Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu vain sÀngyn rikki meneminen hullun panemisen seurauksena
Been there. Tai sitten sÀnky oli vain huono.
Vierailija kirjoitti:
Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:
Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.
SÀ voit tykÀtÀ animesta ja harrastaa sitÀ, mutta miksi sen toisenkin pitÀis? SehÀn on vaan rikkaus, ettÀ molemmilla on omat jutut ja harrastukset. Mieti nyt entisaikojen ihmisiÀkin: miehet saattoi kÀydÀ hirvimetsÀllÀ tai kunnostaa autoja, kun taas naiset kÀvivÀt ompelukerhossa ja kuntojumpassa. Yhteinen juttu saattoi sitten olla vaikka veneily, marjastus tai lavatanssit. Ihan hyvin toimi suhteet, vaikka molemmilla oli ihan eri harrastukset. Ei sun tarvitse löytÀÀ mitÀÀn animegirliÀ, vaan vain nainen, joka hyvÀksyy sen, ettÀ sinÀ harrastat niitÀ.
NÀillÀ kuitenkin oli se yhteinen juttu, eli esim. veneily, marjastus ja lavatanssit (+ yhteisiÀ tuttavapiirejÀ joiden kanssa vietetÀÀn illanviettoja).
Varmaan ihmiset nykyÀÀnkin haluaa samaa, ja totta tuo, ettÀ ei kaiken tarvitse olla samanlaista vaan voi olla ihan omiakin juttuja ja hyvÀ niin.
NykyÀÀn on varmaan niin paljon yksinÀisiÀ joilla ei ole kunnon porukoita ja kavereita joiden kanssa harrastaa, joten kumppaniin ladataan sitten isommat odotukset? Ennen oli yhteisöllisempÀÀ, joten naiset sai enemmÀn seuraa toisistaan ja miehet toisistaan.
Kirjoitin Tinderin lopettamisilmoitukseen syyksi ettei löytynyt samanhenkisiÀ naisia (anime, videopelit, luovuus...) ja voisin alkaa etsimÀÀn oikeasta elÀmÀstÀ heitÀ tai sitten tappaa itseni. En kelpaa kenellekÀÀn muulle kuin juurikin kaikista vÀÀrÀnlaisimmille.
KyllÀhÀn saman henkisiÀ naisia on. MistÀ heidÀt löytÀÀ on eri asia. En usko ettÀ ovat yleisesti ottaen kovinkaan sosiaalisia muutoin kuin juuri saman henkisten kanssa. Tunnistatko tÀtÀ samaa henkeÀ ulkoisesta habituksesta kenties, voisit kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarat avattu toiselle?
Noin 50 keskustelua on auki deitissÀ tÀllÀ hetkellÀ. EiköhÀn sieltÀ joku kyvykÀs löydy helpottamaan himoja. Pasista siihen ei ollu.
Loistavaa! Johan nyt vanha sananlaskukin sanoo ettĂ€ yksi Pasi vastaa kymmentĂ€ nettiRomeota. ViisikymmenentĂ€ aktia per pĂ€ivĂ€ on vaan liikaa Pasille kuin Pasilleđ€
~Pasi~
Kuka on puhunut 50x per pÀivÀ ? Sananlaskuissa on sellainen fakta ettÀ ne yleensÀ pitÀÀ paikkansa. Ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?
Minuako tarkoitat, olen puhunut oppaistani. KyllÀ minun kanssani nimenomaan voi kommunikoida ihan suoraan ja sitÀ olen toivonutkin. Olen ihan tavallinen ihminen. Kerro mitÀ mielessÀsi on.
Kiitos mode kun avasit yhteyden. MitÀ olet itsestÀsi oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?
Minuako tarkoitat, olen puhunut oppaistani. KyllÀ minun kanssani nimenomaan voi kommunikoida ihan suoraan ja sitÀ olen toivonutkin. Olen ihan tavallinen ihminen. Kerro mitÀ mielessÀsi on.
En ole kuitenkaan mode.
Sinne meni rahaa hukkaan kusetukseen. Olen vihainen. En oo komein ja huolitelluin mies, mutta olen jotain sentÀÀn enkÀ mikÀÀn kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut bensalenkkari. Miksi kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut nainen tykkÀÀvÀt mun anime-luovuus high intellektuelliprofiilista?
ItkettÀÀ ja veetuttaa. Ei se mun viimeisin opintoaste eli lukio kerro koko totuutta minusta. Tietty, olen persoonallisuushĂ€iriöinen , vaikeasti psyykkisesti sairas ja se aiheuttaa aivoille ekstratyötĂ€, kun kohtelee itseÀÀn mielessÀÀn kaltoin ilman muiden hyvĂ€ksyntÀÀ. đđđđđđđđđđđ
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuitenkaan mode.
Sen olet itsestÀsi oppinut?
Alle 30v nainen tÀÀllÀ. Mulla on jotain noista piirteistÀ, mutta 1. olen naisiin pÀin tÀllÀ hetkellÀ, miehet hyviÀ kavereita 2. anime ei kiinnosta. Luova ilmaisu kiehtoo. Pelaamaan mut saa seurassa. LivenÀ mua ei kyllÀ löydÀ mistÀÀn. Yritin vÀhÀn, mutta liian ahdistunut ja jotenkin vÀkinÀistÀ. En osaa tutustua irl eikÀ minua pahemmin lÀhestytÀ. (Onkohan yleistÀ vai löytÀÀkö muut naiset toisia helposti irl?) Alkoholi ei kiinnosta. En tosin viihdy deittiÀpeissÀkÀÀn nyt. Aivan mahdottomaksi mennyt, mutta ei ole voimavaroja.
Sinne meni rahaa hukkaan kusetukseen. Olen vihainen. En oo komein ja huolitelluin mies, mutta olen jotain sentÀÀn enkÀ mikÀÀn kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut bensalenkkari. Miksi kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut nainen tykkÀÀvÀt mun anime-luovuus high intellektuelliprofiilista?
ItkettÀÀ ja veetuttaa. Ei se mun viimeisin opintoaste eli lukio kerro koko totuutta minusta. Tietty, olen persoonallisuushĂ€iriöinen , vaikeasti psyykkisesti sairas ja se aiheuttaa aivoille ekstratyötĂ€, kun kohtelee itseÀÀn mielessÀÀn kaltoin ilman muiden hyvĂ€ksyntÀÀ. đđđđđđđđđđđ
Tunteita tulee ja menee, muista ettÀ olet vastuussa omasta onnestasi kuten jokainen muukin on. Jos jÀÀ valittamaan ja uhriutumaan niin sille tielle jÀÀ liian helposti. Et hyödy siitÀ ettÀ joku nainen tulisi silittelemÀÀn sinua ja kertomaan ettÀ pitÀÀ sinusta tuollaisena. Sinun tulee itse pitÀÀ itsestÀsi lÀhtökohtaisesti. Kun kykenet niin ryhdistÀydy ja aloita elÀminen. Muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ kun kÀyttÀÀ jotain sanaa tai emojia niin muut nappaa ne kuin lapsi maalipensselit ja tuhertaa menemÀÀn.
Joo. NiitÀ harmillisesti ei saa rajoitettua vain yhden ihmisen tai median kÀyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuitenkaan mode.
Sen olet itsestÀsi oppinut?
Miksi olet vain ilkeÀ etkÀ osaa olla yhteydessÀ normaalilla tavalla? Ei minun ole tarvinnut oppia itsestÀni uutta mutta olen oppinut itsestÀni lisÀÀ, hoksannut uusia asioita, saanut enemmÀn tietoa eli tavallaan olen syventÀnyt ymmÀrrystÀ myös itsestÀni joka tulee senkin kautta ettÀ olen oppinut elÀmÀstÀni lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oli sellaiset vibat, ettÀ olisit ollut eronnut.
No daa.
Vierailija kirjoitti:
Vetinen paska on paras liukaste.
PidĂ€ kivaa itsesi kanssa đ
En malta odottaa, ettÀ nÀÀn sut taas. Toivottavasti jo ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vetinen paska on paras liukaste.
No hyi helvetti nÀin suoraan sanottuna. EpÀhygieenistÀ ja kaikenlisÀksi vielÀ ihan helvetin sairaan laitonta.
ĂlĂ€ tunne huonoa oloa noin tyhmĂ€n sovelluksen takia kun se koko homma on tahallaan tehty vaikeeksi. MĂ€ en jaksa juuri edes selata sitĂ€, kun vĂ€hintÀÀn joka kolmas profiili mitĂ€ se nĂ€yttÀÀ mulle on kuvaton ja joka toinen 6785 km pÀÀssĂ€ ulkomailla. Joutuu selata tosi kauan ettĂ€ löytĂ€is mitÀÀn mistĂ€ tykĂ€tĂ€ ja sormet niin tottunut painamaan x ettĂ€ menis vahingos ohi helposti. Maksoin kerran kans ettĂ€ nĂ€kisin oisko hakutoiminnoista hyötyĂ€ ja hyvin huomasi mikĂ€ huijaus koko sovellus. TykkĂ€yksiĂ€ oli niin paljon ettei niitĂ€ pystynyt ees selaamaan. Nopeampi swaipata. Tehty sellaiseksi ettei kukaan löytĂ€is mitÀÀn.
Sanoin vÀhÀn vÀÀrin aiemmassa kommentissani. Nykyisin ei ole miesystÀviÀkÀÀn. Olisi kiva jos olisi. :)
Nainen
No tuskin sit sama Pasi, tÀtÀ Pasia jÀnisti pelkkÀ seksi. Tuhlas vaan mun aikaa.