Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ tule mitÀÀn.
Ei kai jos sÀ juokset pakoon
Jos olisin juossut, hÀn olisi saanut halutessaan helposti kiinni. Kaipaamani on mies, jolla on pitkÀt jalat.
Vierailija kirjoitti:
Olis toinenkin kysymys, siis miks sun viestit on tĂ€ynnÀÀn -đ emojeita, onks se sarkasmia, vinoilua, vttuilua vai mitĂ€ se viestien sisĂ€ltö on. Toisten kustannuksella pelleilyĂ€ ja muiden alentamiseks tulkitsin ne mutta kerros ite.
Face with Tears of Joy Emoji Meaning:
A yellow face with a big grin, uplifted eyebrows, and smiling eyes, each shedding a tear from laughing so hard. Widely used to show something is funny or pleasing.
Named the Oxford Dictionaries 2015 Word of the Year, and the most used emoji on all platforms from 2011-2021.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykoottiselta.
Newsflash. Onneksi ei ole mitÀÀn hoitokontakteja niin ei pakoteta mihinkÀÀn vaan voin rauhassa eristÀytyÀ ja asiat voivat hoitua luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinÀ kaipaat sellaista henkilöÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aktiivinen kirjoittelija kuulostaa siltÀ, ettÀ tarvitsisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
Lopeta pelleily ja ole aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse jos luulet, ettÀ voit yhdistÀÀ nÀitÀ viestejÀ realistisesti. Sivu
MitÀ "nÀitÀ viestejÀ"? Sinun kirjoittelemia viestejÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei!! đ ketjun viestejĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
MennÀÀnkö yhdessÀ osastolle?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta pelleily ja ole aikuinen.
Okei. Just lopetin.
Vierailija kirjoitti:
MennÀÀnkö yhdessÀ osastolle?
MennÀÀn yhdessÀ leipomoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyn tÀÀllÀ enÀÀ harvoin. Huomasin, ettei tÀmÀ paikka tehnyt hyvÀÀ minulle. Kirjoitin ton Àskeiseen kommentin siitÀ, ettÀ rakkaus on mielenhÀiriö.
Tekee hyvÀÀ, kun jÀttÀÀ tÀmÀn vÀhemmÀlle. Vien usein puhelimen toiseen huoneeseen ja otan kirjan. Vanhan ajan paperikirjan ja luen. On tehnyt tosi hyvÀÀ hyvÀÀ, kun olen aika herkkÀ ihminen.
Voikaa hyvin! ĂlkÀÀ riidelkö tÀÀllĂ€, kun ette voi olla edes varmoja kuka toinen edes on.
TÀÀllÀ paistaa aurinko. MinÀ lÀhden nyt ulos.
SitÀhÀn sinÀ olet vuositolkulla jauhanut! Lapsellista mantraasi mielenhÀiriöstÀ. Se on tunne ihmisessÀ eikÀ tarvitse mitÀÀn opettajaa. Puhut asian sivusta kun jauhat samaa!HerkÀnkÀÀn ihmisen ei tarvitse olla tyhmÀ vaan kÀyttÀÀ aivojaan jos ehdoin tahdoin vauva palstalla viettÀÀ aikaansa!
En ole ollut tÀÀllĂ€ vuosikausia kuten sinĂ€. EtkĂ€ sinĂ€kÀÀn mitenkÀÀn aikuiselta vaikuta. Taas muistaa pysyĂ€ poissa đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ ihminen joka analysoi anonyymipalstalla toisten viestejÀ ja vielÀ yhdistelee "saman" kynÀstÀ lÀhteviks, voi tarvita myös hivenen apua. sivusta
KyllÀ voi huomata, kun selaa pÀivÀn viestit lÀpi, ettÀ joku on oikeasti avun tarpeessa.
En tarvitse mitÀÀn apua. Sellainen on vain pahentanut minua.
Ei tee mieli enÀÀ mitÀÀn. Ei laittaa ruokaakaan. Kai tÀssÀ hiljalleen kuollaan. Toivottavasti toisella puolella on jotain.