Kauheimmat/oudoimmat treffit
Noniin.
Jatkakaa kävelyn ja lenkin määrittelyä siellä toisessa ketjussa.
Mulla ei mitään tosi kamalia, ainoa mikä tulee mieleen on, kun nuorena hölmönä kutsuin ekoilla treffeillä miehen kotiini. Alkoi marista, etten ole asentanut lamppua keittiön kattoon. Sanoin, että hoida homma jos häiritsee ja heitin ukon ulos.
Kommentit (9)
Ne sitten olikin sun ekat ja ainoat treffisi.
Olin sopinut treffit kahvilassa miehen kanssa.
Odotin miestä kahvilan pöydässä.
Yhtäkkiä treffeille ilmestyikin Puppa 👴🏻.
Olin nuorena treffeillä kunnolliselta vaikuttavan miehen kanssa. Hänen aikansa oli niin kortilla, että tapasi minut työmatkallaan. Hänen virka-asuunsa kuuli ase. En nähnyt sitä, mutta niin kertoi ja minä pelkäsin, että jos sanon poikkipuolisen sanan, niin sehän voi ampua!
Itse olin joskus puistotreffeillä, josta sitten illalla siirryttiin deitin kotiin. Esitteli mulle keittiön komeroon tunkemaansa homeista pakasterasiaa, kun ei kuulemma pysty tiskata sitä, kun ällöttää liikaa. En ymmärrä, miksi se oli siellä kaapissa...
Vierailija kirjoitti:
Kävelylenkki ei ole treffit.
Itse asiassa yksi parhaista deittiavoista 1-2 kerroilla. Kävely (jos on normaaliälyinen ja ymmärtää mitä kävelyllä tarkoitetaan) on erinomainen tapa tutustua uuteen ihmiseen ulkoilmassa. Ympäriltä löytyy väkisin puhuttavaa ja kommentoitavaa, millä sulattaa jää tuntemattoman kanssa. Lisäksi terveellistä ja edullista.
Syyshelle,kuuma kuudennen kerroksen kämppä ja mies poltti kalapuikkoja pohjaan.
Sillä ei ollu paitaa ja selkä oli täynnä finnejä ja luomia. Liian laihaki oli,housut melkein tippui. Ei kiihottavaa ja päänsärky tuli siitä kärystä ja kuumuudesta. Pussattiin vähän mutta ei oikein löytynyt kemiaa ja lähdin kotiin. Ekat ja viimeiset rehvit.
Joo ja olin nuori,nykyään en menisi ekoilla rehveillä miehen luo.
Olit nuorena treffeillä vanhan kanssa?