Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Ei mulla ole mitÀÀn ongelmaa enkÀ vaadi mitÀÀn. MeillÀ on vain eri tyyppiset persoonat/kommunikaatiotyylit silleen.
HÀnen mielestÀÀn olen kai overthinkeri, vaikka en ole edes kertonut hÀnelle mitÀÀn nÀistÀ ajatuksistani enkÀ aio kertoa :D
Tai ehkÀ yhden asian sanon, koska muuten saatan vahingossa mölÀyttÀÀ siihen liittyen jotain passiivisaggressiivista
Okei, joo asia selvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se suorapuheisen totuus ei ole oikea. Suora puhe voi olla myös todella törkeÀÀ ja loukkaavaa. Olen törmÀnnyt tÀllaiseen "rehelliseen" suorasuuhun, jonka "totuus" meni metsÀÀn niin ettÀ suurimmatkin hongat ryskyi.
HÀn ei siis mitÀÀn ns. totuuksia lauo, on vain suora ihminen toiminnassaan ja puheissaankin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se suorapuheisen totuus ei ole oikea. Suora puhe voi olla myös todella törkeÀÀ ja loukkaavaa. Olen törmÀnnyt tÀllaiseen "rehelliseen" suorasuuhun, jonka "totuus" meni metsÀÀn niin ettÀ suurimmatkin hongat ryskyi.
Ei mennyt. Mutta en tarkoita sinua tÀssÀ.
SiinÀ on yksi juttu. Joku tai jotkut tekee oletuksia. HeillÀ on oikeus siihen omasta mielestÀÀn eli he tietÀvÀt totuuden. SitÀ ei saisi kyseenalaistaa. Mutta itse kohde ei saisi mukamas tehdÀ oletuksia. Ja sen saa kyseenalaistaa.
Silleen ei peli vetele.
Oot niin ihana kun pyysit seuraksi lounaalle. Tai no, oot vaan niin ihana. Tekis mieli laittaa taskuun ja viedÀ kotiin.
T
Eikö ole mitÀÀn muuta paikkaa missÀ lÀtisette tuota jonninjoutavaa PASKAA te harhaiset ihmiset!?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin rehellisyydestĂ€. Ei ihmisistĂ€ jotka pÀÀttelee asioita ja huutelee ne suorapuheisesti. EihĂ€n siinĂ€ tapauksessa mitÀÀn totuutta ole, vaan jonkun mielevÀÀnteiden oksennus đ tuollaiset ei edes ymmĂ€rrĂ€ mitĂ€ on pysyĂ€ faktoissa ja mikĂ€ totuus on. Totuus ei ole kenenkÀÀn pÀÀtelmĂ€ tai mielenvÀÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitÀÀn muuta paikkaa missÀ lÀtisette tuota jonninjoutavaa PASKAA te harhaiset ihmiset!?
Nyt on ollut kyllÀ ihan asiallista ja pohdiskelevaa kirjoittelua.
Kokonaisuutta tarkasteltaessa on olennaista huomioida eri nÀkökulmien merkitys. Prosessi etenee vaiheittain ja muodostaa ajan myötÀ selkeÀmmÀn kuvan. TÀssÀ yhteydessÀ voidaan todeta, ettÀ asiat kytkeytyvÀt toisiinsa tavalla, joka avaa mahdollisuuksia jatkotarkastelulle. Lopputulos heijastaa tehtyjÀ valintoja ja luo pohjaa seuraaville askelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut kyllÀ ihan asiallista ja pohdiskelevaa kirjoittelua.
Kirjoittelua?Lukeeko tollo ketjun otsikossa kirjoittele jonninjoutavaa PASKAA???
Vierailija kirjoitti:
Oot niin ihana kun pyysit seuraksi lounaalle. Tai no, oot vaan niin ihana. Tekis mieli laittaa taskuun ja viedÀ kotiin.
T
Kuka olet...?
Kohta on kuminauha koetuksella tulee sellanen paskapyyttoni ettĂ€ jÀÀ lohikÀÀrmedildotkin kakkoseksi đ±
Vierailija kirjoitti:
Ne on juonut rÀhinÀviinaa.
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Sun viestiin vastaus. Ei muakaan kiinnosta viime viikon ja viikonlopun jÀlkeen. En todellakaan ala kuuntelee mitÀÀn masentuneen kiitoslauluja: mun ei kiinnosta mikÀÀn, oli vÀhÀn voimat loppu ja silti piti tehdÀ asioita, niin ei kiinnostanut mikÀÀn. Ei mun kiinnostanut edes vastata viestiin lyhyesti, vaan ignooraan kolme pÀivÀÀ koska ei nyt kiinnosta mikÀÀn. Jne. Hitto miten nega asenne voi ihmisellÀ olla. Pysyn suosiolla kaukana tÀmmöisistÀ verenimijöistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 46 vuotiaista naista. Tuletko kÀvelylle EtelÀ-HelsingissÀ?
Kuka kaipaa?
Oikea 46 vuotias tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TKuka olet...?
Tarviitko hetun ja kotiosoitteenkin?
Onks etelÀ-Helsinki tuolla viikkarin sataman toisessa pÀÀssÀ?
Vierailija kirjoitti:
Sun viestiin vastaus. Ei muakaan kiinnosta viime viikon ja viikonlopun jÀlkeen. En todellakaan ala kuuntelee mitÀÀn masentuneen kiitoslauluja: mun ei kiinnosta mikÀÀn, oli vÀhÀn voimat loppu ja silti piti tehdÀ asioita, niin ei kiinnostanut mikÀÀn. Ei mun kiinnostanut edes vastata viestiin lyhyesti, vaan ignooraan kolme pÀivÀÀ koska ei nyt kiinnosta mikÀÀn. Jne. Hitto miten nega asenne voi ihmisellÀ olla. Pysyn suosiolla kaukana tÀmmöisistÀ verenimijöistÀ.
Vastaa hÀnelle suoraan eikÀ tÀnne!
NiitÀ on vauva-sivusto vÀÀrÀllÀÀn myös. :)