Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
VielÀkö Tuhkimo on talviunilla?
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
IkĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa olla viekussasi. đ„°
Miksi mulle ei ole kerrottu ettĂ€ hypoglykemia on vaarallinen ja siihen voi kuolla. MĂ€ sain eilen ja toissapĂ€ivĂ€nĂ€ sellaisen hypoglykemia jutun. MinĂ€ en tiedĂ€ miten saan itseni syömÀÀn. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Tule herÀttÀmÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, kun kerroin pari kk sitten, toivovani veljeni (T) ja hĂ€nen vaimonsa(narsisti) eroavan. Sain ennen joulua tiedon ettĂ€ eroavat đ„đ jiihuu đ€Ł
Ettet vain ois itse narsisti, kun noin kiinni aikuisessa veljessÀ, sekaannut avioliittoon,kontrolloit ja ilakoit eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi torjut mut aina đ luulis ettĂ€ miestĂ€ kiinnostais edes yksi sala pano mut ei đ
Ketjussa roikkuu ne miehet, jotka ei uskalla pettÀÀ, koska siitÀ voi jÀÀdÀ kiinni, mutta haluavat jÀnnitystÀ umpitylsÀÀn elÀmÀÀnsÀ.
Tai ne joilla ei ole aikomustakaan koskaan pettÀÀ koska oma elÀmÀ on varsin bueno. Sivusta
Jotakin taitaa kuitenkin puuttua, kun tÀÀllÀ kaipailet?
Mulla syynÀ puhdas uteliaisuus. EttÀ millaisia tilanteita sitÀ ihmisillÀ voikin olla. Ja kyllÀhÀn se oman kullan kainalo tuntuu entistÀkin lÀmpöisemmÀltÀ nÀitÀ kun lukee. Tuntee itsensÀ todella onnekkaaksi. Sivusta
SÀÀlittÀviÀ selityksiÀ, miksi edes vaivaudut?
Vierailija kirjoitti:
Mulla syynÀ puhdas uteliaisuus. EttÀ millaisia tilanteita sitÀ ihmisillÀ voikin olla. Ja kyllÀhÀn se oman kullan kainalo tuntuu entistÀkin lÀmpöisemmÀltÀ nÀitÀ kun lukee. Tuntee itsensÀ todella onnekkaaksi. Sivusta
Oletkin onnekas. Kyynelet valuvat, kun luin viestisi. Rakkaudettomuus sattuu ja syvÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.10 sun viesti <3
Ja siinÀ sanottiin mitÀ ?
TiedÀt itse jos olet hÀn
MitÀhÀn sinÀ oikeasti mietit. En tiedÀ ootko nyt tuo unohtaja vai mikÀ on sulta vai onko mikÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule herÀttÀmÀÀn?
Miten haluat?
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn sinÀ oikeasti mietit. En tiedÀ ootko nyt tuo unohtaja vai mikÀ on sulta vai onko mikÀÀn?
Oletko sinÀ pÀivÀnsankari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule herÀttÀmÀÀn?
Miten haluat?
Miten vain kunhan kuulen susta.
Vierailija kirjoitti:
Monet sabotoivat joidenkin yrityksiÀ elÀmÀssÀ joten olethan skeptinen senkin suhteen jos kuulet ikÀviÀ huhuja ihmisistÀ.
TÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa elÀmÀÀ ei pidÀ sotkea kaipaukseen.
Jep, opin sen kantapÀÀn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinÀ pÀivÀnsankari?
En
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on multa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa elÀmÀÀ ei pidÀ sotkea kaipaukseen.
Jep, opin sen kantapÀÀn kautta.
Niin minÀkin. Kovin touhukkaana kuvittelin muuta, mutta turha toivo oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksÀllÀ oli viikset. Ihan hetero oon silti.
P
Koitapa nÀhdÀ ihminen,yritÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus on valtava
MikÀ ahdistaa?