Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
HYJKU<3
HIFK!!
Tulen taas vastaan. Mun sydĂ€n jĂ€ttÀÀ aina lyönnin vĂ€listĂ€, kun luen tÀÀltĂ€ jotain kaunista, kun kuvittelen sen olleen mulle kaivatulta. Ihan pöljÀÀ, mut sellainen mĂ€ nyt taidan olla kun oon ihan korvia myöten ihastunut. Pusuja ja tiukka hali kaivatulle (vaikka hĂ€n ei taida tÀÀllĂ€ enÀÀ kĂ€ydĂ€). đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vaihtuessa raketit oli kuin taivaalta saatavia timantteja.
Niin oli.
Onnistuinpa olemaan nÀkemÀttÀ ainuttakaan rakettia. Ei vaan jaksa innostua hölynpölystÀ. Ja sieluni kÀrsii kaikkien elÀinten puolesta jotka sÀikkyy ja stressaa raketeista. Ihmiset on tÀysiÀ itsekkÀitÀ p@skoja.
TÀnÀ vuonna on noussut kyllÀ voimakkaasti somessa esiin tÀmÀ rakettiviha ja elÀinten ajattelu. Tuntuu ettÀ on lÀhes kaikista ihan w t - hommaa koko rakettien ampuminen. En ampunut, mutta kÀvin kattomassa, mutta en kyllÀ someen kehdannut kuvaa laittaa. Piti laittaa vanha maisemakuva uuden vuoden toivotusten taustalle.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tulen taas vastaan. Mun sydĂ€n jĂ€ttÀÀ aina lyönnin vĂ€listĂ€, kun luen tÀÀltĂ€ jotain kaunista, kun kuvittelen sen olleen mulle kaivatulta. Ihan pöljÀÀ, mut sellainen mĂ€ nyt taidan olla kun oon ihan korvia myöten ihastunut. Pusuja ja tiukka hali kaivatulle (vaikka hĂ€n ei taida tÀÀllĂ€ enÀÀ kĂ€ydĂ€). đ§Ą
đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀÀstÀn irti sinusta. Pidin sinulle pitkÀÀn ovea auki, mutta en enÀÀ. Aion panostaa tÀysillÀ omaan kumppaniini ja saada suhteen toimimaan. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.
Tunnisteita ettÀ kelle menee? Muuten tÀysin turha tai sama ylilaudan trolli
TÀÀ hyvÀstijÀttötrollaus on klassikko vuosien takaa. Aikanaan se kirjoitti sen joka kuukausi. Sivusta.
En tiedĂ€ klassikoista, mutta ihan aito viesti oli. ĂlkÀÀ huoliko, ei ollut kellekÀÀn teistĂ€. Ei hĂ€n tÀÀllĂ€ fiksuna ihmisenĂ€ kĂ€y ja tuskin minua kaipaakaan.
Ap
Mun eksÀllÀ oli viikset. Ihan hetero oon silti.
P
Oikeaa elÀmÀÀ ei pidÀ sotkea kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi torjut mut aina đ luulis ettĂ€ miestĂ€ kiinnostais edes yksi sala pano mut ei đ
Ketjussa roikkuu ne miehet, jotka ei uskalla pettÀÀ, koska siitÀ voi jÀÀdÀ kiinni, mutta haluavat jÀnnitystÀ umpitylsÀÀn elÀmÀÀnsÀ.
Tai ne joilla ei ole aikomustakaan koskaan pettÀÀ koska oma elÀmÀ on varsin bueno. Sivusta
Jotakin taitaa kuitenkin puuttua, kun tÀÀllÀ kaipailet?
Mulla syynÀ puhdas uteliaisuus. EttÀ millaisia tilanteita sitÀ ihmisillÀ voikin olla. Ja kyllÀhÀn se oman kullan kainalo tuntuu entistÀkin lÀmpöisemmÀltÀ nÀitÀ kun lukee. Tuntee itsensÀ todella onnekkaaksi. Sivusta
VielÀkö Tuhkimo on talviunilla?
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
IkĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa olla viekussasi. đ„°
Miksi mulle ei ole kerrottu ettĂ€ hypoglykemia on vaarallinen ja siihen voi kuolla. MĂ€ sain eilen ja toissapĂ€ivĂ€nĂ€ sellaisen hypoglykemia jutun. MinĂ€ en tiedĂ€ miten saan itseni syömÀÀn. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Tule herÀttÀmÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, kun kerroin pari kk sitten, toivovani veljeni (T) ja hĂ€nen vaimonsa(narsisti) eroavan. Sain ennen joulua tiedon ettĂ€ eroavat đ„đ jiihuu đ€Ł
Ettet vain ois itse narsisti, kun noin kiinni aikuisessa veljessÀ, sekaannut avioliittoon,kontrolloit ja ilakoit eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi torjut mut aina đ luulis ettĂ€ miestĂ€ kiinnostais edes yksi sala pano mut ei đ
Ketjussa roikkuu ne miehet, jotka ei uskalla pettÀÀ, koska siitÀ voi jÀÀdÀ kiinni, mutta haluavat jÀnnitystÀ umpitylsÀÀn elÀmÀÀnsÀ.
Tai ne joilla ei ole aikomustakaan koskaan pettÀÀ koska oma elÀmÀ on varsin bueno. Sivusta
Jotakin taitaa kuitenkin puuttua, kun tÀÀllÀ kaipailet?
Mulla syynÀ puhdas uteliaisuus. EttÀ millaisia tilanteita sitÀ ihmisillÀ voikin olla. Ja kyllÀhÀn se oman kullan kainalo tuntuu entistÀkin lÀmpöisemmÀltÀ nÀitÀ kun lukee. Tuntee itsensÀ todella onnekkaaksi. Sivusta
SÀÀlittÀviÀ selityksiÀ, miksi edes vaivaudut?
Vierailija kirjoitti:
Oletkin onnekas. Kyynelet valuvat, kun luin viestisi. Rakkaudettomuus sattuu ja syvÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.10 sun viesti <3
Ja siinÀ sanottiin mitÀ ?
TiedÀt itse jos olet hÀn
MitÀhÀn sinÀ oikeasti mietit. En tiedÀ ootko nyt tuo unohtaja vai mikÀ on sulta vai onko mikÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule herÀttÀmÀÀn?
Miten haluat?
Sun ilme nÀytti siltÀ kuin olisin saanut sut kiinni rysÀn pÀÀltÀ.