Miksi naisille ei kelpaa tasoisensa seura vaan kaikki naiset etsii sitä lentäjälääkäriä joka on atleettinen?
Miksi näin on? Tajuaako naiset ettei kaikki miehet voi olla rikkaita miesmalleja?
Kommentit (15)
samasta syystä kun miehille ei kelpaa tasoisensa nainen vaan haluavat missin
Kun tavallinen nainen saa kertaluontoisesti seksiä alfalta niin alkaa sen jälkeen kuvitella että alfa on se oma taso
Minua kiinnostaa, miksi kuvittelet että haluamme lentäjälääkärin. Haluamme sen kehen ihastumme. Käy nyt joskus edes ulkona, niin näet tavallisia, onnellisia pareja etkä kuvittele.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavallinen nainen saa kertaluontoisesti seksiä alfalta niin alkaa sen jälkeen kuvitella että alfa on se oma taso
Totta. Kerran kun saa Ronn Mossin näköistä miestä niin sen jälkeen tavallinen suomalainen pottunokka on ilmaa.
Mulla on ylipainoinen, työtön nörttimies.
Kaikki ei kuule halua mitään laatikkoleuka, lääkäri, mallimiehiä.
ja kun joku varmaan kuitenkin kysyy niin itse en ole ylipainoinen.
Ja kaikki miehet haluaa Sara Siepin tai Kiira Korven näköisen naisen. Niin se on, näkeehän sen kaikkialla että vain ne top10% henkilöt pariutuu ja kaikki muut jää ikuisesti sinkuiksi.
no koska ne ei katso peiliin ja luulevat itsestään jotain mitä eivät ole, sikses
Olen atleettinen lentäjälääkäri, mutta en siltikään ole kelvannut, joten älä yleistä.
En tarkalleen tiedä mitä naiset haluaa, mutta sen verran tiedän, että naiset eivät kyllä halua kaltaistasi ruikuttavaa pelleä.
En kyllä halua lentäjää enkä lääkäriä. Niillä kun tuppaa olemaan aika keljut työajat. Aika harva mies on edes normaalipainoinen. Siihen on jokaisen helppo vaikuttaa. Aloita jo tänään! N40 bmi19
Tasosiensa seura? - Sinkäkö Ap määrittelet ne tasot joilta naisen tulisi kumppaninsa valita? - Tasojankkaajan ongelma on, että me kaikki emme arvosta samalla tavoin "tasoja" kuin hän hlauaa tai haluaisi meidänne määrittävän.
Sinkkumies
"Kaikki naiset sitä, kaikki miehet tätä"... Milloin tää väsynyt läppä loppuu?
Taas sama aloitus. Väänetäänpä nyt rautalangasta:
200 kiloinen mies näkee peiliin katsoessaan 90 kiloisen nuoren, sutjakasti miehen.
80 kiloinen nainen näkee peiliin katsoessaan 100 kiloisen naisen.
Miksi nämä kaksi eivät kohtaa?
Nainen katsoo miestä ja näkee 200 kiloisen miehen.
Mies näkee naista katsoessaan 200 kiloisen naisen.
Siispä MI
Ymmärrätkö?
Sun suurin ongelma on, että sulle kelpaa lähes kuka vaan nainen. Siksi sua ei ota kukaan vakavasti.