Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (5478)
Rakas, voisin antaa sulle aineettoman ja huomaamattoman joululahjan, jos tulee tilaisuus. Vaatii toki läsnäoloasi. Mieluiten rutistaisin lämpimästi, mutta siihen ei ole mahdollisuutta. Pienimuotoisempaa mutta täydestä sydämestä. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtisitköhän viikonloppuna paremmin näkemään. Et varmaan, kun sulla on lapsia.
Ehdin todellakin. Huomenna ip?
Sopisi, jos se olisit todella sinä
Kyllä olen minä. Oletko sinä hän, siinä arvoitus.
Ehkä sivusta: viesti, sinulla on yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletkohan oikeesti et olen kiinnostunut.
Kuka sinä sitten oot? Taidat olla trolli. Vastaa nyt vielä "hän tietää kyllä" Se on varma trollin merkki.
Tietäjät tietää.
Eli siis trollipoika suoraan ylilaudalta. Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
No kiinnostunut nyt on suht helppo olla. Aika tylsä mieli muuten. Muu on tietysti eri juttu sitten. =]
Vierailija kirjoitti:
Hanskat tiskiin vaan.
Ei käy. Kääri hihat ja hommiin!
Ihanalle torstaina nähdylle tyypillE Pusuhalit <3
Vierailija kirjoitti:
Katkelma päiväkirjasta:
Turvallinen.Se oli ensimmäinen sana, joka tuli mieleen, kun kattelin häntä. Hänessä oli jotain sellaista, mitä olin kaivannut.Ystävällisyys ja se hymy. Ääni pehmee ja soljuva. Hetken aikaa tuntui, että olisin tullu kotiin.Ehkä tulinkin.
Miten saaga jatkui?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Se on 13.päivä huomenna taas kerran. Se oli se sun epäonnenpäivä ja ehkä munkin.
Kyllä se epäonnenpäivä on 12.
Sivusta. Mieheltä.
Mutta voisin kyllä tehdä uudenvuoden lupauksen, että en kirjoita tänne enää mitään 1.1. 2026 alkaen. Loppuu sitten sun häiriköinti, jos et enää halunnutkaan nähdä.
t. vihjeiden pyytäjä
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Haluaisin tyynnyttää nälkäsi, olla leposi ja ilosi. Sinä olisit noita kaikki minulle.
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli hyvä päivä auringossa. Ikävä. Näe kauniita unia. mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta minun tunteitani. Toivon että olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot pikkujoululta?
Sehän lopetti jo
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot pikkujoululta?
Hyvää nousuhumalaa
Mä luulen, että kannattaa ihan relata vaan. Ne kiinnostukset on siellä irl, mut hyvä, että itsetuntoa riittää. 💪