Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.
Kompastuitko omiin haavoihin.
En vaan saamaani kohteluun.
Jotenkin oli sellaiset vibat, ettÀ olisit ollut eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Haarat avattu toiselle?
Noin 50 keskustelua on auki deitissÀ tÀllÀ hetkellÀ. EiköhÀn sieltÀ joku kyvykÀs löydy helpottamaan himoja. Pasista siihen ei ollu.
Istuttaisin siemenet saviruukkuun:si,,!! Uuden vuoden paukut mÀrkiÀ tÀnÀ vuona.. ;))
MinÀ haluaisin jollain tasolla edelleen. SiinÀ tapauksessa tÀytyis olla syntyny tunne, ettÀ toinenkin haluaa. Ja tullu selvÀksi mitÀ kumpikin oikeestaan haluaa/tarttee. Miehelle tÀmÀ, sekaannuksien vÀlttÀmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naisen tohon eteen kontalleen takapuoli pystyssÀ, työntÀÀ kova kanki sisÀÀn panna kunnolla, niin ettÀ saisi naisen voihkimaan nautinnosta ja tulemaan kunnolla ja sit vielÀkin jatkaisin
Seksikaupasta saat vÀlineen, johon voit keinosiementÀÀÀ itseÀsi.
Joo hÀn ei selvÀsti tiedÀ naisten tulemisista oikein mitÀÀn, joku pumpattava Barbara varmaan parempi vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarat avattu toiselle?
Noin 50 keskustelua on auki deitissÀ tÀllÀ hetkellÀ. EiköhÀn sieltÀ joku kyvykÀs löydy helpottamaan himoja. Pasista siihen ei ollu.
Toivotaan onnea! MinÀ en kÀytÀ deittiappeja enkÀ muutenkaan jaksa viestitellÀ juurikaan, vaan preferoin liveÀ ja hÀnkin onneksi soittaa eikÀ tekstaa.
T: haarat varmaankin avaan jos fiilikset sÀilyy
Puuttuu vain sÀngyn rikki meneminen hullun panemisen seurauksena
Mun pelottaa. Mun jĂ€nnittÀÀ. Luulen et pelleilet. Luulen et vaan kĂ€ytĂ€t mua. MĂ€ pelkÀÀn, oon liian ihastunut. Haluun eroon tĂ€stĂ€ tunteesta, keinolla millĂ€ hyvĂ€nsĂ€. Olisin tullut lĂ€helle mut aloin skitsoo mitĂ€ tuumaat. Etc. LĂ€ssyn lĂ€ssyn lÀÀ. Voi aikuinen ihminen sentÀÀn. đ PidĂ€ tunkkis.
Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Olen ehkÀ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitÀ etsiessÀ voi olla ihan hyvÀ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TÀrkeintÀ on vain, ettÀ homman nimi on selvÀ molemmille osapuolille. Joskushan voi etÀisyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitÀ, ettÀ mitÀÀn ei voisi yhdessÀ tehdÀ ja kokea ja ettÀ se ei voisi olla merkityksellistÀ ja tarjota mukavia muistoja loppuelÀmÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarat avattu toiselle?
Mulla hieman samanlainen tilanne, mutta "Pasi" oli kyllÀ hyvÀ siinÀ.
Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:
Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.
Ei saa ajatella noin đą
Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:
SÀ voit tykÀtÀ animesta ja harrastaa sitÀ, mutta miksi sen toisenkin pitÀis? SehÀn on vaan rikkaus, ettÀ molemmilla on omat jutut ja harrastukset. Mieti nyt entisaikojen ihmisiÀkin: miehet saattoi kÀydÀ hirvimetsÀllÀ tai kunnostaa autoja, kun taas naiset kÀvivÀt ompelukerhossa ja kuntojumpassa. Yhteinen juttu saattoi sitten olla vaikka veneily, marjastus tai lavatanssit. Ihan hyvin toimi suhteet, vaikka molemmilla oli ihan eri harrastukset. Ei sun tarvitse löytÀÀ mitÀÀn animegirliÀ, vaan vain nainen, joka hyvÀksyy sen, ettÀ sinÀ harrastat niitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkÀ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitÀ etsiessÀ voi olla ihan hyvÀ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TÀrkeintÀ on vain, ettÀ homman nimi on selvÀ molemmille osapuolille. Joskushan voi etÀisyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitÀ, ettÀ mitÀÀn ei voisi yhdessÀ tehdÀ ja kokea ja ettÀ se ei voisi olla merkityksellistÀ ja tarjota mukavia muistoja loppuelÀmÀksi.
Uskoin neljÀ ekaa sanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarat avattu toiselle?
Loistavaa! Johan nyt vanha sananlaskukin sanoo ettĂ€ yksi Pasi vastaa kymmentĂ€ nettiRomeota. ViisikymmenentĂ€ aktia per pĂ€ivĂ€ on vaan liikaa Pasille kuin Pasilleđ€
~Pasi~
Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?
Minuako tarkoitat, olen puhunut oppaistani. KyllÀ minun kanssani nimenomaan voi kommunikoida ihan suoraan ja sitÀ olen toivonutkin. Olen ihan tavallinen ihminen. Kerro mitÀ mielessÀsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoin neljÀ ekaa sanaa
Sun persees on löystynyt
Vierailija kirjoitti:
Kollektiivinen alitajunta.
Hengen taso.
ei haittaa, aina löytyy muita haluajia