Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10301/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!

Ei ole minun pÀÀtettÀvissÀni, sinun on. LisÀksi voisit jÀttÀÀ toivotukset toivottamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa.

No minÀ lopetan tÀhÀn ja hiljenen. Viimeiset terveiset kaikille: vihaan ytimiÀ myöten teistÀ jokaista. HyvÀsti.

Vierailija
10302/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on suurta itsepetosta, johon sinÀ osallistut.

Ei ole kuin tÀyttÀ tyhmyyttÀ tÀÀllÀ huutaa kaipausta tuuleen. Tirsk!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10303/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!

Ei ole minun pÀÀtettÀvissÀni, sinun on. LisÀksi voisit jÀttÀÀ toivotukset toivottamatta, jos ei ole parempaa sanottavaa.

No minÀ lopetan tÀhÀn ja hiljenen. Viimeiset terveiset kaikille: vihaan ytimiÀ myöten teistÀ jokaista. HyvÀsti.

Onpas raivoa tuntemattomia ihmisiÀ kohtaan. Oletko ajatellut, ettÀ ei ole kovin aikuismaista oksentaa sivullisille omaa pahaa oloaan?

Vierailija
10304/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos on itse asiat juntturaan laittanut, ainoastaan itse ne voi oikaista. Et halunnut, vaikka yritin eri keinoin. Voit syyttÀÀ jÀÀrÀpÀisyyttÀsi.

Vierailija
10305/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tunnustaa syntini.

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Vierailija
10306/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅 Sivusta

Vierailija
10307/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun nolottaa oma kommentti, voi sanoa, ettÀ se olikin sivusta.

Vierailija
10308/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun nolottaa oma kommentti, voi sanoa, ettÀ se olikin sivusta.

Totta, SIVUSTA

Vierailija
10309/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedĂ€ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillĂ€! EhkĂ€ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan. 

No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!

Vierailija
10310/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

PyydĂ€ anteeksi oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ hĂ€neltĂ€, jota kohtaan olet toiminut vÀÀrin. 

Vierailija
10311/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas meidĂ€n tiistaiset nĂ€kemiset jatkuu? 😉

Ei milloinkaan.

En tiedĂ€ mistĂ€ pompsahti mieleen, ex mies aikoinaan haki lasten tapaamisia tuomarilta, sanoi hakevansa tapaamiset samalla minuun 😅 "saisinko jonkinlaiset tapaamiset myös ex vaimoon" 😅 pienesti muljautin silmiĂ€, ja tuomari katsoi lasiensa takaa kulmia kurtistellen, tyypillĂ€ oli laajennettu lĂ€hestymiskielto 😅 ohis. Anteeks.

Vakka ja kansi. Jos siis olet se Pasin perÀÀn ulvova, 50 randomin kanssa nettideitissĂ€ samaan aikaan jutteleva epĂ€toivoinen tollo. 

Vierailija
10312/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas raivoa tuntemattomia ihmisiÀ kohtaan. Oletko ajatellut, ettÀ ei ole kovin aikuismaista oksentaa sivullisille omaa pahaa oloaan?

Antakaa olla. Toi on sen terveinen sen kaivatulle, eikÀ sen tarvitse kenenkÀÀn vaatimuksesta olla ruusunpunaista. Eikö sekin ole aikuismaista, ettÀ kestÀÀ muiden muitakin kuin halipusiajatuksia, varsinkin kun ne tÀÀllÀ vain pökÀleitÀ tuuleen. Sivusta

Vierailija
10313/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot niin ihana kun pyysit seuraksi lounaalle. Tai no, oot vaan niin ihana.  Tekis mieli laittaa taskuun ja viedĂ€ kotiin. 
T

Kuka olet...?

Tarviitko hetun ja kotiosoitteenkin?

KyllÀ mielellÀÀn. Aloitetaan kuitenkin nimestÀ ja siitÀ, ketÀ kaipaat.

Vierailija
10314/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aurinko paistoi risukasaan syksyn. Sitten aurinko muutti mielensÀ ja pÀÀtti, ettÀ jos risukasaan paistaa liian paljon, se kuivuu ja syttyy tuleen. Siksi se tökkÀsi kyynÀrpÀÀllÀ sadepilveÀ, joka varisutti risukasaan jÀÀkylmÀÀ vettÀ. Risukasa viileni ja litistyi maan tasalle. Ajan oloon risukasa maatui, ja sen paikalle nousi kevÀÀllÀ versoja, joihin puhkesi valkeita kukkia.

Vierailija
10315/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaanko vielÀ palleroa?

Vierailija
10316/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole ikinÀ kelvannut kenellekÀÀn vaikka kaikki sanovat miten minusta saisi joku hyvÀn puolison. YrittÀnyt olen kyllÀ. Jotkut on ehkÀ tarkoitettu vain kulkemaan tÀmÀ elÀmÀ tÀysin yksin.

Vierailija
10317/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa olla. Toi on sen terveinen sen kaivatulle, eikÀ sen tarvitse kenenkÀÀn vaatimuksesta olla ruusunpunaista. Eikö sekin ole aikuismaista, ettÀ kestÀÀ muiden muitakin kuin halipusiajatuksia, varsinki

Saan minÀ reagoida, kun minulle puhutaan törkeÀsti. Keskity omaan kaipaukseesi.

Vierailija
10318/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KesÀ hiekka meri niitÀkin ikÀvÀ, lÀmpimiÀ iltoja,ihania ihmisiÀ.

Vierailija
10319/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinÀ vihaaja-hyvÀstijÀttÀjÀ, laita tunniste, niin tietÀÀ poistua tÀstÀ lÀÀvÀstÀ.

Vierailija
10320/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En olisi uskonut.

Ketju on lukittu.