Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Lopetapa Jonna taas se ketjun spÀmmÀÀminen. Kukaan ei sun NÀkijÀneuvoja tÀÀllÀ kaipaa. Tee niille oma ketju. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikĂ€ joulusuklaapökĂ€le tuli đ±
Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?
Sivusta
MinÀ syön yleensÀ pÀivittÀin porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lÀhinnÀ jouluna laatikossa.
Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllÀ! Eli ei toimi laatikot.
Eli et syö kaikkia niitĂ€ saman pĂ€ivĂ€n aikana kuten jouluna đ eli toimiipas laatikot đ
Sama
Vierailija kirjoitti:
Lopetapa Jonna taas se ketjun spÀmmÀÀminen. Kukaan ei sun NÀkijÀneuvoja tÀÀllÀ kaipaa. Tee niille oma ketju. Kiitos.
Olen vain vastannut kysymyksiin ja kÀynyt omia keskustelujani kiinnostuneiden kanssa. En ole nyt opettanut enkÀ jakanut asioita. Kiitos huomiostasi.
Vierailija kirjoitti:
Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani đđ Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni đ
Ei tommosen pÀÀlle voi edes istua, kun puhkoo sisÀelimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?
Sivusta
MinÀ syön yleensÀ pÀivittÀin porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lÀhinnÀ jouluna laatikossa.
Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllÀ! Eli ei toimi laatikot.
Eli et syö kaikkia niitĂ€ saman pĂ€ivĂ€n aikana kuten jouluna đ eli toimiipas laatikot đ
Sama
Voitteko keskustella suolenne toiminnoista jossain muussa ketjussa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain vastannut kysymyksiin ja kÀynyt omia keskustelujani kiinnostuneiden kanssa. En ole nyt opettanut enkÀ jakanut asioita. Kiitos huomiostasi.
Et vielÀkÀÀn ole vastannut. Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani đđ Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni đ
Isompaankin istuttu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vielÀkÀÀn ole vastannut. Odotan.
Jotakin on mennyt ohitse. Mihin haluaisit minun vastaavan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkÀ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitÀ etsiessÀ voi olla ihan hyvÀ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TÀrkeintÀ on vain, ettÀ homman nimi on selvÀ molemmille osapuolille. Joskushan voi etÀisyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitÀ, ettÀ mitÀÀn ei voisi yhdessÀ tehdÀ ja kokea ja ettÀ se ei voisi olla merkityksellistÀ ja tarjota mukavia muistoja loppuelÀmÀksi.
Ei kiitos. KyllÀ se kaikki, mitÀ kenellekin parille tarkoittaakaan, on mahdollista jos vaan on tarpeeksi rakastunut ja rakastaa.
Mahtava viikonloppu sun syy.
MitÀ opit itsestÀsi, mitÀ hokasit? Tuntuu olevan yllÀvÀn vaikeita vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tuollainen on useasti kakkoseenkin mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Sama
Niin toimii ummettajina, sitÀkö meinasit?
Vierailija kirjoitti:
MitÀ opit itsestÀsi, mitÀ hokasit? Tuntuu olevan yllÀvÀn vaikeita vastata?
Vastasin jo. Opin lisÀÀ, tunsin jo itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkÀ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitÀ etsiessÀ voi olla ihan hyvÀ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TÀrkeintÀ on vain, ettÀ homman nimi on selvÀ molemmille osapuolille. Joskushan voi etÀisyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitÀ, ettÀ mitÀÀn ei voisi yhdessÀ tehdÀ ja kokea ja ettÀ se ei voisi olla merkityksellistÀ ja tarjota mukavia muistoja loppuelÀmÀksi.
Ei kiitos. KyllÀ se kaikki, mitÀ kenellekin parille tarkoittaakaan, on mahdollista jos vaan on tarpeeksi rakastunut ja rakastaa.
SÀ voit olla tuota mieltÀ, mutta mÀ olen menettÀnyt uskoni siihen, ettÀ voisin saada sen ns. "koko paketin". Nussin niitÀ joita voin ja pidÀn ystÀvinÀ niitÀ, joihin voin luottaa ja joiden seurassa on kivaa enkÀ mieti sen enempÀÀ. Ei tÀssÀ elÀmÀssÀ mitÀÀn palkintoa mistÀÀn hurskastelusta saa.
Vierailija kirjoitti:
Elvis in the house
Ok mutta ei viittaa hÀneen.
Selasin nopsaan iltapÀivÀn viestit, ei mitÀÀn nÀhtÀvÀÀ.
Elvis elÀÀ. TiedÀn sen koska olen itse Elvis.
Erkille