Miksi naiset etsitte miehiä niin suurella joukolla, jos he eivät kiinnosta teitä?
Miksi teitä on tinderissä tuhansia, jos ei jopa kymmeniä tuhansia suomalaisia (loputtomasti) etsimässä miestä jos he eivät kiinnosta teitä enää? Jotenkin naisten puheet eivät täsmää siihen miten kysyttyjä me miehet ollaan samaan aikaan.
Kommentit (41)
Eivät ole samoja naisia. Vai onko kaikki miehet samanlaisia ulkonäöltä ja luonteeltaan?
En etsi miestä, olen deittiapissa vaan lähinnä olemassa kuten yhteiskunnassakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin vähä-älyinen?
Koska olen amis. Ihmettelen miksi sadat naiset tykkäilevät minusta, jos eivät halua miestä?
Siis onko Tinderissä naisiakin? Minä aina luulin, että siellä on käytännössä pelkkiä miehiä?
Minä olen parisuhteessa ja ihan omasta halusta.
Jaa, voin puhua vaan omasta puolestani. En ole joukko naisia. En ole tinderissä, enkä etsi ketään.
Olettaisin, että niitä naisia, jotka on tinderissä kyllä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Tinderissä naisiakin? Minä aina luulin, että siellä on käytännössä pelkkiä miehiä?
Et saa niitä naisten profiileja loppumaan koskaan jos pyyhit vaikka 20 päivässä. Niitä on yhtä paljon kuin miehiä vaikka joku toisin väittää.
Suurella joukolla? Suomessa on 1,3 miljoonaa sinkkua, ja sinä päättelet, että jokainen nainen on sanonut ettei kukaan mies kiinnosta? Ja että kukaan nainen ei etsi parisuhdetta? Just.
Täällä, VAUVA palstalla käy miehet kertomassa miten vähän heitä kiinnostaa suomalaiset naiset, ja miten kauheita suomalaiset naiset ovat. Varmasti heitäkin on "suuri joukko". Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki sinkut haluaa olla sinkkuja, miehet ja naiset pariutuvat jatkuvasti.
Sitten sanot vielä, että miten suosittuja ja haluttuja miehet ovat.. ja täällä miehet käy itkemässä, ettei kukaan nainen anna heille sitä reikää.. päättäkää jo!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, voin puhua vaan omasta puolestani. En ole joukko naisia. En ole tinderissä, enkä etsi ketään.
Mutta se on vain hyvä että puhut omasta puolestasi etkä niin että naisia ei kiinnosta nykyään miehet.
Tämä palsta antaa melko jakomielitautisen kuvan naisista. Ensin on ketju jossa haukutaan miehet ja mammaraati komppaa siellä toisaan, ettei nainen todellakaan halua miestä elämäänsä. Seuraavaksi ilmestyy ketju otsikolla "miksi en saa miestä."
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta antaa melko jakomielitautisen kuvan naisista. Ensin on ketju jossa haukutaan miehet ja mammaraati komppaa siellä toisaan, ettei nainen todellakaan halua miestä elämäänsä. Seuraavaksi ilmestyy ketju otsikolla "miksi en saa miestä."
Hyvä yleisö, tässä meillä toinen vajaa-älyinen, joka kuvittelee naisten olevan monoliitti. Te miehet olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen amis. Ihmettelen miksi sadat naiset tykkäilevät minusta, jos eivät halua miestä?
Ehkä ne sinusta tykkäilevät naiset voivat etsiä miestä. Oletko ajatellut sitä?
No ei se, että sanotaan että ei etsitä miestä, oikeasti tarkoita sitä, ettei etsi miestä. Niin vain sanotaan sellaiselle miehelle, joka ei kiinnosta. Pääsee helpommalla kuin jos olisi rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurella joukolla? Suomessa on 1,3 miljoonaa sinkkua, ja sinä päättelet, että jokainen nainen on sanonut ettei kukaan mies kiinnosta? Ja että kukaan nainen ei etsi parisuhdetta? Just.
Täällä, VAUVA palstalla käy miehet kertomassa miten vähän heitä kiinnostaa suomalaiset naiset, ja miten kauheita suomalaiset naiset ovat. Varmasti heitäkin on "suuri joukko". Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki sinkut haluaa olla sinkkuja, miehet ja naiset pariutuvat jatkuvasti.
Sitten sanot vielä, että miten suosittuja ja haluttuja miehet ovat.. ja täällä miehet käy itkemässä, ettei kukaan nainen anna heille sitä reikää.. päättäkää jo!
Täällä palstalla ei kyllä käy kukaan mies sanomassa että suomalaiset naiset eivät kiinnosta.
Täällä käy naiset ulisemassa ettei naiset halua miehiä nykyään, mutta kun mies ilmoittautuu sinkkumarkkinoille niin kummasti sitä nais seuraa on todella nopeasti esim niin että käytän tinderiä vain viikonloppuisin, viikolla se on piilotettuna kokonaan koska en ehdi jutella ja tutustua pieneen osaankaan siitä mitä tykkäyksiä tulee.
Joku naisten puheissa ei täsmää.
Vierailija kirjoitti:
No ei se, että sanotaan että ei etsitä miestä, oikeasti tarkoita sitä, ettei etsi miestä. Niin vain sanotaan sellaiselle miehelle, joka ei kiinnosta. Pääsee helpommalla kuin jos olisi rehellinen.
No minulle ei ole kukaan nainen sanonut niin henkilökohtaisesti. Mutta isolla joukolla kaikille miehille moni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla ei kyllä käy kukaan mies sanomassa että suomalaiset naiset eivät kiinnosta.
Täällä käy naiset ulisemassa ettei naiset halua miehiä nykyään, mutta kun mies ilmoittautuu sinkkumarkkinoille niin kummasti sitä nais seuraa on todella nopeasti esim niin että käytän tinderiä vain viikonloppuisin, viikolla se on piilotettuna kokonaan koska en ehdi jutella ja tutustua pieneen osaankaan siitä mitä tykkäyksiä tulee.
Joku naisten puheissa ei täsmää.
Vauvailetko arkena kaiket päivät, kun tiedät tasan tarkkaan mitä täällä tapahtuu? Niin paljon, että ei ehdi tinderöimään? Minä kyllä pyörisin mieluummin siellä Tinderissä, jos olisi vientiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yleisö, tässä meillä toinen vajaa-älyinen, joka kuvittelee naisten olevan monoliitti. Te miehet olette?
Mistä sinä tiedät ettei nämä ole samoja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ettei nämä ole samoja naisia?
Eikös se todistustaakka ole sinulla, jos väität näiden ihmisten toimivan ristiriitaisesti, koska se ei liene oletusarvo.