Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Kaunista valhetta vain oli
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa viestin irl ettÀ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettÀ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikÀ pidÀttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettÀ voitais olla yhdessÀ. Eikö siis olis aika nÀhdÀ? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rÀjÀhtÀÀ kun pitÀis pÀÀstÀ puhumaan sulle
MĂ€ niin mieluusti omisin tĂ€mĂ€n. Mut sit se pitĂ€is olla vielĂ€ oikealta tyypiltĂ€, mikĂ€ on kĂ€ytĂ€nnössĂ€ epĂ€todennĂ€köistĂ€. Mutta tÀÀllĂ€ mĂ€ silti oon toivomassa ja uhmaamassa todennĂ€köisyyksiĂ€. Mun elĂ€mĂ€ssĂ€ on aina tilaa sulle, jos olet hĂ€n. Ja haluaisin nĂ€hdĂ€ ja jutella kunnolla. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
PÀÀstÀn irti sinusta. Pidin sinulle pitkÀÀn ovea auki, mutta en enÀÀ. Aion panostaa tÀysillÀ omaan kumppaniini ja saada suhteen toimimaan. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.
MillÀhÀn tavoin ilmaisit, ettÀ ovi on auki?
Vierailija kirjoitti:
PÀÀstÀn irti sinusta. Pidin sinulle pitkÀÀn ovea auki, mutta en enÀÀ. Aion panostaa tÀysillÀ omaan kumppaniini ja saada suhteen toimimaan. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.
Okei. No sitten voinkin muuttaa viimein pois tÀÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ystÀvyyttÀ enÀÀ?
Ero vireillÀ mulla nyt joten ei mitÀÀn syytÀ sulla epÀröidÀ mies. Laita viesti
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa viestin irl ettÀ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettÀ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikÀ pidÀttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettÀ voitais olla yhdessÀ. Eikö siis olis aika nÀhdÀ? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rÀjÀhtÀÀ kun pitÀis pÀÀstÀ puhumaan sulle
MĂ€ niin mieluusti omisin tĂ€mĂ€n. Mut sit se pitĂ€is olla vielĂ€ oikealta tyypiltĂ€, mikĂ€ on kĂ€ytĂ€nnössĂ€ epĂ€todennĂ€köistĂ€. Mutta tÀÀllĂ€ mĂ€ silti oon toivomassa ja uhmaamassa todennĂ€köisyyksiĂ€. Mun elĂ€mĂ€ssĂ€ on aina tilaa sulle, jos olet hĂ€n. Ja haluaisin nĂ€hdĂ€ ja jutella kunnolla. đ§Ą
Et kuulosta hÀneltÀ. HÀn sai multa irl viestin tuolloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ lÀhtien rukoilen vain sitÀ, ettÀ pÀÀsen nÀistÀ tunteista.
EihÀn tapeta mitÀÀn nÀin kaunista kun meidÀn juttu.
Mielikuvituksessa mikÀ vain voi olla kaunista, mutta jos siitÀ ei tule koskaan totta, se on lopulta vain kangastusta ja silmÀn lumetta.
Sori jos oli paljastava, mutta oikeasti ei kuitenkaan ollut. JÀlkimmÀistÀ kun ei tiedÀ kuin toisen vanhemman suku. En oo maininnut koskaan kellekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D
"MĂ€ laitan viestiĂ€ tĂ€nne, vastaa sĂ€ mulle irl" đ€Łđ€Ł sivusta
Luulette tietÀvÀnne toisten asioista. Kirjoitan tÀnne sillÀ tavalla ettÀ hÀn ymmÀrtÀÀ mutta te ÀÀliöt ette onneksi. EikÀ tarvikaan.
Joo joo, jokainen jolla on irl yhteys, laittaa tÀÀllÀ viestiÀ. Ja vielÀ noin henkkoht asioista.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sullahan on ollut useampi ovi auki kun on kumppania ja vielĂ€ haihatellut jotain saavuttamatontakin. Miten tuo nyt haiskahtaa jonkin sortin petokselle. Itsepetosta ainakin jos olet tosissaan kuvitellut sen saavuttamattoman uhranneen sulle ajatustakaan. đ
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista!
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tÀmÀ, kun ei ole enÀÀ kumppania, vaikka virallisesti vielÀ hetken naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita ettÀ kelle menee? Muuten tÀysin turha tai sama ylilaudan trolli
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
Kiitos **** ***** ***** đ€©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vaihtuessa raketit oli kuin taivaalta saatavia timantteja.
Niin oli.
Onnistuinpa olemaan nÀkemÀttÀ ainuttakaan rakettia. Ei vaan jaksa innostua hölynpölystÀ. Ja sieluni kÀrsii kaikkien elÀinten puolesta jotka sÀikkyy ja stressaa raketeista. Ihmiset on tÀysiÀ itsekkÀitÀ p@skoja.
***** Johanna đ„