Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9661/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetinen paska on paras liukaste.

No hyi helvetti nÀin suoraan sanottuna. EpÀhygieenistÀ ja kaikenlisÀksi vielÀ ihan helvetin sairaan laitonta.

Ei suolihuuhtelusta puhuta rikoslaissa. Itse tykkÀÀn ettÀ ensin ripuli, sitten pipuli. SillÀ sipuli.

Vierailija
9662/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi on ystÀvÀmiehiÀ :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9663/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko minun eroavan?

SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.

Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka on sattunut saamaan.

MitÀÀ.. minÀ olen yksin koska hÀn tietty ei ole tÀssÀ.

Sivusta

Vierailija
9664/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut vain ulkonÀöstĂ€si vaan sydĂ€mestĂ€si. Se nyt vaan on niin, ettĂ€ sun tissit on siinĂ€ vĂ€lissĂ€. 

Vierailija
9665/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut vain ulkonÀöstĂ€si vaan sydĂ€mestĂ€si. Se nyt vaan on niin, ettĂ€ sun tissit on siinĂ€ vĂ€lissĂ€. 

😁

Vierailija
9666/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö tĂ€nne voi enÀÀ linkittÀÀ talveen sopivia kappaleita (Chris Rea: Winter Song)?  Yritin, muttei mennyt lĂ€pi. 

Vierailija
9667/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?

Minuako tarkoitat, olen puhunut oppaistani. KyllÀ minun kanssani nimenomaan voi kommunikoida ihan suoraan ja sitÀ olen toivonutkin. Olen ihan tavallinen ihminen. Kerro mitÀ mielessÀsi on.

Kiitos mode kun avasit yhteyden. MitÀ olet itsestÀsi oppinut?

En ole kuitenkaan mode. 

Sen olet itsestÀsi oppinut?

Miksi olet vain ilkeÀ etkÀ osaa olla yhteydessÀ normaalilla tavalla? Ei minun ole tarvinnut oppia itsestÀni uutta mutta olen oppinut itsestÀni lisÀÀ, hoksannut uusia asioita, sa

Millaisia asiouta olet hokannut jne? Ilkeys on nyt omassa tulkinnassasi, nĂ€mĂ€ ovat vain kysymyksiĂ€. 

Vierailija
9668/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tĂ€nne voi enÀÀ linkittÀÀ talveen sopivia kappaleita (Chris Rea: Winter Song)?  Yritin, muttei mennyt lĂ€pi. 

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle on jÀÀnyt traumoja vaikeasti autistisista ulisijoista, jotka ekolalialisesti hoilottavat samaa virttĂ€. Itse ala-asteella kehitin Erityis Harjaantumis Alkeiden-opetusryhmistĂ€ EHA-haukkumasanan nĂ€ille vammaisille ja kĂ€ytöshĂ€iriöisille. Matkin kotona Ă€itini seurassa heitĂ€ ja nauretaan yhdessĂ€. 

Ollaan molemmat persoonanhĂ€iriöisiĂ€, muttei tyhmiĂ€ vaan juurikin hillittyjĂ€ ja Ă€lykkĂ€itĂ€. KöyhĂ€llĂ€ halvat huvit , Ă€lykkÀÀllĂ€ Ă€imisteltĂ€vĂ€t, persoonanhĂ€iriöisellĂ€ persoonalliset 😆😆😆😆😆😆😆

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9670/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Mode, Mode" nÀkyy pÀivÀn kommenteissa.

Ei liity millÀÀn tavalla "poistuneeseen vokaaliin" jota m*deraattoriksi tai jopa Vauvan toimittajaksi on usein oletettu. HĂ€n ei enÀÀ konnentoi missÀÀn sivuston ketjussa, vain omassa somealustassaan. 

Vierailija
9671/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vastaus erikseen koska kommenttiin ei voinut vastata jostakin syystÀ.

EikÀ ole omassa tulkinnassani. En viitsi tuhlata aikaani siihen ettÀ ajattelet kiusata ja alentaa minua lisÀÀ. Kiitos.

Vierailija
9672/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on ystÀvÀmiehiÀ :)

Minulla on yksi ystÀvÀmieheksi laskettava. HÀnen ex-tyttöystÀvÀ tosin kertoi, ettÀ tuo mies oli ennen heitÀ ollut aina vaan ihastunut minuun, eli en tiedÀ onko se ollut aina hÀnen puoleltaan puhtaasti ystÀvyyttÀ vai ei.

Sitten on myös toinen ystÀvÀmies jonka kanssa olen ollut aiemmin paljon tekemisissÀ, mutta nykyÀÀn vÀlttelen, koska hÀn alkoi lÀhentelemÀÀn sen verran hanakasti ja oli puhunut minusta kavereillensa.

Vierailija
9673/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EikÀ ole omassa tulkinnassani. En viitsi tuhlata aikaani siihen ettÀ ajattelet kiusata ja alentaa minua lisÀÀ. Kiitos.

EhkÀ kannattaisi vielÀ syventyÀ siihen omaan itseen ennen muiden "opettamista", eikös oppaat sanoneet?

Vierailija
9674/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih nyt tuli taas ikĂ€vĂ€ hĂ€ntĂ€/puristelemassa tissejĂ€ni! 

Vierailija
9675/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
9676/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EhkÀ kannattaisi vielÀ syventyÀ siihen omaan itseen ennen muiden "opettamista", eikös oppaat sanoneet?

Ei minulla ole sellaisia ongelmia. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt pidÀ opettamisesta. EtkÀ sinÀkÀÀn vain halua pitÀÀ minusta. Olisipa hauskaa jos joku uskaltaisi irl suoltaa tuon kaiken mutta pupu menee pöksyyn, on nÀhty iÀt ja ajat. Keskity vain asioihin joista olet oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
9677/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani 👍😅 Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni 😘

Vierailija
9678/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakas M(n), tulisin hiljaa kiinni sinussa eteenpĂ€in kunnes selkĂ€si on seinÀÀ vasten ja haistelisin sun hiuksia ja kaulaa ja nostaisin sun kĂ€det ylös seinÀÀ vasten yhdellĂ€ kĂ€dellĂ€ ja suutelisin pitkÀÀn ja kehuisin sua samalla. 🧡

Vierailija
9679/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ottaisin sua nainen vĂ€hĂ€n kovemmalla tahdilla syvĂ€lle ja kehuisin kun et vetĂ€ydy karkuun. Se olisi sitĂ€ hyvÀÀ pientĂ€ kipua ja nautintoa. 🧡

Vierailija
9680/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Juu. MitÀs aikailit ja jahkailit.

Ketju on lukittu.