Helsinki, Vantaa ja Tampere saattavat sallia naisten yläosattomuuden uimahalleissa
Mihin tämä maailma on menossa? Kohta varmaan saa mennä alasti
Kommentit (25)
Miksi ap:n kaltaiset moraalipoliisit vastustavat tätäkin?! Miten teille kuuluu toisten pukeutuminen
Ja samaan aikaan miehet eivät monissa paikoissa saa käyttää edes uimashortseja. Tämäkö on sitä tasa-arvoa, kun naiset saavat käyttää mitä asua tahansa mutta miehille Speedot ovat ainoa sallittu asu?
Johtaa luultavasti seksuaalisen häirinnän lisääntymiseen
Huhtikuusta alkaen elämme kaikki hallituksen äänestämää unisex-unelmaa joka tapauksessa. Juridisen sukupuolen voi jatkossa vaihtaa omalla ilmoituksella ilman transdiagnoosia tai transhoitoja. Sukupuolitettuja tiloja käytetään juridisen sukupuolen perusteella. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Ihan vapaasti. Kuten joku toisessa ketjussa ennusti, niin eivätköhän ne ole ikäiseni (kuusikymppiset) naiset, jotka eivät koe kaipaavansa yläosaa. Ja sama minulle, minkä ikäisiä ovat, näen minä ne tissit siellä suihkutiloissakin.
Mutta eipä nudistirannoillakaan yleensä näy kuin ikääntynyttä väkeä.
Ensi kuusta alkaen voi mennä ihan mihin pukkariin, suihkuun tai saunaan haluaa, kun translakiuudistus astuu voimaan. Eli ihan sama, vaikka siellä altaan puolella heiluisi ja rytkyisi kaikki ulokkeet paljaana.
Jotkut naiset ovat pitkiä, lihavia, karvaisia, vammaisia, ruskeita tai lesboja ja joillakin naisilla on penis. Get over it!
"Jos syntyy tilanne, jossa henkilö kertoo olevansa nainen ja haluaa päästä naisten pukuhuoneeseen, mutta ei näytä tyypilliseltä naiselta, häntä tulisi kohdella kuin naista, jos hänen henkilöllisyystodistuksessaan lukee niin.
– Vahvistettua sukupuolta pidetään henkilön sukupuolena. Kaikissa tilanteissa ei luonnollisesti esitetä henkilöllisyystodistusta."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fcdfce3c-cc2b-44e6-9cfb-b510f68eb…
Siis miten niin saattavat sallia? Jutussa sanottiin, että kyseiset kaupungit ovat valmiita pohtimaan asiaa
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan miehet eivät monissa paikoissa saa käyttää edes uimashortseja. Tämäkö on sitä tasa-arvoa, kun naiset saavat käyttää mitä asua tahansa mutta miehille Speedot ovat ainoa sallittu asu?
Itse en telttaan pukeudu. Eli uimashortseihin.
Kuka terve nainen haluaa edes esitellä rintojaan jossain pervojen kansoittamassa uimahallissa
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. Kuten joku toisessa ketjussa ennusti, niin eivätköhän ne ole ikäiseni (kuusikymppiset) naiset, jotka eivät koe kaipaavansa yläosaa. Ja sama minulle, minkä ikäisiä ovat, näen minä ne tissit siellä suihkutiloissakin.
Mutta eipä nudistirannoillakaan yleensä näy kuin ikääntynyttä väkeä.
Jokainen saa kuitenkin valita, että meneekö gerontofiilien nudistirannalle. Samalla logiikalla voidan luopua uima-asuista kokonaan. Eikö ihmisellä ole oikeutta olla näkemättä riippareita ja vitjapalleja uima-altaalla?
Vierailija kirjoitti:
Kuka terve nainen haluaa edes esitellä rintojaan jossain pervojen kansoittamassa uimahallissa
Siellähän on jo nyt kyylääjäukot silmä kovana.
Voisiko joku perustella miksi naiset eivät saisi olla ilman yläosaa jos haluavat. Ketä se muka haittaa
En kyllä tykkää ideasta ollenkaan. Sen verran minussa on jotenkin sellaista että jotain yksityistä täytyy olla. Minun mielestäni eroottiset alueet tulee kyllä pitää piilossa.. enkä kannata niitä unisex vessojakaan.
Hyi hittto
T. Nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin saattavat sallia? Jutussa sanottiin, että kyseiset kaupungit ovat valmiita pohtimaan asiaa
Eli toisin sanoen saattavat sallia. Älä jaksa saivarrella sanamuodoista
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans käy uimahalleis ku siellä ei käy kun pervot.
Odotan musliminaisten ilahtuneita reaktioita tähän.
Ja sit viurataan uimashortsien käytöstä? Onko tää joku pervosetien salajuoni?
Vierailija kirjoitti:
Odotan musliminaisten ilahtuneita reaktioita tähän.
Kaikki muslimimiehet lähtikin jo jonottamaan uimahalleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en telttaan pukeudu. Eli uimashortseihin.
Tyypillinen esimerki ajattelumallista:
Koska minä en tee jotain niin se tulisi kieltää kaikilta
Ei minua haittaisi. Mutta sitten on turha valittaa, jos miehet tuijottavat
M56