Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (12008)

Vierailija
11901/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testing

Rakas tyttö

??? Kokeilin vaan oonko bĂ€nneissĂ€ 😅 miks luki - kommentti oli ilmoitettu, kun yritin vastata useammankin kerran, mut ilmeisesti aloitus on liputettu, niin lainaaminen ei toimi.

Vierailija
11902/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa viestin irl ettĂ€ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettĂ€ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikĂ€ pidĂ€ttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettĂ€ voitais olla yhdessĂ€. Eikö siis olis aika nĂ€hdĂ€? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rĂ€jĂ€htÀÀ kun pitĂ€is pÀÀstĂ€ puhumaan sulle 

"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ ainakin olen sinut sen asian kanssa, ettĂ€ herĂ€tĂ€n miehissĂ€ p*nohaluja. Olen ollut miesten mieleen sen 20 vuotta. Milloin olen upea, seksikĂ€s, hottis, milloin mitĂ€kin. Mun vastuulle jÀÀ, panenko vai en, ja millaisiin lĂ€hestymisiin tartun ja mihin en. Olen vaan otettu miestennihastumisista, ja siitĂ€kin, jos mies kĂ€y ihan kuumana ja sanoo haluavansa panna mua đŸ„°đŸ˜…đŸ”„ Huolestuttavampaa olis jos ei haluais.

On hyvĂ€ ,ettĂ€ olet sinut, koska usein sinunlaiset naiset ovat vaan pantavia, ei pahemmin muuten iske. 

No voi voi, jos teksti jotenkin herĂ€tti kateutta tai loukkasi. Minua on kosittu 3x ja kerran olen naimisissakin ollut. Joten se siitĂ€ sun halveeraus yrityksestĂ€ 🖕😅

Vierailija
11904/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Irl tarkoittaa in real life eli tosielÀmÀssÀ livenÀ

Vierailija
11905/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuoden vaihtuessa raketit oli kuin taivaalta saatavia timantteja. 

Vierailija
11906/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin laittaa viestin irl ettĂ€ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettĂ€ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikĂ€ pidĂ€ttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettĂ€ voitais olla yhdessĂ€. Eikö siis olis aika nĂ€hdĂ€? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rĂ€jĂ€htÀÀ kun pitĂ€is pÀÀstĂ€ puhumaan sulle 

"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D

SĂ€ voisit jĂ€ttÀÀ mun viestit rauhaan kun oot vain tÀÀllĂ€ kiusaamassa toisia. Kuinka masentava pitÀÀ oma elĂ€mĂ€ olla ettĂ€ jaksaa tÀÀllĂ€ trollata. Ei oo eka kerta kun vastaan mulle tÀÀllĂ€. 

Vierailija
11907/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MĂ€ laitan viestiĂ€ tĂ€nne, vastaa sĂ€ mulle irl" đŸ€ŁđŸ€Ł sivusta

Vierailija
11908/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ ei oo multa

Vierailija
11909/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ ainakin olen sinut sen asian kanssa, ettĂ€ herĂ€tĂ€n miehissĂ€ p*nohaluja. Olen ollut miesten mieleen sen 20 vuotta. Milloin olen upea, seksikĂ€s, hottis, milloin mitĂ€kin. Mun vastuulle jÀÀ, panenko vai en, ja millaisiin lĂ€hestymisiin tartun ja mihin en. Olen vaan otettu miestennihastumisista, ja siitĂ€kin, jos mies kĂ€y ihan kuumana ja sanoo haluavansa panna mua đŸ„°đŸ˜…đŸ”„ Huolestuttavampaa olis jos ei haluais.

On hyvĂ€ ,ettĂ€ olet sinut, koska usein sinunlaiset naiset ovat vaan pantavia, ei pahemmin muuten iske. 

No voi voi, jos teksti jotenkin herĂ€tti kateutta tai loukkasi. Minua on kosittu 3x ja kerran olen naimisissakin ollut. Joten se siitĂ€ sun halveeraus yrityksestĂ€ 🖕😅

Uskoo ken haluaa.TÀÀllĂ€ voi jokainen olla maailman kaunein ,halutuin,palvotuin ja mitĂ€ nyt sattuu haluamaan,kaikki onnistuu.😁

Vierailija
11910/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulette tietĂ€vĂ€nne toisten asioista. Kirjoitan tĂ€nne sillĂ€ tavalla ettĂ€ hĂ€n ymmĂ€rtÀÀ mutta te ÀÀliöt ette onneksi. EikĂ€ tarvikaan. 

Vierailija
11911/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VielĂ€kin Sinua đŸ€

Vierailija
11912/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ!

Vierailija
11913/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli.

Vierailija
11914/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On vain yksi ja oikea ******** 💞 hyvÀÀ yötĂ€

Vierailija
11915/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisi kiva lĂ€hteĂ€ yhdessĂ€ lenkille nenĂ€npÀÀt jÀÀssĂ€đŸ˜đŸ€ :)

n >m

Vierailija
11916/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ on kyllÀ aika erilainen musiikkimaku. Kertookohan se ettÀ ollaan oikeasti pohjimmiltaan ihan erilaisia. Oon kyllÀ usein yrittÀnyt oppia tykkÀÀmÀÀn metallimusiikista, kun serkun puoliso on metallimuusikko, mutta ei vain iske yhtÀÀn minuun.

Vierailija
11917/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaunista valhetta vain oli 

Vierailija
11918/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on esimerkiksi estetty henkilö niin varmaan ei oo muuta mahdollisuutta kuin kirjoitella tÀÀllÀ mutta ei kaikki oo estettyjÀ vaikka kirjoittelevatkin mut niin

Tuo edellinen oli sivuhaistattelija. đŸ’© 

Vierailija
11919/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

joo hyvÀ sit

Vierailija
11920/12008 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista valhetta vain oli