Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10221/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EntÀ jos on ylirehellinen eli liian rehellinen?

Jos ei ole pahantahtoinen, niin ei kai se haittaa?

Itse olen kyllĂ€ nyt joululomalla maannut yksin yöllĂ€ sĂ€ngyssĂ€ nĂ€in: đŸ‘č kun olen miettinyt hĂ€nen suoruuttaan xD 

Ei hĂ€n siis mitÀÀn pahantahtoista ole tehnyt tai sanonut tai muutenkaan mitÀÀn vÀÀrÀÀ, mutta en vaan oikein ehkĂ€ pidĂ€ liiasta suoruudesta joka voi venytellĂ€ helposti kohteliaisuuden rajoja. Vaikka toisaalta suoran henkilön kanssa on helppo olla. 
Mutta luulen, ettĂ€ hengailen nyt hetken hĂ€nen kanssaan ja katselen itselleni jotain sopivampaa seuraa. 

Vierailija
10222/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan 46 vuotiaista naista. Tuletko kĂ€velylle EtelĂ€-HelsingissĂ€? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllĂ€ nyt joululomalla maannut yksin yöllĂ€ sĂ€ngyssĂ€ nĂ€in: đŸ‘č kun olen miettinyt hĂ€nen suoruuttaan xD 

Ei hĂ€n siis mitÀÀn pahantahtoista ole tehnyt tai sanonut tai muutenkaan mitÀÀn vÀÀrÀÀ, mutta en vaan oikein ehkĂ€ pidĂ€ liiasta suoruudesta joka voi venytellĂ€ helposti kohteliaisuuden rajoja. Vaikka toisaalta suoran henkilön kanssa on helppo olla. 
Mutta luulen, ettĂ€ hengailen nyt hetken hĂ€nen kanssaan ja katselen itselleni jotain sopivampaa seuraa. 

LisĂ€ys kun unohtui tuolta vĂ€listĂ€, eli olen nyt joululomalla maannut VÄLILLÄ yksin yöllĂ€ sĂ€ngyssĂ€ noin.. 

en sentÀÀn jatkuvasti tai monen monta kertaa :D 

Vierailija
10224/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!

Vierailija
10225/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-miehen viesti, tĂ€tĂ€ olemme odottaneet. đŸżđŸ€©đŸ«đŸ§‹

Sinunhan kirjoittamia nuo paskantikistykset ovat. 

No eivĂ€t todellakaan ole. 

ÄlĂ€ valehtele. Kukaan muu kuin noiden kirjoittaja ei todellakaan ole odottanut tuota sontaa.

/sivusta

Vierailija
10226/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan 46 vuotiaista naista. Tuletko kĂ€velylle EtelĂ€-HelsingissĂ€? 

Kuka kaipaa? 

Vierailija
10227/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se ettĂ€ vaadit kohteliasta kohtelua aina poikkeuksetta. Kuten kerroit, et kestĂ€ suoruutta ja ehkĂ€ rehellisyyttĂ€. On todellakin rehellistĂ€ sanoa tĂ€mĂ€ asia ÀÀneen mutta sitĂ€ toista henkilöÀ ei saisi syyttÀÀ ollenkaan omien ongelmien takia. 

Olen itse suora ja rehellinen, olen oppinut myös hyvin sensitiiviseksi mutta ongelma tÀssÀkin on se ettÀ sekÀÀn ei pahimmillaan ole hyvÀ eikÀ kelpaa. TÀhÀn vielÀ lisÀksi pitÀisi pidÀttÀytyÀ ja olla vain toista varten.

TÀhÀn ei vain enÀÀ pysty joten raja tulee tÀssÀ kohdassa. TÀmÀ raja erottaa ihmiset.

Vierailija
10228/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-miehen viesti, tĂ€tĂ€ olemme odottaneet. đŸżđŸ€©đŸ«đŸ§‹

Sinunhan kirjoittamia nuo paskantikistykset ovat. 

No eivĂ€t todellakaan ole. 

ÄlĂ€ valehtele. Kukaan muu kuin noiden kirjoittaja ei todellakaan ole odottanut tuota sontaa.

/sivusta

Voit uskoa mitÀ haluat. En ota niitÀ niin vakavasti.

Vierailija
10229/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta ajattelit vielÀ ettÀ tÀmmöstÀ jaksaa? Suksi helevettiin oikeasti!

Aren't you a doll 

Vierailija
10230/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sÀ oikein odotat? Kuvittelet mielessÀsi suhteen johonkin ihmiseen jonka kanssa todellisuudessa sulla ei ole mitÀÀn kanssakÀymistÀ josta tuollaiset harhat edes voisi saada alkunsa? Surkuhupaisa ajatus, ettÀ tÀÀllÀ olet juttelevinasi kuin suhteen toiselle osapuolelle ja kÀsket suksimaan helevettiin. Mieti nyt, oletko ehkÀ lÀÀkityksen tarpeessa. Tuo ei ole tervettÀ.

Vierailija
10231/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sÀ oikein odotat? Kuvittelet mielessÀsi suhteen johonkin ihmiseen jonka kanssa todellisuudessa sulla ei ole mitÀÀn kanssakÀymistÀ josta tuollaiset harhat edes voisi saada alkunsa? Surkuhupaisa ajatus, ettÀ tÀÀllÀ olet juttelevinasi kuin suhteen toiselle osapuolelle ja kÀsket suksimaan helevettiin. Mieti nyt, oletko ehkÀ lÀÀkityksen tarpeessa. Tuo ei ole tervettÀ.

MitÀ sÀ taas horiset vaikka et tiedÀ mitÀÀn kenenekÀÀn tilanteista tÀÀllÀ. Hae sinÀ itsellesi se lÀÀkitys kun harhoissasi tÀÀllÀ luulet tietÀvÀsi muiden asiat.

sivusta

Vierailija
10232/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joskus se suorapuheisen totuus ei ole oikea. Suora puhe voi olla myös todella törkeÀÀ ja loukkaavaa. Olen törmÀnnyt tÀllaiseen "rehelliseen" suorasuuhun, jonka "totuus" meni metsÀÀn niin ettÀ suurimmatkin hongat ryskyi.

Vierailija
10233/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai ehkĂ€ tĂ€mĂ€ kuvaa paremmin sitĂ€ kun makaan yksin yöllĂ€ vittttuuntuneena miettimĂ€ssĂ€ jotain mitĂ€ hĂ€n sanoi: đŸČ

Vierailija
10234/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ laitoin mun kaivatulle jo viestiĂ€. 

EhkÀ te joskus tuon tappelun ja toistenne haukkumisen tÀÀllÀ lopetatte. Se on morjens!

Vierailija
10235/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ aloita tuota saarnaa. Hanki itelles pillerit.

Vierailija
10236/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
10237/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se ettÀ vaadit kohteliasta kohtelua aina poikkeuksetta. Kuten kerroit, et kestÀ suoruutta ja ehkÀ rehellisyyttÀ. On todellakin rehellistÀ sanoa tÀmÀ asia ÀÀneen mutta sitÀ toista henki

Sivusta vain, aika jyrkkiÀ tulkintoja teet tÀmÀn toisen tuntemattoman kommentista. Ihminen, jota ajattelet tuskin on tÀssÀ. MielestÀni tuo henkilö oli hyvin armollinen ja ymmÀrtÀvÀ suorasukaista ihmistÀ kohtaan, mutta totesi myös ettei pidÀ liiallisesta suoruudesta.

Vierailija
10238/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se ettÀ vaadit kohteliasta kohtelua aina poikkeuksetta. Kuten kerroit, et kestÀ suoruutta ja ehkÀ rehellisyyttÀ. On todellakin rehellistÀ sanoa tÀmÀ asia ÀÀneen mutta sitÀ toista henki

Ei mulla ole mitÀÀn ongelmaa enkĂ€ vaadi mitÀÀn. MeillĂ€ on vain eri tyyppiset persoonat/kommunikaatiotyylit silleen. 
HĂ€nen mielestÀÀn olen kai overthinkeri, vaikka en ole edes kertonut hĂ€nelle mitÀÀn nĂ€istĂ€ ajatuksistani enkĂ€ aio kertoa :D 

Tai ehkĂ€ yhden asian sanon, koska muuten saatan vahingossa mölĂ€yttÀÀ siihen liittyen jotain passiivisaggressiivista 

Vierailija
10239/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sivusta vain, aika jyrkkiÀ tulkintoja teet tÀmÀn toisen tuntemattoman kommentista. Ihminen, jota ajattelet tuskin on tÀssÀ. MielestÀni tuo henkilö oli hyvin armollinen ja ymmÀrtÀvÀ suorasukaista ihmistÀ kohtaan, mutta totesi myös ettei pidÀ liiallisesta suoruudesta.

SinÀ et ehkÀ ymmÀrrÀ samalla tavalla kuin minÀ. Ei kannata puuttua aina kaikkeen, sekÀÀn ei ole hyvÀksi. Olin todellakin kohtelias. Kiitos kuitenkin hyvÀstÀ huomiostasi joka kannattaa pitÀÀ mielessÀ.

Vierailija
10240/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan sua M(n). PÀÀsisinpĂ€ kauas menneisyyteen niin tekisin aloitteen. 🧡

Ketju on lukittu.