Koska viimeksi olet hakenut työpaikkaa?
Löysin itseltä viimeisimmän cv:n vuodelta 2016 kun etsiskelin omaa yo-todistusta numeroiden tarkistamiseksi. Osaisikohan sitä enää työhaastattelussa mitään sanoakaan, nykyään varmaan ihan erilainen tilaisuus kuin muinoin?
Kommentit (17)
v 2005. Pääsin silloin Postiin....
2019, kun vaihdoin nykyiseen työpaikkaani.
2006. Silloin sain 17 vuoden jälkeen kenkää. Katsotaan pystytäänkö nykyisessä kauemmin. Kohta täynnä.
Viime vuonna, tosin siitä ei ole mitään hakupapereita kun meni headhunterin yhteydenoton ja haastatteluiden kautta. CV löytyi linkkarista.
En ole koskaan hakenut töitä. Ystäväni sanoi, että jos hakee niin ei ainakaan löydä ja työpaikka tulee vastaan kun sitä vähiten odottaa.
Eilen. Ja sitä ennen viikko sitten. Tänään meinasin tehdä yhden hakemuksen taas.
2011. Sen jälkeen työpaikat on hakeneet mua.
Viime loka- tai marraskuussa. Sen jälkeen ei ole taas tarvinnut hakea.
Vuonna 2003. Valmistuin silloin yliopistosta ja hain elämäni ekaa toistaiseksi voimassaoleva olevaa työsuhdetta. Sen jälkeen ei ole koskaan tarvinnut enää hakea. Olen sen jälkeen vaihtanut työpaikkaa kolmesti ja joka kerta minut on rekrytoitu suoraan edellisestä työpaikasta.
Neljä vuotta sitten kun suutuin pomolle. En saanut silloin hakemiani paikkoja, mutta vähän myöhemmin mut rekryttiin suoraan LinkedInistä, ilman että itse hain aktiivisesti mitään.
Vajaa vuosi sitten. Puoli vuotta sitten lähdin opiskelemaan, sen jälkeen en ole ollut kiinnostunut työpaikoista. Sitä ennen hain aina kun tuli mielenkiintoinen paikka vastaan. Onnistuneesta työnhausta on joku kolme vuotta. Minulla on vakituinen työ.
Torstaina. Perjantaina tuli hylsy, lol.
Yli 20 vuotta sitten.