Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
TÀÀ on niin outo ketju kun ei voi edes kysellÀ leffasuosituksia tai on raivot pÀÀllÀ tÀÀl. MitÀÀ ei voi kirjottaa mitÀ haluis.
Vierailija kirjoitti:
JÀÀnkö ilman hengenheimolaista. TyyppiÀ joka ymmÀrtÀisi minua ja jutut osuisivat yksiin.
Samaa olen pohtinut. Muistakaa arvostaa niitÀ hengenheimolaisianne, harvemmin heitÀ liiaksi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on niin outo ketju kun ei voi edes kysellÀ leffasuosituksia tai on raivot pÀÀllÀ tÀÀl. MitÀÀ ei voi kirjottaa mitÀ haluis.
MitÀ sulle tulee mieleen tuosta otsikosta mitÀ ketjun ap on kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀÀnkö ilman hengenheimolaista. TyyppiÀ joka ymmÀrtÀisi minua ja jutut osuisivat yksiin.
Samaa olen pohtinut. Muistakaa arvostaa niitÀ hengenheimolaisianne, harvemmin heitÀ liiaksi löytyy.
Kunpa olis keino osoittaa arvostusta ihmisille mut ku kaukana ovat minkÀs teet...
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kysymys mulla olis. MitÀ niinkuin sait tÀstÀ pelleilystÀ ? Jotain kicksejÀ vai.
Sun palstaharhasta nyt on kyse. Olet yksinkertaisesti tunnistellut vÀÀrin ja vÀÀristÀ asioista.
Sulla se vasta harha onkin, kun tarkoitin irl wa, en tÀÀllÀ pelleilyÀ. Ja toiseks ennenkuin alat ammumaan kuin lehmÀ, ettÀ hÀn tuskin on tÀÀllÀ, mitÀ tÀÀllÀ kyselet, niin kyllÀ on, molemmat olemme ja olemme siitÀ keskustelleetkin. Ja miks en laita suoraan wa, siks koska en vaivaudu enÀÀ irl yhteydenpitoon!
No just.
Vierailija kirjoitti:
Surkea olo. Niin surullinen.
KyllÀ vielÀ iloksi muuttuu,onnea ja rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa olis keino osoittaa arvostusta ihmisille mut ku kaukana ovat minkÀs teet...
Sivu
Ota puhelin kÀteen ja soita tai lÀhetÀ viesti, kerro ettÀ tulit mieleeni ja halusin muistaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voit tehdÀ oman ketjun. Laita otsikoksi vaikka kaikkea paskaa ketju
Olit tĂ€nÀÀn niin söpö siinĂ€ hyllyn ÀÀrellĂ€ đ€
matala profiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noku enemmÀn tekis mieli höpistÀ kaikkea pskaa ja kaipailla samaan aikaa. Niinku normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noku enemmÀn tekis mieli höpistÀ kaikkea pskaa ja kaipailla samaan aikaa. Niinku normaali ihminen.
KyllÀ tuo ehdotettu ketju kattaa tuon kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Surkea olo. Niin surullinen.
MikÀ sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Hinku ois työntekoon. Kuka mulle töitÀ antais?
Sama tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen kaivinkoneen ostoa. Perustetaanko kimppa? Sitten voitaisiin saada enemmÀn yhteistÀ aikaa, olisi hyvÀ syy kokoontua huoltamaan konetta ja siirtoihinkin tarvitaan aina kaksi. Voitaisiin myös yhdessÀ kaivella kaikenlaista.
Eikös niitĂ€ vanhoja voi kaivella ilman konettakin? Toki jos se meidĂ€t yhteen saattaa, ilman muuta lĂ€hden. đ Voisit opettaa koneen kĂ€yttöÀ niin, ettĂ€ istun sun sylissĂ€.
KaivausyhtymÀ Sora & Monttu tai Kivi & Kuoppa tai Tela & Ketju
Kuulostaa hÀmmentÀvÀn tutulta. Liiallisessa mÀÀrin vahingoittaa jo sielua. Toivotaan pikaista parantumista.