Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (12008)

Vierailija
11921/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

***** Johanna đŸ”„ 

Vierailija
11922/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista valhetta vain oli 

Valitettavasti.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11923/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa viestin irl ettĂ€ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettĂ€ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikĂ€ pidĂ€ttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettĂ€ voitais olla yhdessĂ€. Eikö siis olis aika nĂ€hdĂ€? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rĂ€jĂ€htÀÀ kun pitĂ€is pÀÀstĂ€ puhumaan sulle 

MĂ€ niin mieluusti omisin tĂ€mĂ€n. Mut sit se pitĂ€is olla vielĂ€ oikealta tyypiltĂ€, mikĂ€ on kĂ€ytĂ€nnössĂ€ epĂ€todennĂ€köistĂ€. Mutta tÀÀllĂ€ mĂ€ silti oon toivomassa ja uhmaamassa todennĂ€köisyyksiĂ€. Mun elĂ€mĂ€ssĂ€ on aina tilaa sulle, jos olet hĂ€n. Ja haluaisin nĂ€hdĂ€ ja jutella kunnolla. 🧡

Vierailija
11924/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀÀstÀn irti sinusta. Pidin sinulle pitkÀÀn ovea auki, mutta en enÀÀ. Aion panostaa tÀysillÀ omaan kumppaniini ja saada suhteen toimimaan. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.

MillÀhÀn tavoin ilmaisit, ettÀ ovi on auki?

Vierailija
11925/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀÀstÀn irti sinusta. Pidin sinulle pitkÀÀn ovea auki, mutta en enÀÀ. Aion panostaa tÀysillÀ omaan kumppaniini ja saada suhteen toimimaan. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.

Okei. No sitten voinkin muuttaa viimein pois tÀÀltÀ.

Vierailija
11926/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ystÀvyyttÀ enÀÀ?

Vierailija
11927/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ero vireillĂ€ mulla nyt joten ei mitÀÀn syytĂ€ sulla epĂ€röidĂ€ mies. Laita viesti 

Vierailija
11928/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Vierailija
11929/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa viestin irl ettĂ€ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettĂ€ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikĂ€ pidĂ€ttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettĂ€ voitais olla yhdessĂ€. Eikö siis olis aika nĂ€hdĂ€? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rĂ€jĂ€htÀÀ kun pitĂ€is pÀÀstĂ€ puhumaan sulle 

MĂ€ niin mieluusti omisin tĂ€mĂ€n. Mut sit se pitĂ€is olla vielĂ€ oikealta tyypiltĂ€, mikĂ€ on kĂ€ytĂ€nnössĂ€ epĂ€todennĂ€köistĂ€. Mutta tÀÀllĂ€ mĂ€ silti oon toivomassa ja uhmaamassa todennĂ€köisyyksiĂ€. Mun elĂ€mĂ€ssĂ€ on aina tilaa sulle, jos olet hĂ€n. Ja haluaisin nĂ€hdĂ€ ja jutella kunnolla. 🧡

Et kuulosta hĂ€neltĂ€. HĂ€n sai multa irl viestin tuolloin 

Vierailija
11930/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀstÀ lÀhtien rukoilen vain sitÀ, ettÀ pÀÀsen nÀistÀ tunteista.

EihÀn tapeta mitÀÀn nÀin kaunista kun meidÀn juttu.

Mielikuvituksessa mikÀ vain voi olla kaunista, mutta jos siitÀ ei tule koskaan totta, se on lopulta vain kangastusta ja silmÀn lumetta.

Vierailija
11931/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaunista vaihetta se oli.

Vierailija
11932/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis vastaa viestiin irl 

Vierailija
11933/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sori jos oli paljastava, mutta oikeasti ei kuitenkaan ollut. JÀlkimmÀistÀ kun ei tiedÀ kuin toisen vanhemman suku. En oo maininnut koskaan kellekÀÀn.

Vierailija
11934/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D

"MĂ€ laitan viestiĂ€ tĂ€nne, vastaa sĂ€ mulle irl" đŸ€ŁđŸ€Ł sivusta

Luulette tietĂ€vĂ€nne toisten asioista. Kirjoitan tĂ€nne sillĂ€ tavalla ettĂ€ hĂ€n ymmĂ€rtÀÀ mutta te ÀÀliöt ette onneksi. EikĂ€ tarvikaan. 

Joo joo, jokainen jolla on irl yhteys, laittaa tÀÀllÀ viestiÀ. Ja vielÀ noin henkkoht asioista.

Vierailija
11935/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sullahan on ollut useampi ovi auki kun on kumppania ja vielĂ€ haihatellut jotain saavuttamatontakin. Miten tuo nyt haiskahtaa jonkin sortin petokselle. Itsepetosta ainakin jos olet tosissaan kuvitellut sen saavuttamattoman uhranneen sulle ajatustakaan. 😄

Vierailija
11936/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista!

Vierailija
11937/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei multa tÀmÀ, kun ei ole enÀÀ kumppania, vaikka virallisesti vielÀ hetken naimisissa.

Vierailija
11938/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnisteita ettÀ kelle menee? Muuten tÀysin turha tai sama ylilaudan trolli

Vierailija
11939/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna đŸ”„ 

Kiitos **** ***** ***** đŸ€© 

Vierailija
11940/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden vaihtuessa raketit oli kuin taivaalta saatavia timantteja. 

Niin oli.

Onnistuinpa olemaan nÀkemÀttÀ ainuttakaan rakettia. Ei vaan jaksa innostua hölynpölystÀ. Ja sieluni kÀrsii kaikkien elÀinten puolesta jotka sÀikkyy ja stressaa raketeista. Ihmiset on tÀysiÀ itsekkÀitÀ p@skoja.