Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Aika tunkea luurangot kaappiin ja palata sivilisaation pariin. Sainpahan vÀhÀn tomuja pöllytettyÀ.
Olisi niin ihanaa sanoittaa itseÀni tÀysin estottomasti ja rehellisesti. Ongelma lienee siinÀ ettÀ heti kun avaan suuni joku loukkaantuu ja keskeyttÀÀ minut. First world problem.
Vierailija kirjoitti:
PoikaystĂ€vĂ€ đđ€Ł
ĂlĂ€ naura mun mielikuvituspoikaystĂ€vĂ€lle. Onko se yhdyssana. En ole varma.
Olisi niin mukavaa kertoa mitÀ kuuluu ja miltÀ tuntuu mutta maailma ei anna siihen lupaa.
Minua ei osata arvostaa. Minua ei pidetÀ minÀÀn mutta silti kaikki haluavat minulta aina jotakin.
On tylsÀÀ olla hiljaisuudessa koko ajan. Miksi kukaan ei kerro mitÀÀn? Olisi kiva jos olisi edes joku jota sitten kuunnella. VielÀ hienompaa olisi tÀmÀn lisÀksi jos kyseessÀ olisi vuorovaikutuksellinen henkilö. Kaipaan myös enemmÀn inspiroitumista maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykoottiselta.
Miksi sinÀ kaipaat sellaista henkilöÀ?
Tuo aktiivinen kirjoittelija kuulostaa siltÀ, ettÀ tarvitsisi apua.
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
MitÀ "nÀitÀ viestejÀ"? Sinun kirjoittelemia viestejÀ?
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
KyllÀ voi huomata, kun selaa pÀivÀn viestit lÀpi, ettÀ joku on oikeasti
Kuka se aktiivinen kirjoittelija sit on, jota tarkoitat ? Itse tulin vasta 18.30 paikalle, mut pĂ€ivĂ€n viestit katsoin ja en kyllĂ€ erottanut ketÀÀn yhtĂ€ tiettyĂ€ aktiivista kirjoittelijaa josta puhut đ sivusta
Kiitos ettÀ sain minÀkin hieman pölytellÀ karvojani ketjussa. Hienoa iltamaa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen kaivinkoneen ostoa. Perustetaanko kimppa? Sitten voitaisiin saada enemmÀn yhteistÀ aikaa, olisi hyvÀ syy kokoontua huoltamaan konetta ja siirtoihinkin tarvitaan aina kaksi. Voitaisiin myös yhdessÀ kaivella kaikenlaista.
Kaivettu kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen kaivinkoneen ostoa. Perustetaanko kimppa? Sitten voitaisiin saada enemmÀn yhteistÀ aikaa, olisi hyvÀ syy kokoontua huoltamaan konetta ja siirtoihinkin tarvitaan aina kaksi. Voitaisiin myös yhdessÀ kaivella kaikenlaista.
Kaivettu kaivattu?
Olen sivusta mut diggaan kaivinkoneita
Jos mÀ kirjoittaisin kirjan niin siitÀ tulisi pomppiva ja sekava.
Opemiehelle lÀmmin hali illan viiletessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin ihanaa sanoittaa itseÀni tÀysin estottomasti ja rehellisesti. Ongelma lienee siinÀ ettÀ heti kun avaan suuni joku loukkaantuu ja keskeyttÀÀ minut. First world problem.
SepÀ. Multa on kieli karannut yön aikana ja nyt se juoksentelee tuolla jossain kylillÀ ostoksilla ja jututtamassa ihmisiÀ. EipÀ paljoa oo tehtÀvissÀ tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kysymys mulla olis. MitÀ niinkuin sait tÀstÀ pelleilystÀ ? Jotain kicksejÀ vai.
Sun palstaharhasta nyt on kyse. Olet yksinkertaisesti tunnistellut vÀÀrin ja vÀÀristÀ asioista.
Sulla se vasta harha onkin, kun tarkoitin irl wa, en tÀÀllÀ pelleilyÀ. Ja toiseks ennenkuin alat ammumaan kuin lehmÀ, ettÀ hÀn tuskin on tÀÀllÀ, mitÀ tÀÀllÀ kyselet, niin kyllÀ on, molemmat olemme ja olemme siitÀ keskustelleetkin. Ja miks en laita suoraan wa, siks koska en vaivaudu enÀÀ irl yhteydenpitoon!
JÀÀnkö ilman hengenheimolaista. TyyppiÀ joka ymmÀrtÀisi minua ja jutut osuisivat yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykoottiselta.
Miksi sinÀ kaipaat sellaista henkilöÀ?
Tuo aktiivinen kirjoittelija kuulostaa siltÀ, ettÀ tarvitsisi apua.
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
MitÀ "nÀitÀ viestejÀ"? Sinun kirjoittelemia viestejÀ?
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
Ketjussa kirjoittaa ehkÀ se parikymmentÀ vakkaria pÀivittÀin. Jos itse l
MinÀkin huomasin tuon yhtÀkkisen spÀmmÀyksen; perÀjÀlkeen viestit, mut tÀmÀ vÀitti keskustelun perusteella, ettÀ joku on koko pÀivÀn laittanut viestiÀ aktiivisesti. EikÀ tuossa mitÀÀn ihmeellistÀ ollut. Sivusta
Surkea olo. Niin surullinen.
đŻđ§©đ§Ą