Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö Tuhkimo on talviunilla?
Tule herÀttÀmÀÀn?
Miten haluat?
Miten vain kunhan kuulen susta.
Vierailija kirjoitti:
Monet sabotoivat joidenkin yrityksiÀ elÀmÀssÀ joten olethan skeptinen senkin suhteen jos kuulet ikÀviÀ huhuja ihmisistÀ.
TÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, kun kerroin pari kk sitten, toivovani veljeni (T) ja hĂ€nen vaimonsa(narsisti) eroavan. Sain ennen joulua tiedon ettĂ€ eroavat đ„đ jiihuu đ€Ł
Ettet vain ois itse narsisti, kun noin kiinni aikuisessa veljessÀ, sekaannut avioliittoon,kontrolloit ja ilakoit eroa.
No voi voi, ottiko mielikuvitus vallan ? En ole ollut 10 vuoteen yhteydessÀ heihin, veljen vaimon narsististen piirteiden takia. EttÀ pitÀiskö sun tukkia suus, ettet nÀytÀ vielÀ tyhmemmÀltÀ kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa elÀmÀÀ ei pidÀ sotkea kaipaukseen.
Jep, opin sen kantapÀÀn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn sinÀ oikeasti mietit. En tiedÀ ootko nyt tuo unohtaja vai mikÀ on sulta vai onko mikÀÀn?
Oletko sinÀ pÀivÀnsankari?
En
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn sinÀ oikeasti mietit. En tiedÀ ootko nyt tuo unohtaja vai mikÀ on sulta vai onko mikÀÀn?
Kaikki on multa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, opin sen kantapÀÀn kautta.
Niin minÀkin. Kovin touhukkaana kuvittelin muuta, mutta turha toivo oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksÀllÀ oli viikset. Ihan hetero oon silti.
P
Koitapa nÀhdÀ ihminen,yritÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus on valtava
MikÀ ahdistaa?
HyvÀÀ yötÀ, rakas. Tiukka suudelma ja pitkÀ hellÀ halaus.
Vierailija kirjoitti:
Nukkukaa hyvin paskiaiset, ja tukehtukaa kaikkeen siihen paskaan mitÀ ootte suoltaneet tÀnne tÀnÀÀn.
Pysy sinÀ poissa,niin ei sulle tule paha mieli.Me muut kyllÀ kestetÀÀn tÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€.
PÀiviÀ, iltoja, aamuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksÀllÀ oli viikset. Ihan hetero oon silti.
P
Koitapa nÀhdÀ ihminen,yritÀ.
MinĂ€ hylkÀÀn myös ihmisen jos sillĂ€ on viikset. Varsinkin pelkĂ€stÀÀn. Tai harottavat typerĂ€n nĂ€köiset. Ei kiitos. En ala kattoo. Parta saa olla ja viikset mut ne pitÀÀ olla tiptop hoidettu mallia ulkomaalaiset đ„°
Vierailija kirjoitti:
No minusta se kaipaus on kyllÀ ihan oikeaa elÀmÀÀ. Ja asiaa voi edistÀÀ eikÀ jÀttÀÀ vain kaipauksen asteelle jos ei ole jÀnishousu.
TÀmÀ on minulta hÀnelle komialle pojalle.
Unessa kohtasimme ja tulit halaamaan miua jonkin kauppakeskuksen kÀytÀvÀllÀ, jotenkin lojuin selÀllÀin lattialla, olin hÀmmentynyt ja onnellinen. VÀenpaljous vyöryi ohitsemme kumpaankin suuntaan ja sisareni ja esikoisensa kÀvelivÀt ohitsemme. HyvÀÀ uutta vuotta naiselle mieheltÀ.
Jk, uni oli iltapÀivÀllÀ kun palasin levolle syötyÀin aamiaista pari kolme tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus on valtava
MikÀ ahdistaa?
Kaivatun ikÀvÀ ja kun tÀÀ asia ei selviÀ koskaan vaikka oon yrittÀnyt. + muutama muu kriisi mitÀ tÀssÀ on nyt pÀÀllÀ
Oletko sinÀ pÀivÀnsankari?