÀmÀnmoinen typeryys kostautuu pahimmillaan jopa todellisella yksinÀisyydellÀ. Se on sÀÀli.
Aivoilla on merkittÀvÀ tehtÀvÀ ihmisen elÀmÀssÀ.
Voisinpa halia ja lohduttaa sinua đ„°đ„°
MitÀhÀn keksisin merkiksi, jos haluaisit nÀhdÀ sunnuntaina. Vaikka tuskin haluat nÀhdÀ enÀÀ milloinkaan.
Tuksulle terkut :DDDD