Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vtu mikÀÀn tÀstÀ ei ollut totta. MistÀ vetoa? Ja mitÀ minÀ menin tekemÀÀn. Voi juma-
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Ette tunne, mutta rakastat? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Olen mielenvikainen. Sivuuta kommentti. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitÀÀn muuta paikkaa missÀ lÀtisette tuota jonninjoutavaa PASKAA te harhaiset ihmiset!?
Ne on juonut rÀhinÀviinaa.
TÀÀllĂ€ ei rĂ€hise kukaan muu kuin maksimissaan ap, ja hĂ€nkin hyvin hillitysti đ
Pakko myöntÀÀ ettÀ vÀhÀn polvissa tuntuu pehmeeltÀ kun vastaat mun katseeseen. Vaikka en mitÀÀn myönnÀkÀÀn. Salaa ihastelen. Oot vaan niin ihana.
Nyt laitan tunnisteen. Versace leopard kuvioiset bokseritđ
MÀ jotenkin vaan Àrsyynnyn sellasesta, jos kyselee liikaa, puhuu liikaa, on suora.
Toisaalta jos on todella tuttu ihminen, niin ei se silloin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitan tunnisteen. Versace leopard kuvioiset bokseritđ
Uuh
Kaipaan sun seuraa rakas. Laita tunnistettava tunniste tÀÀllĂ€, niin saat viestin irl. đ
Vierailija kirjoitti:
Vtu mikÀÀn tÀstÀ ei ollut totta. MistÀ vetoa? Ja mitÀ minÀ menin tekemÀÀn. Voi juma-
No mitÀ teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun viestiin vastaus. Ei muakaan kiinnosta viime viikon ja viikonlopun jÀlkeen. En todellakaan ala kuuntelee mitÀÀn masentuneen kiitoslauluja: mun ei kiinnosta mikÀÀn, oli vÀhÀn voimat loppu ja silti piti tehdÀ asioita, niin ei kiinnostanut mikÀÀn. Ei mun kiinnostanut edes vastata viestiin lyhyesti, vaan ignooraan kolme pÀivÀÀ koska ei nyt kiinnosta mikÀÀn. Jne. Hitto miten nega asenne voi ihmisellÀ olla. Pysyn suosiolla kaukana tÀmmöisistÀ verenimijöistÀ.
Vastaa hÀnelle suoraan eikÀ tÀnne!
Lukekoon tÀÀltĂ€, kun tÀÀllĂ€ kĂ€y, en minĂ€kÀÀn katsos viitsi, kun ei kiinnosta nyt laittaa, eikĂ€ kiinnosta hĂ€n enÀÀ đ„đ
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ teit ja mikÀ ei ollut totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielenvikainen. Sivuuta kommentti. :(
Toin kerran baarista panon kotiin, pantiin ja aamuyöstĂ€ mies sanoi rakastavansa minua. Olin ihan, ettĂ€ sellainen tapaus đ€Ł
Todella loppuun kaluttu juttu tĂ€mĂ€ meidĂ€n pelleily nyt. Edes kuolema ei ole nĂ€in kuollut, kun tĂ€mĂ€ juttu, tunnisteena -->đ€Łđ
Olihan se hauskaa ekan pĂ€ivĂ€n, sit alkoikin jo tökkii. -->đ€Łđ
suhteita syttyy ja sammuu, sellaista se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ teit?
Niin kerro nyt mitĂ€ teit ? EthĂ€n kertonut erÀÀlle, sain nimittĂ€in paheksuvan katseen erÀÀltĂ€ ja ihmettelin mistĂ€ syystĂ€ đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
suhteita syttyy ja sammuu, sellaista se on
Joo ja varsinkin jos toisella osapuolella ei ole mitÀÀn avuja pitÀÀ suhdetta yllĂ€, tarttuu oljenkorsiin ja luulee ettĂ€ jopa vinoilemalla ja sikailemalla yllĂ€pidetÀÀn jotakin niin kyllĂ€ siinĂ€ mennÀÀn p*rse edellĂ€ pusikkoon kovalla rytinĂ€llĂ€ đ€Łđ tulipahan tĂ€mĂ€kin nĂ€htyĂ€.
YksinÀÀn olen palstalla. Juttelen itselleni.