Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9701/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas esti kommunikoinnin rli kommenttiin suoraan vastaamisen. Tutkiskele itseÀsi.

Kenelle tÀmÀ on?

Erkille

Vierailija
9702/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopetapa Jonna taas se ketjun spÀmmÀÀminen. Kukaan ei sun NÀkijÀneuvoja tÀÀllÀ kaipaa. Tee niille oma ketju. Kiitos.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9703/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikĂ€ joulusuklaapökĂ€le tuli đŸ˜±

Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?

Sivusta

MinĂ€ syön yleensĂ€ pĂ€ivittĂ€in porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lĂ€hinnĂ€ jouluna laatikossa. 

Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllĂ€! Eli ei toimi laatikot. 

Eli et syö kaikkia niitĂ€ saman pĂ€ivĂ€n aikana kuten jouluna 🙊 eli toimiipas laatikot 😂

Sama

Vierailija
9704/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetapa Jonna taas se ketjun spÀmmÀÀminen. Kukaan ei sun NÀkijÀneuvoja tÀÀllÀ kaipaa. Tee niille oma ketju. Kiitos.

Olen vain vastannut kysymyksiin ja kÀynyt omia keskustelujani kiinnostuneiden kanssa. En ole nyt opettanut enkÀ jakanut asioita. Kiitos huomiostasi.

Vierailija
9705/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kihelmöi alakerrassa.

Vierailija
9706/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani 👍😅 Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni 😘

Ei tommosen pÀÀlle voi edes istua, kun puhkoo sisÀelimet.

Vierailija
9707/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?

Sivusta

MinĂ€ syön yleensĂ€ pĂ€ivittĂ€in porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lĂ€hinnĂ€ jouluna laatikossa. 

Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllĂ€! Eli ei toimi laatikot. 

Eli et syö kaikkia niitĂ€ saman pĂ€ivĂ€n aikana kuten jouluna 🙊 eli toimiipas laatikot 😂

Sama

Voitteko keskustella suolenne toiminnoista jossain muussa ketjussa, kiitos. 

Vierailija
9708/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain vastannut kysymyksiin ja kÀynyt omia keskustelujani kiinnostuneiden kanssa. En ole nyt opettanut enkÀ jakanut asioita. Kiitos huomiostasi.

Et vielÀkÀÀn ole vastannut. Odotan.

Vierailija
9709/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani 👍😅 Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni 😘

Isompaankin istuttu ;)

Vierailija
9710/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vielÀkÀÀn ole vastannut. Odotan.

Jotakin on mennyt ohitse. Mihin haluaisit minun vastaavan?

Vierailija
9711/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkĂ€ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitĂ€ etsiessĂ€ voi olla ihan hyvĂ€ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TĂ€rkeintĂ€ on vain, ettĂ€ homman nimi on selvĂ€ molemmille osapuolille. Joskushan voi etĂ€isyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitĂ€, ettĂ€ mitÀÀn ei voisi yhdessĂ€ tehdĂ€ ja kokea ja ettĂ€ se ei voisi olla merkityksellistĂ€ ja tarjota mukavia muistoja loppuelĂ€mĂ€ksi. 

Ei kiitos. KyllĂ€ se kaikki, mitĂ€ kenellekin parille tarkoittaakaan, on mahdollista jos vaan on tarpeeksi rakastunut ja rakastaa. 

Vierailija
9712/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mahtava viikonloppu sun syy.

Vierailija
9713/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ opit itsestÀsi, mitÀ hokasit? Tuntuu olevan yllÀvÀn vaikeita vastata?

Vierailija
9714/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ tuollainen on useasti kakkoseenkin mahtunut.

Vierailija
9715/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Sama

Niin toimii ummettajina, sitĂ€kö meinasit? 

Vierailija
9716/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ opit itsestÀsi, mitÀ hokasit? Tuntuu olevan yllÀvÀn vaikeita vastata?

Vastasin jo. Opin lisÀÀ, tunsin jo itseni. 

Vierailija
9717/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkĂ€ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitĂ€ etsiessĂ€ voi olla ihan hyvĂ€ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TĂ€rkeintĂ€ on vain, ettĂ€ homman nimi on selvĂ€ molemmille osapuolille. Joskushan voi etĂ€isyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitĂ€, ettĂ€ mitÀÀn ei voisi yhdessĂ€ tehdĂ€ ja kokea ja ettĂ€ se ei voisi olla merkityksellistĂ€ ja tarjota mukavia muistoja loppuelĂ€mĂ€ksi. 

Ei kiitos. KyllĂ€ se kaikki, mitĂ€ kenellekin parille tarkoittaakaan, on mahdollista jos vaan on tarpeeksi rakastunut ja rakastaa. 

SĂ€ voit olla tuota mieltĂ€, mutta mĂ€ olen menettĂ€nyt uskoni siihen, ettĂ€ voisin saada sen ns. "koko paketin". Nussin niitĂ€ joita voin ja pidĂ€n ystĂ€vinĂ€ niitĂ€, joihin voin luottaa ja joiden seurassa on kivaa enkĂ€ mieti sen enempÀÀ. Ei tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ mitÀÀn palkintoa mistÀÀn hurskastelusta saa. 

Vierailija
9718/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvis in the house

Ok mutta ei viittaa hĂ€neen. 

Vierailija
9719/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Selasin nopsaan iltapÀivÀn viestit, ei mitÀÀn nÀhtÀvÀÀ.

Vierailija
9720/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Elvis elÀÀ. TiedÀn sen koska olen itse Elvis.

Ketju on lukittu.