Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9621/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.

ei haittaa, aina löytyy muita haluajia

Vierailija
9622/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.

Kompastuitko omiin haavoihin.

En vaan saamaani kohteluun.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9623/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin oli sellaiset vibat, ettÀ olisit ollut eronnut.

Vierailija
9624/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Noin 50 keskustelua on auki deitissÀ tÀllÀ hetkellÀ. EiköhÀn sieltÀ joku kyvykÀs löydy helpottamaan himoja. Pasista siihen ei ollu.

Vierailija
9625/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Istuttaisin siemenet saviruukkuun:si,,!! Uuden vuoden paukut mÀrkiÀ tÀnÀ vuona.. ;))

Vierailija
9626/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ haluaisin jollain tasolla edelleen. SiinÀ tapauksessa tÀytyis olla syntyny tunne, ettÀ toinenkin haluaa. Ja tullu selvÀksi mitÀ kumpikin oikeestaan haluaa/tarttee. Miehelle tÀmÀ, sekaannuksien vÀlttÀmiseksi.

Vierailija
9627/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin naisen tohon eteen kontalleen takapuoli pystyssÀ, työntÀÀ kova kanki sisÀÀn panna kunnolla, niin ettÀ saisi naisen voihkimaan nautinnosta ja tulemaan kunnolla ja sit vielÀkin jatkaisin

Seksikaupasta saat vÀlineen, johon voit keinosiementÀÀÀ itseÀsi.

Joo hĂ€n ei selvĂ€sti tiedĂ€ naisten tulemisista oikein mitÀÀn, joku pumpattava Barbara varmaan parempi vaihtoehto 

Vierailija
9628/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Noin 50 keskustelua on auki deitissÀ tÀllÀ hetkellÀ. EiköhÀn sieltÀ joku kyvykÀs löydy helpottamaan himoja. Pasista siihen ei ollu.

Toivotaan onnea! MinĂ€ en kĂ€ytĂ€ deittiappeja enkĂ€ muutenkaan jaksa viestitellĂ€ juurikaan, vaan preferoin liveĂ€ ja hĂ€nkin onneksi soittaa eikĂ€ tekstaa. 

T: haarat varmaankin avaan jos fiilikset sĂ€ilyy 

Vierailija
9629/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puuttuu vain sÀngyn rikki meneminen hullun panemisen seurauksena

Vierailija
9630/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun pelottaa. Mun jĂ€nnittÀÀ. Luulen et pelleilet. Luulen et vaan kĂ€ytĂ€t mua. MĂ€ pelkÀÀn, oon liian ihastunut. Haluun eroon tĂ€stĂ€ tunteesta, keinolla millĂ€ hyvĂ€nsĂ€. Olisin tullut lĂ€helle mut aloin skitsoo mitĂ€ tuumaat. Etc. LĂ€ssyn lĂ€ssyn lÀÀ. Voi aikuinen ihminen sentÀÀn. 👍 PidĂ€ tunkkis. 

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9632/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ehkĂ€ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitĂ€ etsiessĂ€ voi olla ihan hyvĂ€ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TĂ€rkeintĂ€ on vain, ettĂ€ homman nimi on selvĂ€ molemmille osapuolille. Joskushan voi etĂ€isyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitĂ€, ettĂ€ mitÀÀn ei voisi yhdessĂ€ tehdĂ€ ja kokea ja ettĂ€ se ei voisi olla merkityksellistĂ€ ja tarjota mukavia muistoja loppuelĂ€mĂ€ksi. 

Vierailija
9633/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Mulla hieman samanlainen tilanne, mutta "Pasi" oli kyllĂ€ hyvĂ€ siinĂ€. 

Vierailija
9634/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.

Ei saa ajatella noin 😱

Vierailija
9635/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

SĂ€ voit tykĂ€tĂ€ animesta ja harrastaa sitĂ€, mutta miksi sen toisenkin pitĂ€is? SehĂ€n on vaan rikkaus, ettĂ€ molemmilla on omat jutut ja harrastukset. Mieti nyt entisaikojen ihmisiĂ€kin: miehet saattoi kĂ€ydĂ€ hirvimetsĂ€llĂ€ tai kunnostaa autoja, kun taas naiset kĂ€vivĂ€t ompelukerhossa ja kuntojumpassa. Yhteinen juttu saattoi sitten olla vaikka  veneily, marjastus tai lavatanssit. Ihan hyvin toimi suhteet, vaikka molemmilla oli ihan eri harrastukset. Ei sun tarvitse löytÀÀ mitÀÀn animegirliĂ€, vaan vain nainen, joka hyvĂ€ksyy sen, ettĂ€ sinĂ€ harrastat niitĂ€. 

Vierailija
9636/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkĂ€ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitĂ€ etsiessĂ€ voi olla ihan hyvĂ€ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TĂ€rkeintĂ€ on vain, ettĂ€ homman nimi on selvĂ€ molemmille osapuolille. Joskushan voi etĂ€isyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitĂ€, ettĂ€ mitÀÀn ei voisi yhdessĂ€ tehdĂ€ ja kokea ja ettĂ€ se ei voisi olla merkityksellistĂ€ ja tarjota mukavia muistoja loppuelĂ€mĂ€ksi. 

Uskoin neljÀ ekaa sanaa

Vierailija
9637/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Loistavaa! Johan nyt vanha sananlaskukin sanoo ettĂ€ yksi Pasi vastaa kymmentĂ€ nettiRomeota. ViisikymmenentĂ€ aktia per pĂ€ivĂ€ on vaan liikaa Pasille kuin PasilleđŸ€”

~Pasi~

Vierailija
9638/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?

Minuako tarkoitat, olen puhunut oppaistani. KyllÀ minun kanssani nimenomaan voi kommunikoida ihan suoraan ja sitÀ olen toivonutkin. Olen ihan tavallinen ihminen. Kerro mitÀ mielessÀsi on.

Vierailija
9639/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoin neljÀ ekaa sanaa

Sun persees on löystynyt

Vierailija
9640/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollektiivinen alitajunta.

Hengen taso.

Ketju on lukittu.