Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu mikÀÀn tÀstÀ ei ollut totta. MistÀ vetoa? Ja mitÀ minÀ menin tekemÀÀn. Voi juma-
No mitÀ teit?
Niin kerro nyt mitĂ€ teit ? EthĂ€n kertonut erÀÀlle, sain nimittĂ€in paheksuvan katseen erÀÀltĂ€ ja ihmettelin mistĂ€ syystĂ€ đ€Ż
đ Laulan ympĂ€ri kyliĂ€ đ
Arvelinkin tapas olevan tĂ€mĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Ette tunne, mutta rakastat? Hmm.
Olen mielenvikainen. Sivuuta kommentti. :(
Toin kerran baarista panon kotiin, pantiin ja aamuyöstĂ€ mies sanoi rakastavansa minua. Olin ihan, ettĂ€ sellainen tapaus đ€Ł
Seksin huumassa voi puhua mitÀ sattuu. MinÀkin olen puhunut, tosin en mitÀÀn rakastamisjuttuja vaan muita. Varmaan kyseinen mies joskus jÀlkeenpÀin miettinyt, ettÀ siinÀ oli kyllÀ cringe muija xD
NÀin hÀnet kauempaa viime talvena, ja hÀn kÀÀntyili ja kuikuili, niin tein tahalleen hÀnelle sellaisen vihaisen/nyreÀn ilmeen. HÀn nÀytti joltain animehahmolta, niin minua huvitti suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tunnustaa syntini.
Et.
Milloinkas meidĂ€n tiistaiset nĂ€kemiset jatkuu? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et.
đ
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ nyt tÀysin jÀrjetöntÀ roikkua tÀÀllÀ anonyymissÀ verkossa perÀssÀsi, ja ajautua vielÀ tuntemattomien kanssa rysyyn.
En ole uskaltanut sitĂ€ tÀÀllĂ€ sanoa kun en tiedĂ€ mikĂ€ on totta, ja kun emme tunne irl, mutta tuntuu siltĂ€, ettĂ€ minĂ€ rakastan sinua. Toki, jos koet sen ei-toivottuna niin syön oitis sanani. đ€
Ette tunne, mutta rakastat? Hmm.
Olen mielenvikainen. Sivuuta kommentti. :(
NiinhÀn me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun myönnyt antamaan kakkosta, olenkin jo kyllÀstynyt pelkkÀÀn pinppaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!
Ei ole minun pÀÀtettÀvissÀni, sinun on. LisÀksi voisit jÀttÀÀ toivotukset toivottamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas. đ
Whos she
He.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi DI ketju poistettu. Joku on kateellinen DI tutkinnon omaaville. Tosin syystĂ€kin đ. Tuo koulutus vaatii erityistĂ€ Ă€lykkyyttĂ€ ja soveltamiskykyĂ€. Ihan parhaita aviomiehiĂ€ đ
PÀÀtit sitten roiskaista horinasi viereiseen ketjuun! Olisit tehnyt vaikka uuden, 'insinöörien ja di-i:n massa työttömyys'!
Nainen nyt mÀ teen sulle syysvauvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan.
En tiedĂ€ mistĂ€ pompsahti mieleen, ex mies aikoinaan haki lasten tapaamisia tuomarilta, sanoi hakevansa tapaamiset samalla minuun đ "saisinko jonkinlaiset tapaamiset myös ex vaimoon" đ pienesti muljautin silmiĂ€, ja tuomari katsoi lasiensa takaa kulmia kurtistellen, tyypillĂ€ oli laajennettu lĂ€hestymiskielto đ ohis. Anteeks.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitÀ toimenpidettÀ tekemiseksi voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ookoo. Se kumi venyy hyvinkin kun tunget sinne new born babyn, poksautat parparan sitten syksyllÀ niin voit hoitaa sitÀ mikÀ mikÀ maassasi.
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn vaikea vielÀ ennustaa, milloin. Vihjailen sitten.
TÀmÀ on suurta itsepetosta, johon sinÀ osallistut.
đ Laulan ympĂ€ri kyliĂ€ đ