Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri jumpallađ
MikÀ sali?
Et hyvÀksy mua semmoisena kuin olen.
TÀÀllÀ on aika monta muutakin surkuttelijaa kuin vain minÀ. Ei tarvitse lumpata kaikkia yhteen.
Ei sinun ihmisesi ole tÀÀllÀ. Keskustelet ihan randojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri jumpallađ
MikÀ sali?
PidetÀÀnkö tÀmÀ salaisuutena ?
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, nyt tÀmÀ onkin pÀivÀkirjani kunnes pÀÀsen yli jÀrkytyksestÀ
Vierailija kirjoitti:
Et hyvÀksy mua semmoisena kuin olen.
MinÀpÀ hyvÀksyn, ja siksi en sinua luokseni saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, nyt tÀmÀ onkin pÀivÀkirjani kunnes pÀÀsen yli jÀrkytyksestÀ
đ
Osastolle en mene enÀÀ, mutta meidÀn yhteiskuvan voisin lÀhettÀÀ yhdelle lÀÀkÀrille. Vois lÀÀkÀri itse tarvita apuja siinÀ vaiheessa.
PidÀn vÀhÀn taukoa. Oletkohan vielÀ paikalla sinÀ kaivattu mies etÀÀllÀ? LÀhetÀn etukÀteen monta halausta ja hyvÀn yön toivotusta sinulle xxx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykoottiselta.
Miksi sinÀ kaipaat sellaista henkilöÀ?
Tuo aktiivinen kirjoittelija kuulostaa siltÀ, ettÀ tarvitsisi apua.
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
MitÀ "nÀitÀ viestejÀ"? Sinun kirjoittelemia viestejÀ?
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
Ketjussa kirjoittaa ehkÀ se parikymmentÀ vakkaria pÀivittÀin. Jos itse lukee ketjua pÀivittÀin ei ole millÀÀn lailla kummallista ettÀ sieltÀ alkaa ainakin tiettyjen kirjoittajien viestit erottumaan omikseen. Samoin jos joku spÀmmÀÀ yhtÀkkiÀ monta viestiÀ perÀ perÀÀ. KyllÀ niissÀ vaan usein, ei toki aina, huomaa kirjoitustyylin ja sÀvyn olevan sama. Sivusta ketjussa 9 vuotta lukenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
Ketjussa kirjoittaa ehkÀ se parikymmentÀ vakkaria pÀivittÀin. Jos itse l
Minun kirjoitustyylini vaihtelee. MitÀs siihen sanot? sivu
Vierailija kirjoitti:
Yks kysymys mulla olis. MitÀ niinkuin sait tÀstÀ pelleilystÀ ? Jotain kicksejÀ vai.
Sun palstaharhasta nyt on kyse. Olet yksinkertaisesti tunnistellut vÀÀrin ja vÀÀristÀ asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa kirjoittaa ehkÀ se parikymmentÀ vakkaria pÀivittÀin. Jos itse l
Jos olet roikkunut tÀÀllÀ 9v, se olet sinÀ, joka apua tarvitset. t. se kenestÀ huolestuit
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Mutta tarvitsen tÀmÀn hulluuden pysyÀkseni elÀmÀssÀ kiinni. Se on kuin puristusside. Jos otan sen pois niin vuodan kuiviin. Siis tiedÀn kyllÀ totuuden mutta tarvitsen tÀtÀ hulluutta vielÀ. En voi luopua kaikista asioista kerralla.
Haen turvaa paikoista joissa sitÀ ei ole. Olen vaan ihminen.
Harkitsen kaivinkoneen ostoa. Perustetaanko kimppa? Sitten voitaisiin saada enemmÀn yhteistÀ aikaa, olisi hyvÀ syy kokoontua huoltamaan konetta ja siirtoihinkin tarvitaan aina kaksi. Voitaisiin myös yhdessÀ kaivella kaikenlaista.
Aika tunkea luurangot kaappiin ja palata sivilisaation pariin. Sainpahan vÀhÀn tomuja pöllytettyÀ.
Kultakutri jumpallađ