Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on suurta itsepetosta, johon sinÀ osallistut.
Ei ole kuin tÀyttÀ tyhmyyttÀ tÀÀllÀ huutaa kaipausta tuuleen. Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!
Ei ole minun pÀÀtettÀvissÀni, sinun on. LisÀksi voisit jÀttÀÀ toivotukset toivottamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa.
No minÀ lopetan tÀhÀn ja hiljenen. Viimeiset terveiset kaikille: vihaan ytimiÀ myöten teistÀ jokaista. HyvÀsti.
Onpas raivoa tuntemattomia ihmisiÀ kohtaan. Oletko ajatellut, ettÀ ei ole kovin aikuismaista oksentaa sivullisille omaa pahaa oloaan?
Jos on itse asiat juntturaan laittanut, ainoastaan itse ne voi oikaista. Et halunnut, vaikka yritin eri keinoin. Voit syyttÀÀ jÀÀrÀpÀisyyttÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko tunnustaa syntini.
Ole hyvÀ.
Olen yllÀpitÀnyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nÀyttÀnyt vihreetÀ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedÀ miks nÀin tein. Pelleilin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!
Ei ole minun pÀÀtettÀvissÀni, sinun on. LisÀksi voisit jÀttÀÀ toivotukset toivottamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa.
No minÀ lopetan tÀhÀn ja hiljenen. Viimeiset terveiset kaikille: vihaan ytimiÀ myöten teistÀ jokaista. HyvÀsti.
đ Sivusta
Aina kun nolottaa oma kommentti, voi sanoa, ettÀ se olikin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nolottaa oma kommentti, voi sanoa, ettÀ se olikin sivusta.
Totta, SIVUSTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ.
Olen yllÀpitÀnyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nÀyttÀnyt vihreetÀ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedÀ miks nÀin tein. Pelleilin ?
Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedÀ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillÀ! EhkÀ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan.
No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ.
PyydÀ anteeksi oikeassa elÀmÀssÀ hÀneltÀ, jota kohtaan olet toiminut vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas meidĂ€n tiistaiset nĂ€kemiset jatkuu? đ
Ei milloinkaan.
En tiedĂ€ mistĂ€ pompsahti mieleen, ex mies aikoinaan haki lasten tapaamisia tuomarilta, sanoi hakevansa tapaamiset samalla minuun đ "saisinko jonkinlaiset tapaamiset myös ex vaimoon" đ pienesti muljautin silmiĂ€, ja tuomari katsoi lasiensa takaa kulmia kurtistellen, tyypillĂ€ oli laajennettu lĂ€hestymiskielto đ ohis. Anteeks.
Vakka ja kansi. Jos siis olet se Pasin perÀÀn ulvova, 50 randomin kanssa nettideitissÀ samaan aikaan jutteleva epÀtoivoinen tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas raivoa tuntemattomia ihmisiÀ kohtaan. Oletko ajatellut, ettÀ ei ole kovin aikuismaista oksentaa sivullisille omaa pahaa oloaan?
Antakaa olla. Toi on sen terveinen sen kaivatulle, eikÀ sen tarvitse kenenkÀÀn vaatimuksesta olla ruusunpunaista. Eikö sekin ole aikuismaista, ettÀ kestÀÀ muiden muitakin kuin halipusiajatuksia, varsinkin kun ne tÀÀllÀ vain pökÀleitÀ tuuleen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot niin ihana kun pyysit seuraksi lounaalle. Tai no, oot vaan niin ihana. Tekis mieli laittaa taskuun ja viedÀ kotiin.
TKuka olet...?
Tarviitko hetun ja kotiosoitteenkin?
KyllÀ mielellÀÀn. Aloitetaan kuitenkin nimestÀ ja siitÀ, ketÀ kaipaat.
Aurinko paistoi risukasaan syksyn. Sitten aurinko muutti mielensÀ ja pÀÀtti, ettÀ jos risukasaan paistaa liian paljon, se kuivuu ja syttyy tuleen. Siksi se tökkÀsi kyynÀrpÀÀllÀ sadepilveÀ, joka varisutti risukasaan jÀÀkylmÀÀ vettÀ. Risukasa viileni ja litistyi maan tasalle. Ajan oloon risukasa maatui, ja sen paikalle nousi kevÀÀllÀ versoja, joihin puhkesi valkeita kukkia.
En ole ikinÀ kelvannut kenellekÀÀn vaikka kaikki sanovat miten minusta saisi joku hyvÀn puolison. YrittÀnyt olen kyllÀ. Jotkut on ehkÀ tarkoitettu vain kulkemaan tÀmÀ elÀmÀ tÀysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla. Toi on sen terveinen sen kaivatulle, eikÀ sen tarvitse kenenkÀÀn vaatimuksesta olla ruusunpunaista. Eikö sekin ole aikuismaista, ettÀ kestÀÀ muiden muitakin kuin halipusiajatuksia, varsinki
Saan minÀ reagoida, kun minulle puhutaan törkeÀsti. Keskity omaan kaipaukseesi.
KesÀ hiekka meri niitÀkin ikÀvÀ, lÀmpimiÀ iltoja,ihania ihmisiÀ.
SinÀ vihaaja-hyvÀstijÀttÀjÀ, laita tunniste, niin tietÀÀ poistua tÀstÀ lÀÀvÀstÀ.