Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa viestin irl ettÀ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettÀ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikÀ pidÀttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettÀ voitais olla yhdessÀ. Eikö siis olis aika nÀhdÀ? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rÀjÀhtÀÀ kun pitÀis pÀÀstÀ puhumaan sulle
"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€ ainakin olen sinut sen asian kanssa, ettĂ€ herĂ€tĂ€n miehissĂ€ p*nohaluja. Olen ollut miesten mieleen sen 20 vuotta. Milloin olen upea, seksikĂ€s, hottis, milloin mitĂ€kin. Mun vastuulle jÀÀ, panenko vai en, ja millaisiin lĂ€hestymisiin tartun ja mihin en. Olen vaan otettu miestennihastumisista, ja siitĂ€kin, jos mies kĂ€y ihan kuumana ja sanoo haluavansa panna mua đ„°đ đ„ Huolestuttavampaa olis jos ei haluais.
On hyvÀ ,ettÀ olet sinut, koska usein sinunlaiset naiset ovat vaan pantavia, ei pahemmin muuten iske.
No voi voi, jos teksti jotenkin herĂ€tti kateutta tai loukkasi. Minua on kosittu 3x ja kerran olen naimisissakin ollut. Joten se siitĂ€ sun halveeraus yrityksestĂ€ đđ
Irl tarkoittaa in real life eli tosielÀmÀssÀ livenÀ
Vuoden vaihtuessa raketit oli kuin taivaalta saatavia timantteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa viestin irl ettÀ saako soittaa nyt mut en uskaltanut. Sulle joka sait viestin 20.12. Tiedoksi ettÀ mulla ei ole enÀÀ mitÀÀn mikÀ pidÀttelee. Molemmat ollaan tehty tahoillamme tilaa sille ettÀ voitais olla yhdessÀ. Eikö siis olis aika nÀhdÀ? Vastaa mulle irl. PÀÀ meinaa rÀjÀhtÀÀ kun pitÀis pÀÀstÀ puhumaan sulle
"vastaa mulle IRL" kiteyttÀnee koko paikan vallitsevan hengen ja ilmeiset ongelmat siinÀ. :D
SÀ voisit jÀttÀÀ mun viestit rauhaan kun oot vain tÀÀllÀ kiusaamassa toisia. Kuinka masentava pitÀÀ oma elÀmÀ olla ettÀ jaksaa tÀÀllÀ trollata. Ei oo eka kerta kun vastaan mulle tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MĂ€ laitan viestiĂ€ tĂ€nne, vastaa sĂ€ mulle irl" đ€Łđ€Ł sivusta
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ ei oo multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€ ainakin olen sinut sen asian kanssa, ettĂ€ herĂ€tĂ€n miehissĂ€ p*nohaluja. Olen ollut miesten mieleen sen 20 vuotta. Milloin olen upea, seksikĂ€s, hottis, milloin mitĂ€kin. Mun vastuulle jÀÀ, panenko vai en, ja millaisiin lĂ€hestymisiin tartun ja mihin en. Olen vaan otettu miestennihastumisista, ja siitĂ€kin, jos mies kĂ€y ihan kuumana ja sanoo haluavansa panna mua đ„°đ đ„ Huolestuttavampaa olis jos ei haluais.
On hyvÀ ,ettÀ olet sinut, koska usein sinunlaiset naiset ovat vaan pantavia, ei pahemmin muuten iske.
No voi voi, jos teksti jotenkin herĂ€tti kateutta tai loukkasi. Minua on kosittu 3x ja kerran olen naimisissakin ollut. Joten se siitĂ€ sun halveeraus yrityksestĂ€ đđ
Uskoo ken haluaa.TÀÀllĂ€ voi jokainen olla maailman kaunein ,halutuin,palvotuin ja mitĂ€ nyt sattuu haluamaan,kaikki onnistuu.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulette tietÀvÀnne toisten asioista. Kirjoitan tÀnne sillÀ tavalla ettÀ hÀn ymmÀrtÀÀ mutta te ÀÀliöt ette onneksi. EikÀ tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli.
On vain yksi ja oikea ******** đ hyvÀÀ yötĂ€
Olisi kiva lĂ€hteĂ€ yhdessĂ€ lenkille nenĂ€npÀÀt jÀÀssĂ€đđ€ :)
n >m
MeillÀ on kyllÀ aika erilainen musiikkimaku. Kertookohan se ettÀ ollaan oikeasti pohjimmiltaan ihan erilaisia. Oon kyllÀ usein yrittÀnyt oppia tykkÀÀmÀÀn metallimusiikista, kun serkun puoliso on metallimuusikko, mutta ei vain iske yhtÀÀn minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on esimerkiksi estetty henkilö niin varmaan ei oo muuta mahdollisuutta kuin kirjoitella tÀÀllÀ mutta ei kaikki oo estettyjÀ vaikka kirjoittelevatkin mut niin
Tuo edellinen oli sivuhaistattelija. đ©
Vierailija kirjoitti:
Kaunista valhetta vain oli
MikÀ?
??? Kokeilin vaan oonko bĂ€nneissĂ€ đ miks luki - kommentti oli ilmoitettu, kun yritin vastata useammankin kerran, mut ilmeisesti aloitus on liputettu, niin lainaaminen ei toimi.